morsmaikku1979 Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 Tässäpä minun kaulakoruni. Laitan myös samaan sarjaan kuuluvat korvakorut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmaA Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 Tässä kaula- ja korvakoruni. Todennäköisesti laitan nuo napit koska kaulakoru on niin näyttävä. On kyylä paljon upampi kaulalla kuin kuvassa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 -morre- musta kuulostaa hyvältä ajatukselta laittaa rannekoru vasempaan. kiinnittää liikkuessaan huomion vasempaan käteen ja sitä kautta luonnollisesti vihkiin ja luo kontrastin puhdaslinjaisen sormuksen kanssa... nää on tällaisia perus "harakan" mietteitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neferty Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 laatikossa odottavat nämä (sinisenä tämäkin)Sain mieheltä tuon riipuksen kesäkussa valmistujaislahjaksi (vihjaisin tarpeeksi selkeästi ) ja nyt pitäisi vain käydä ostamassa vielä korvikset.Sinisellä topaasilla myös minulla, koska topaasi on syntymäkuukauteni kivi.Ja samalla tulee pukuun se pakollinen "jotain sinistä" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zandra_ Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 (muokattu) Olen ajatellut Kalevala korun Vanamo- tai Iris-sarjan korvakoruja ja käätyä, mutta onhan ne aika hintavia Jos vaikka ei ostaisi molempia koruja samalla kerralla niin tuntuu summakin pienemmälle Jomman kumman todennäköisesti valitsen, olen muutenkin himoinnut niitä jo ennen kuin häistä päätettiin.muoks. tänään mukaan lähti Vanamo-korvikset eli se sarja tulee. Käädyn lisäksi tekisi mieli ostaa vielä myös rannekoru...muoks. 2 korvikset on Vanamoa, mutta kaulakoru halppiskoru joka on kuitenkin samantyylinen kuin aidot Vanamot mutta noin 90 e halvempi... Muokattu: January 5, 2009, käyttäjä: zandra_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-a-r-i-a-n-n-e Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Hei saako tätä korua enää mistään? Tai valmistetaanko sitä vielä? Kun Kalevala korun sivuilla ei löytynyt tuota sarjaa enää ollenkaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennitys Kirjoitettu July 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2008 Hei saako tätä korua enää mistään? Tai valmistetaanko sitä vielä? Kun Kalevala korun sivuilla ei löytynyt tuota sarjaa enää ollenkaan!Postunut valikoimasta jo jonkun aikaa sitten... jos jossain on niin sulla käy hyvä tuuri! Kannattaa toki aloittaa kysymään Kalevala Korun omista liikkeistä, erityisesti tehtaanmyymälästä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.D. Kirjoitettu July 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2008 Kävin sovittamassa Naisen ääni ja Carmen -koruja. Carmen tuntui itselleni aivan liian isolta. Naisen ääni miellytti muuten, mutta lyhinkin ketju on liian pitkä. Koru roikkuisi ihan puvun yläosassa kiinni, joka ei näyttäisi hyvältä eli ketjua pitäisi lyhennyttää. Onko kukaan lyhennyttänyt sitä? Olisikos kellään hääkuvia missä näkisi miltä tuo Naisen ääni -koru näyttää hääpuvun kanssa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.D. Kirjoitettu July 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2008 Nyt sit sainkin lahjaksi Naisen ääni riipuksen ja korvikset, mutta ne ovat sinisillä kivillä mikä ei sovi minulle tai punaiseen pukuuni ollenkaan. Jos siis olet vailla juuri noita koruja niin ota yhteyttä. Vaihtaisin myös mielelläni korut vihreillä tai ruskeilla kivillä oleviin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papaija Kirjoitettu July 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2008 Mä tahdon Kalevala korun Hoffmanin kertomukset käädyn ja korvakorut, roosan värisillä kivillä. Aivan ihanat, pakko saada Vanamo-tuoteperheestä pidän myös mutta kun on ihan arkikäytössä ollut nilkkakorua ja ranneketjua jne niin ei sitten juhlapäivänä oikeen innosta laittaa samoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukainen4 Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 Minulle tulee tällaiset hääpäivänäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio08 Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 Mulle tulee pelkkä kaulakoru tai enemmin kääty, Kalevalakorun Onnen sydän-sarjan kääty. Sain mieheltä syntymäpäivälahjaksi ja voinkin nyt sitten laittaa sen hääpäivänä ensimmäisen kerran kaulaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 Tämmöttiset tulee: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppelus Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Tällaiset ihanuudet tilailin hääpäivää varten eBayn kautta: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kameljontti Kirjoitettu August 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2008 Shacklebolt, hurjan kaunis kaulakoru!Mä toimin etiketin vastaisesti, ja ostin Pilgrimin korut, jotka eivät ole edes oikeaa kultaa. Mutta ovat just mun tyyliset ja sopivat niin pukuun kuin juhlapaikan miljööseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukaan Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Tässä mun kaulakoruni. Se on kullattua hopeaa, suomalaista käsityötä. Säätöketjun päässä killuu magneettinen hematiitti, ketjun malli on nimeltään muinaisketju. Koru sopii pukuuni täydellisesti.Kuva: Niina Mansikkaviita.Korviini laitan pienet timanttinapit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enni-a Kirjoitettu September 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2008 Aluksi himoitsin Kalevalan Carmen-sarjaa, mutta onneksi mieleni muuttui värin (kukat, kengät, laukku, korujen kivet, kutsut ym.) suhteen.. Korut tilasin Julia Österholmilta, ja todella tyytyväinen olen! Kaulakoruun ostan kivien värisen nauhan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silmut Kirjoitettu September 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2008 Oisko ideoita mistä löytäis suht edullisen hienon helmiriipuksen (aito helmi)? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu October 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2008 Onko kukaan tilannut Pilgrimin koruja netin kautta? Missä olisi edullisimmat hinnat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu October 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2008 Oisko ideoita mistä löytäis suht edullisen hienon helmiriipuksen (aito helmi)?Mitä tarkoitat helmiriipuksella? Jotain tällaista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu October 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2008 (muokattu) Onko kukaan tilannut Pilgrimin koruja netin kautta? Missä olisi edullisimmat hinnat?En yhtään tiedä mikä on hintataso, mutta tällainen tuli vastaan..http://outlet.pilgrim.dk/SHOP/Pages/shop_frontpage.aspx Muokattu: October 30, 2008, käyttäjä: a_paradise_79 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu October 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2008 (muokattu) En yhtään tiedä mikä on hintataso, mutta tällainen tuli vastaan..http://outlet.pilgrim.dk/SHOP/Pages/shop_frontpage.aspxKiitos vinkistä, tuolla ei vain ollut sitä mallia (droplet) mitä halusin. Löysin edulliselta vaikuttavan sivun: flourishjewellers.co.ukLisätään nyt hintakin tuohon vielä, eli ostin droplet kaulakorun ja korvakorut, postituskuluineen noin 60 eurolla. Täytyy vielä sen verran infota, että verrattain nopeasti tuolta tulivat korut, 7 työpäivässä. Lähetyksen edistymistä pystyi myös seuraamaan netissä, eli tätä toimittajaa voi kyllä suositella. Muokattu: November 10, 2008, käyttäjä: Rog3r Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iines_2009 Kirjoitettu November 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2008 Oon ettinyt kaverin häihin kirkkaanvärisiä sydänkoruja ja nyt ne taisi löytyä Koruharakka-nettikaupasta. Ovat tosin vasta tulevissa uutuustuotteissa, mutta toi kirkas kaulakoru näyttää just sellaiselta, mitä oon ettiny:Ja siihen nämä korvikset kirkkaina:Muutenkin näytti olevan ihania koruja tuolla. Täytyy kattoa sit kun noi on tullut myyntiin, että mitä ne maksaa. Jos ei oo pahan hintaset, niin voisin tilata ne ja sit ehkä lisäks ihan muuten vaan tällaisen ihanuuden : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
oivanoma Kirjoitettu November 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2008 harmi ettei toi ihana keiju ketju oo hopeaa, olisin heti tilannut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Tellu_* Kirjoitettu December 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2008 Hei morsmaikut ja muut,Ensi kesänä olisi minun SE suuri päivä. Onneksi kirkko, juhlapaikka, bändi ja pitopalvelu on jo hoidettu. Löysin myös jo ihanan tyylikkään simppelin, mutta hennon romanttisen ranskalaisen valkoisen hääpuvun, jonka sitten ostinkin! Sormuksen mallikin on selvillä, keltakultainen rivitimanttisormus. Rupesinkin tässä seuraavaksi miettimään muita koruja. Olin aikonut valita konservatiivisen ja hillityn helmikaulakorun, korvikset ja ehkä rannerenkaankin. Sattui kuitenkin niin, että eräässä sovituksessa minulla oli ylläni hopeinen pitkäketjuinen, melko iso risti, joka näytti älyttömän hyvältä mekon kanssa. Ajattelinkin etsiä vaihtoehtoisesti hopean/tinanvärisiä runsaita, suht pitkiä koruja. Koruissa voi kyllä olla helmiä ja muita koristeita. Puku on niin yksinkertainen, että se kestää voimakkaan korun. Korvikset kylläkin tulevat sitten olemaan yksinkertaiset napit. Mitä olette mieltä, jos morsian ja sulhanen pukevat hopeisia koruja hääjuhlaan, vaikka kihla- ja vihkisormukset ovat keltakultaiset? Pitäisikö pitäytyä yhdessä metallissa kerrallaan?Tellu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts