Jade28 Kirjoitettu June 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2008 Ihanat korut morrella,voisin itsellenikin ottaa tuon kaulakorun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jade28 Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 (muokattu) Tässä on minun kaulakoru. Muokattu: June 24, 2008, käyttäjä: Jade28 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Jade28: Pääsenkin kiitosten myötä esittämään vastakehut! Aivan mahtavan näköinen kaulakoru! Mistä olet hommannut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jade28 Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Tuolta tilasin.http://www.artofadornment.ca/catalogue.php...on=Lucrezia#D52 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Wow! Sujuiko tilaus ja toimitus ok? Ei tulleja ym.? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jade28 Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 Saas nähdä kun vasta tilasin enpä usko että noin pieniä lähetyksiä jättävät tulliin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jade28 Kirjoitettu June 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2008 Koru saapui tänään, ei jäänyt tulliin ja oli todella upea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu June 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2008 Olipa hätäistä!! Hienoa että korut miellyttivät! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansikka06 Kirjoitettu June 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2008 Mulla tällaiset ihanuudet. Päähän tulee vielä saman sarjan tiara Muakaan ei helmet innostanut, onneksi löysin nämä suht edullisesti huuto.netistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilith Kirjoitettu June 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2008 Mulle tulee tuollainen celtic knot -kaulakoru, roikkuvat korvikset ja loppuihin korviksiin renkaita.Älkää välittäkö kissankarvoista tuossa alustassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
caprille Kirjoitettu June 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2008 (muokattu) Tässä minun kaulaan tuleva ihanuus: Helmet siis väriltään luonnonvalkoiset...! Lisäksi tulee rannekoru. Molemmat tilattu Julian koruista suosittelen, upeita koruja! Muokattu: June 24, 2008, käyttäjä: caprille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piupau Kirjoitettu July 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2008 laatikossa odottavat nämä (sinisenä tämäkin)Tällaiset savukvartsilla varustetut odottavat minullakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellerwo Kirjoitettu July 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2008 Niin minuakin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura83 Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 Tänään itsekin ostin kyseiset Naisen ääni kaula- ja korvakorut, savukvartsin värisenä. Vihreä olisi sopinut hyvin vihreisiin silmiini, mutta mieli kuitenkin teki nuita ruskea-sävyisiä enemmän. Kaapista löytyis kyl Vanamo-käätykin ja korvanapit, mutta halusin hemmotella itseäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 Tänään itsekin ostin kyseiset Naisen ääni kaula- ja korvakorut, savukvartsin värisenä. Vihreä olisi sopinut hyvin vihreisiin silmiini, mutta mieli kuitenkin teki nuita ruskea-sävyisiä enemmän. Kaapista löytyis kyl Vanamo-käätykin ja korvanapit, mutta halusin hemmotella itseäni.Voi, oon kade ! Oon himoinnut tuota Naisen ääni -sarjaa siitä saakka, kun se on ollut myynnissä. Toivottavasti saan joskus lahjaksi tai voitan Kenossa sen verran ylimäärästä Häihin aion laittaa Vanamo-sarjan käädyn, korvikset, rannekorun ja sormuksen oikeaan nimettömään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtitaivas Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 Minulle tulee Kaleva Korun Iris-sarjan korvikset ja kaulakoru, ametisti kivellä (lilan värinen). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rymy Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 En ole vielä ostanut mitään koruja, mutta tiedän jo millaiset haluan. Hääpukuni on ranskalainen olkaimeton malli, joten tahdon ehdottomasti "kaulapannan" eli ohuehkon pannan johon tulee puvun väritykseen sopivia tai sopiva kukka . En ole mistään niitä ainakaan vielä löytänyt joten joudun varmaan itse sellaisen askartelemaan. Lisäksi ajattelin korviin laittaa kultaiset korvakorut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu July 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2008 vanamot ovat kaapissa odottamassa, mutta mutta.... carmenia tekisi silti mieli... toisena hyvänä olisi juurikin tuo naisen ääni..tykkään kyllä vanamosta, ku hullu puurosta, varsinkin kun olen ne sulkilta saanut... mut harakka mikä harakka :lol: :lol: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maritta Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Itse aijon laittaa hääpäivänä äidiltäni saadun vaalean meripihkakaulakorun ja rakkaaltani saamat kultaiset riippuvat korvakorut. Olen vielä ajatellut laittavani kultaisen rannerenkaan, jonka olen saanut vanhemmiltani valmistujaislahjaksi. Toisaalta tärkein koruni tulee olemaan vihkisormukseni . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zzari Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Kiva nähdä, että täällä on muitakin Kalevala koruihin hurahtaneita Itselle tulee Pohjantähti-sarjan kääty ja ne "kolmetähtiset" korvakorut. Niiden perään tuli kyllä kuolattua hyvin pitkään ennenkuin uskaltautui ostamaan. Jos vaikka tulisi myöhemmin tyttöjä ja he pitäisivät niitä sitten omina hääpäivinään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gisela Kirjoitettu July 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2008 Mun korut tulee olemaan rihkamaa, mutta todella upeat ja ihan hääkorujen näköiset. Kaulakoru ja korvikset maksoi Avonilla yhteensä ehkä 20 euroa. Kuvaa ei ole kun ei ole heillä myynnissä enää. Joka tapauksessa kyseessä on siis kuultavan luonnonvalkeat "helmet", joissa on kirkkaanvalkoiset sirot kukkakuviot pinnassa. Kiinnitys satiininauhalla kaulakorussa. Siis aivan ihanat, etenkin kun puku ei ole valkoinen, niin tuovat sitä mukavaa morsiamentuntua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.D. Kirjoitettu July 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2008 Minäkin haluaisin hääkoruksi Kalevala korun Naisen ääni tai Carmen riipuksen. Korviin tulee timanttinapit.En vaan raskisi ostaa tuota riipusta kun ne on aika arvokkkaita eikä korulle välttämättä olisi jatkossa kovin paljon käyttöä. Miksei voisi olla olemassa koruvuokraamoa kun kerran kaikenlaista muutakin voi vuokrata...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu July 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2008 Tällaiset lähtivät brittiläisestä Decarabia -liikkestä Näiden kaveriksi tilasin vielä Art of Adornment :sta rannekorun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 -Morre- noiden kanssa se perintö sormus on varmasti upea kumpaan käteen aiot laittaa rannekorun? ja uskaltaisko kysyä kuvaa siitä sormuksesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 kiptur: Sait ylipuhuttua kuvan suhteen Tässä kuvassa ei nyt näy kiven naarmut. Lisäksi tuo hopeinen kuvio sivustalta on toiselta puolelta rikki Tämä sormus tosiaan vaatisi huoltoa.Lisäksi se on kuvassa vasemmassa kädessä, koska oikealla kädellä oli helpompi ottaa kuva Rannekorun laittanen vasempaan käteen, jotta sillekin puolelle tulisi jotain "kivisyyttä". Vai pitäisikö vihkikäsi jättää ihan sellaisekseen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts