Bagel Kirjoitettu December 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2007 Onpa todella kaunis tuo Pahan koru Mikä siinä on tuo kaunis sininen kivi? Missä hinnoissa tuollainen liikkuu? Ihana.Poimin tämän tuolta vanhan foorumin puolelta, sinne ei saanut enää vastattua.Sininen kivi on London Blue-sävyinen topaasi, kooltaan noin 10 karaattia. Ympärillä on timantteja. Hinta liikkuu siinä 800 e huitteilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellerwo Kirjoitettu January 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2008 Mulle tulee Kalevala korun Naisen ääni kaulakoru savukvartsi varmaan silkkinauhalla ja samaan sarjaan korvikset. En ole vielä päättänyt, että laitanko käteen kalevalan Vanamon. Kalevalakoru Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanskuli Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 Mulle tulee Vanamoa kaulaan ja ranteeseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu February 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2008 (muokattu) mulle tulee näillä näkymin tämmöset Muokattu: February 7, 2008, käyttäjä: häähullu-08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapamato Kirjoitettu February 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2008 Mulle tämmöset, kuvassa myös tiara Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuu-08 Kirjoitettu February 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2008 Hei lapamato, mikäli kuvasta oikein ymmärsin, niin sulle tulee samanlaiset korvikset ja kaulakoru kuin mulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yallayalla Kirjoitettu February 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2008 Hei lapamato, onko korusi kullanväriset? Mistä olet ne ostanut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu February 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2008 mä oon miettiny jos laittaisin tämän. tykkään tästä tosi paljon, on kyllä aika lyhyt, eikä hirveän näyttävä... mietin vaan sopiiko se puvun kanssa, täytyy kokeilla ennen ku ostan korvikset tohon koruun. se on äitin vanha ja käytin sitä myös vanhojentansseissa. se ei oo oikeesti noin kellertävä ku kuvassa. helmet on makeanvedenhelmiä. tykkään just tollasista röpöläisistä helmistä. tässä on siis se puku, minkä kanssa helmet tulisi. (olkaimet eivät kuulu pukuun, vaan se on irtonauhaa, ja rintsikan olkaimet... ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapamato Kirjoitettu February 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2008 Hei lapamato, onko korusi kullanväriset? Mistä olet ne ostanut? Ne on hopeanväriset. Ostin ne yli vuosi sitten ainejärjestön vuosijuhliin Ninja-korukaupasta (samantyylinen kuin glitter). Oon kyllä nähny noita muuallakin tollasissa korukaupoissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 Mulle tulee tällaset ihan simppelit korut ja itseasiassa puvussa on saman muotosia helmikirjailuja, joten sopii hyvin siihenkin sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 thulin: kauniit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Kiitos Serene! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouva_S Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Mulle tulee Kalevala Korun NAISEN ÄÄNI -riipus satiininauhalla (ruskealla kivellä, ruskea on häiden teemaväri ja näkyy myös puvussani) sekä saman sarjan rintaneula/solki tulee hiuksiini: sain tämän idean yhdessä hääjuhlatapahtumassa siellä olleelta mallilta, jolle oli hääkampaukseen laitettukin kukaksi tämä solki! Se oli jotenkin tosi tyylikkään ja yksinkertaisen näköinen ja ennen kaikkea erikoinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Naisen ääni -sarja on mielestäni yksi upeimpia sarjoja Kalevala Korulta. Solki hiuksissa on varmasti mahtavan näköinen!!! Eipä ole tullut mieleenkään, että sen voisi laittaa hiuksiin. Millainen kampaus sinulle tulee? Korujen ainoa miinus on korkeahko hinta, mutta niille on varmasti käyttöä myöhemminkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 minulla tulee tällaiset korut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 myy79: onpas upeat! saakos tiedustella että mistä noi on? oliko muita värejä? ja mitä makso...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 Hunna84: korut on huudettu Ebaysta (tais olla www.ebay.co.uk) hintaa on noille tainnu tulla hurjat 20e postikuluineen.. värejä löytyi muistaakseni ainakin pinkkinä ja sinisenä/vihreänä. vaihtelee aika ajoin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolina Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 Tässä mun viimeisin eBay ostos. Ajattelin näitä hääkoruiksi. Katsotaan nyt minkä näköiset ovat livenä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunde Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 Mä haluaisin just tollaset korut kun iiris77:llä, mutta punaisilla kivillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoniina Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 Minulle tulee nämä: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueSun Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 mulle tulee näillä näkymin tämmösetAivan ihanat korut!!! Juuri tuollaista settiä olen etsinyt... mistä ostit nuo ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slipander Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 Antoniinan kout on :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunde Kirjoitettu February 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2008 Mä löysin tällaiset korut Siniperholta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
UusioMorsian Kirjoitettu February 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2008 Tällaiset korut minulla, sekä tuo kaulakoru että korvikset. Eipähän muuten hinta paljon päätä huimannut, ja sopivat valko-oranssiin pellavapukuuni täydellisesti Autumn leaves Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meimei Kirjoitettu February 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2008 UusioMorsian: onpa upea koru! Ja ihanan värinen! Itselle tulee itseasiassa hieman samatyylinen mutta paljon simppelimpi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts