Kesä2010 Kirjoitettu January 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2010 Joko korut on sulla? Kerro ihmees et näyttääkö luonnos samalta ku kuvissa!Juu, on ne olleet mulla jo useemman kuukauden ja ihan samalta näyttää! Mitään "aitoahan" nuo ei ole, mutta kunhan näyttää hyvältä niin kyllä mulle kelpaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silvera Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 (muokattu) Minulle tulee tällainen yhdistelmä: Rannekoru on vielä hakusessa, jotain samaa linjaa eli suht ykisnkertaista. Muokattu: January 27, 2010, käyttäjä: silvera Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nox Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 Nyt Olavinlinnassa on tälläiset:tässä rannekoru, muut korut samaa sarjaaTosi kaunis koru. Mistä olet hankkinut sen/mitä sarjaa tuo koru on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu February 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2010 Nämä tarttuivat Lontoosta häitä varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangostania Kirjoitettu March 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2010 (muokattu) . Muokattu: October 6, 2023, käyttäjä: MadameMaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkm2010 Kirjoitettu March 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2010 MariéeMaria: Todella kauniit korut olet löytänyt Kyselin jo päikyn puolellakin, mutta laitan tännekin että mistä olet mahtanut löytää nuo? Varsinkin tuo kaulakoru kelpaisi kyllä minullekin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangostania Kirjoitettu March 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2010 (muokattu) . Muokattu: October 6, 2023, käyttäjä: MadameMaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkm2010 Kirjoitettu March 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2010 ^Kiitos vastauksesta Täällä suunnalla taitaakin olla myös yksi heidän liike Raision Myllyssä. Ei ole tainnut hirmuisen pitkään vielä olla tai en ole sinne koskaan eksynyt. Pitääkin vierailla siellä nyt, kun on hyvä syy Sivuilla oli toinenkin todella kaunis riipus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amalian Kirjoitettu March 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2010 lokakuunmorsiamella ihanat korvakorut!! Itsellä vielä korut ostamatta, mutta tuon tyylisiä etsin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliina80 Kirjoitettu March 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2010 Mun täytyy hehkuttaa tänne, että löysin aivan täydelliset korvakorut ja rannekorun eilen antiikkimessuilta!! Olen niin onnellinen, että ostin ne, vaikka ensin hirvittelinkin tällaisen ex-tempore ostoksen hintaa. Mutta nyt mulla on aidosti vanhat korut :-X (kuvia laittelen myöhemmin)Nyt vaan pähkäilen noiden muokkaamisen vuoksi, siis muokatako vaiko eikö?!? Korvikset ovat siis sellaiset, että niissa ei ole mitään koukkua tms. vaan on ovat sellaisella puristusjutskalla (vaikea selittää) ja rannekorukin on hiukan liian pitkä. Kun antiikkiarvohan niistä menee, jos muokkaa, mutta käyttömukavuus ilman muokkausta ei ole oikein hyvä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi-- Kirjoitettu March 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2010 Nämä odottavat elokuuta piirongin laatikossa, korut ovat Kalevalan Lumikukka sarjaa. Todella kaunis setti, itselläni nämä ovat "keltakullan" värisinä, vaikka siis ovat todellisuudessa harjattua pronssia. Mies kehui, että ovat ihan minun näköiseni! Korviksia intouduin hankkimaan kahtaa sorttia, saapa nähdä kummat päätyy korviin h-hetkellä. Kuvan korvikset ovat hopeaa: Riipuksesta en löytänyt kuvaa kuin hopeisesta versiosta: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu March 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2010 Nyt Olavinlinnassa on tälläiset:tässä rannekoru, muut korut samaa sarjaaTosi kaunis koru. Mistä olet hankkinut sen/mitä sarjaa tuo koru on?Nyt vasta huomasin tämän. Nuo on hankittu Etsystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Suvi~ Kirjoitettu March 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2010 Mulle tulee tällaiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emzu Kirjoitettu July 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2010 (muokattu) Muoks. Korut vaihtuivatkin, olivatkin liian massiiviset minulle.. Muokattu: July 8, 2010, käyttäjä: Emzu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
majafi Kirjoitettu July 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2010 Olen ajatellut vuokrata korut hääpäiväksi. Vuokraatimantti sivulla on aivan ihania vaihtoehtoja, pitäisi vain valita se sopivin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammari Kirjoitettu July 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2010 Minä hankin hääpäiväksi Ritva Liisa Pohjalaisen Sydän-sarjan riipuksen ja korvakorut: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viipperä Kirjoitettu July 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2010 Mulle tulee kaulaan Kalevala Korun Rakkaus, jonka sain tulevilta appivanhemmiltani valmistujaislahjaksi.Korviin tulee isoäidin vanhat valkokultaiset kirkkaalla kivellä olevat pienet nappikorvikset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliina80 Kirjoitettu July 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2010 (muokattu) Tässä minun koruni Eli rannekorusta on muokattu kaulakoru uusien helmien kanssa ja korvakorujen riippuvat osat istutettu uusiin helminappeihin. Nuo koruthan ostin antiikkimessuilta ja tällä tavoin "muokkaamalla" koruihin itsellään ei tehty suurempia muutoksia kuin lukon poisto ranneketjuun.edit kuvan pienennysyritysedit2 siis tuo kuva on edelleen jättisuuri... kymmenennen kerran jälkeen pakko luovuttaa, en vaan ymmärrä tuota pienennystä Muokattu: July 21, 2010, käyttäjä: Elliina80 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cybella Kirjoitettu July 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2010 (muokattu) Mulle tulee korviin nämä (on 10mm venytykset) Ja kaulakoruksi haluaisin tämän Rahatilanne on vaan vähän tiukilla, en tiedä saanko tätä korua :/ Muokattu: July 31, 2010, käyttäjä: Cybella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguli Kirjoitettu August 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2010 Mä aion laittaa korviin äidiltä lainatut kolmion malliset aidot timanttikorut (valkokultaa). Molemmissa on kolme pientä timanttia. Kaulalle en laita mitään, sillä pukuni on niskalenkkimallinen. Toisella puolella niskalenkkiä on musta kukkanen, joten se riittää somisteeksi. Kaveri yritti ehdottaa kaulalle lisäksi mahdottoman kiiltelevää ja säihkyvää rihkamakorua, mutta en ikinä käyttäisi häissäni (enkä kenenkään muidenkaan häissä) rihkamakorua! Kyllä vähintään hopeaa täytyy olla. Sen verran arvokas tilaisuus kyseessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaethe Kirjoitettu August 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2010 (muokattu) Mulle tulee nämä :Kalevalan Naisen Ääni vihreillä kivillä Kaulakorun sain sulholta 20-vuotis synttärilahjaksi pari vuotta sitte ja korvakorut samana synttärinä vanhemmilta ja sisaruksilta. Sitten ko vielä keksisi tähän korusarjaan sopivan käsikorun. Muokattu: August 18, 2010, käyttäjä: Tähtisilmä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
halle k. Kirjoitettu August 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2010 Itse ajattelin käyttää Kalevalan hopeisia Maan voima koruja.Rannekoru ja korvakorut satavarmasti mutta kaulakorun kanssa vielä hieman emmin koska nauha on musta ja koru aika massiivinen Tosin puvusta ja asusteistakin löytyy mustaa, joten ei ehkä sinänsä olisi iso tyylivirhe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marihp Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Minulle tulee kans Kalevalakorun Lumikukka-sarjaa, kuten Helmilläkin Se tulee hopeisena, kolmen kukan setti ja siihen sopivat korvikset, ne lyhyemmät. Vihdoin tänään tein valinnan (vihdoin tosiaan, ylihuomenna vihille ), oli monta vaihtoehtoa! Lumoava-sarjan (www.lumoava.fi) korut on kans aivan ihanan kauniita, pähkäilin niiden välillä pitkään, mutta Lumoavassa ei ainakaan täältä löytynyt riittävän pitkällä ketjulla olevaa riipusta, en halunnut ihan sellaista lyhyttä kun mulla on niin paksu kaula että pian ahdistavat. Toi Lumikukka tulee hiukka pidemmällä ketjulla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niiskunen Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Mulle tulee näillä näkymin Kalevala korun Vanamo korvikset sekä kaulakoru jotka olen molemmat saanut mieheltä lahjaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarbleSnow Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Minulla oli myös Kalevala Korun Lumikukka-sarjaa hopeisena:KaulakoruRannekoru jaKorvakorutKaikki lahjoja mieheltäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts