Punatulkku Kirjoitettu December 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2011 Houkuttelisi tällainen kaulakoru, mietin vaan voiko nyt jo ostaa kun häihin on 7,5 kk aikaa. Puku on kuitenkin tiedossa jo. Korvakorut kyllä on jo, saman valmistajan roikkuvat hopea-helmikorut.http://www.pirami.fi/kuva.pl?id=6107890&sess=f25b19e765b173e617de15c9b1fa6971&kid=206 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinin Kirjoitettu February 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2012 Mulla on puvussa hopeinen koristekuvio, onko kauhean räikeää laittaa sen kanssa ihan keltakultaisia koruja vai olisivatko hopeiset parempia? Sormus kuitenkin on keltakultaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicsu Kirjoitettu March 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2012 Minulla oli Kalevala Korun Kielo-kaulakoru ja korvakorut hopeisena. Molemmat olen saanut mieheltäni lahjaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansgi Kirjoitettu March 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu March 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2012 mitä kaikkia koruja yleensä vihkisormuksen kanssa pidetään hääpäivänä? Korvikset, kaulakoru, ranneketju. Entäpä nilkkaketju, sormus toisessa kädessä? Esim jos on joku täysi setti kalevalakorua johon kuuluu nuo kaikki aiemmin mainitut. Mietin tässä kun mulla on vanamoa kaulakoru, korvikset ja sormus ja ajattelin häitä varten ostaa ranneketjun. Että pitäiskö tuo sormus jättää laittamatta häihin ja käyttää vaan kaulassa, korvissa ja ranteessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu March 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2012 Ihastuin täidellisesti Tillanderin Sade mallistoon mutta kun kuulin hinnan niin mieli muuttu aika nopeesti... Näillä näkymin hommaan Kalevalan lumihiutaleet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-A- Kirjoitettu March 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2012 Mulle tulee Lumoava sarjan Pihlaa, kaulakoru, rannekoru ja korvikset. http://www.lumoava.fi/jewellery/women/pihla/Flik: mun mielestä voi ihan hyvin laittaa myös sarmaan korusarjaan kuuluvan sormuksen, vaikka sitten oikeaan käteen. Itselläni on oikeassa kädessä ihan arkikäytössä mieheltäni saatu sormus ja aion sen myös hääpäivänäkin siinä pitää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
<N86> Kirjoitettu March 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2012 Itse laitan Kalevala korun Kielo-sarjan korut (kaulakoru, rannekoru, korvakorut) hopeisena. Olen nämä tulevalta aviomieheltäni saanut lahjaksi ja ne käyvät hyvin pukuni kanssa. Kihla- ja vihkisormuksen lisäksi en muita sormuksia aio laittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TuuliKo Kirjoitettu March 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2012 TOSI UPEA! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meei Kirjoitettu March 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2012 Mulle tulee todennäköisesti Vanamo-sarjaa, joita olen jo jonkun aikaa "säästellyt" häitä varten haluaisin kuitenkin myös jonkun hiuskoristeen, mutta en oikein tiedä minkälainen noiden kanssa sopisi?! Ei siis tiara vaan joku muu hiuksiin tuleva koriste. Ja ajattelin rikkoa "sääntöä" ja laittaa hopeiset korut vaikka sormukset onkin keltakultaa. Uskoisin että se näyttää ihan hyvälle nykyäänkin käytän kultaisen vihkin kanssa välillä hopeakoruja eikä siinä ole minusta mitään ongelmaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu March 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2012 Itse olen tilannut ebaysta jo useammankin korusetin (hinta 1-5€/kpl), joita en malta odottaa saapuvaksi että pääsen kokeilemaan puvun kanssa, mikä sopii parhaiten! Mullakin on aika koristeellinen pitsipuku, että ei kauhean räikeitä koruja kannata laittaa, vaikka bling-blingin ystävä olenkin... Onneksi on kaaso yms. jotka pitävät aisoissa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alli-Amalia Kirjoitettu March 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2012 Mä haluaisin laittaa helmikorut. Oon kauheasti miettinyt, että voiko laittaa epäaidot helmikorut omiin häihin? Ei oikein raaskis ostaa aitoja helmiä, kun en sellaisia jo valmiiksi omista. Jostain Glitteristä ym. kaupoista saa tosi nättejä helmikaulakoruja ja korviksia, mut voiko oikeesti häihin laittaa Glitterin korut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybelle Kirjoitettu March 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2012 En osta häitä varten uusia koruja, vaan käytän niitä ihania joita korurasiasta jo löytyy. Yllä kuvat riipuksesta ja korvakoruista, jollaiset minulla tulee olemaan häissä. Lisäksi hiuksiin tulee art deco -tyylinen hiuskampa, jossa on kirkkaita kristalleja. Kampaan kiinnitän birdcage hunnun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalian66 Kirjoitettu April 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2012 Minulla on niin korkealle kaulaan asti kapuava puku ettei se kaipaa kaulakorua, mutta korvikset ja rannekorun hankin. Snö of Sweden Lucy mallistoa (helmentapaiset, sydämenmalliset). Luokitellaan rihkamaksi mutta sopivat täydellisesti tulevaan pukuun ja ovat niin minun näköisetkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu April 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2012 Itse laitan kaulaani anopilta lainaksi saatavan perintökorun. Koru on ollut hänellä itsellään mennessään naimisiin ja samoin hänen äidillään. Sulholla ei kuitenkaan ole siskoja ja pyysin, että saanko lainata korua, jatkaen tavallaan samalla perinnettä Korvakorut lainaan luultavasti omalta äidiltäni ja hakusessa on täysin plankot kultaiset korvikset, ilman mitään ylimääräistä. Päähän on kuitenkin tulossa kaulakorun tyyliin sopiva tiara, jossa on blingiä, niin en kaipaa sitä enempää korviini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Challe Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 Wau, täältä löytyy tosi hyviä ideoita. Itselläni on korut ihan hakusessa. Minusta korujen valinta on vaikeaa. Yritän tässä miettiä että minkä tyylistä haluaisin, koska koruilla voi vaikuttaa kokonaisuuteen niin paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu June 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2012 Mulle tulee Kalevalan Lumihiutale -sarjasta kääty ja korvakorut. Sopii mielestäni kivasti pukuuni, jossa on vyötäröllä helmikoristeltua pitsiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susumu Kirjoitettu June 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2012 Ihastuin täidellisesti Tillanderin Sade mallistoon mutta kun kuulin hinnan niin mieli muuttu aika nopeesti... Näillä näkymin hommaan Kalevalan lumihiutaleet.Minäkin rakastuin noihin Tillanderin Sade-koruihin! Kun näin niistä kuvan, tiesin heti, että juuri ne ovat ne korut, joita käytän hääpäivänäni. Ne olivatkin ensimmäinen asia, jotka häitä varten ostin viime kevättalvena. Tosin nyt en ole vielö ihan varma, sopiiko pukuni yläosaan minkäänlainen kaulakoru... Mutta korvikset laitan joka tapauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susumu Kirjoitettu June 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2012 En osta häitä varten uusia koruja, vaan käytän niitä ihania joita korurasiasta jo löytyy. Yllä kuvat riipuksesta ja korvakoruista, jollaiset minulla tulee olemaan häissä. Lisäksi hiuksiin tulee art deco -tyylinen hiuskampa, jossa on kirkkaita kristalleja. Kampaan kiinnitän birdcage hunnun.Aivan ihanat korut! Mistä olet nuo hankkinut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupsu Kirjoitettu June 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2012 Ihastuin täidellisesti Tillanderin Sade mallistoon mutta kun kuulin hinnan niin mieli muuttu aika nopeesti... Näillä näkymin hommaan Kalevalan lumihiutaleet.Minäkin rakastuin noihin Tillanderin Sade-koruihin! Kun näin niistä kuvan, tiesin heti, että juuri ne ovat ne korut, joita käytän hääpäivänäni. Ne olivatkin ensimmäinen asia, jotka häitä varten ostin viime kevättalvena. Tosin nyt en ole vielö ihan varma, sopiiko pukuni yläosaan minkäänlainen kaulakoru... Mutta korvikset laitan joka tapauksessa.Mistä ostit nämä ihanat sade korvikset?? En meinaa löytä mistään ja mikä oli hinta?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu June 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2012 Ihastuin täidellisesti Tillanderin Sade mallistoon mutta kun kuulin hinnan niin mieli muuttu aika nopeesti... Näillä näkymin hommaan Kalevalan lumihiutaleet.Minäkin rakastuin noihin Tillanderin Sade-koruihin! Kun näin niistä kuvan, tiesin heti, että juuri ne ovat ne korut, joita käytän hääpäivänäni. Ne olivatkin ensimmäinen asia, jotka häitä varten ostin viime kevättalvena. Tosin nyt en ole vielö ihan varma, sopiiko pukuni yläosaan minkäänlainen kaulakoru... Mutta korvikset laitan joka tapauksessa.Mistä ostit nämä ihanat sade korvikset?? En meinaa löytä mistään ja mikä oli hinta??AInakin Oulussa myytiin Timanttisilla... Hinta oli nelinumeroinen mutta en muista tarkemmin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupsu Kirjoitettu June 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2012 Joopa joo.. Huh Huh! Kävin tänään timanttisilla kysymässä noiden tillanderin sade korvisten hintaa.. Oli sitten tosiaan n. 3990 euroa!! Uskomatonta, jäi sitten ostamatta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sohwi Kirjoitettu June 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2012 Minulle tulee mummani aidot helmet kaulaani, sillä ne ovat sopivat paremmin, kuin hyvin hääpukuuni. Korvisreikiä ei itsellä edes ole juuri nyt, joten korviksia ei taida tulla, ellen nyt satu vielä kuukauden sisään hankkimaan reikiä korviin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TuomiK Kirjoitettu July 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2012 Mä laitan swarovskin pisaran malliset korvakorut, joihin on istutettu joka puolelle pieniä kirkkaita kristalleja. Suht pienet, mitta ehkä 1,5cm. Kaulakorua en laita, koska mun mielestä dekoltee on kauniimpi hääpuvussa ilman koruja. Ja se kaulakoru olisi kuitenkin vinossa kaikissa valokuvissa.Ohutta kultaranneketjua vielä mietin.. Raaskisiko panostaa aitoon ketjuun häitä varten.. Hmmmmm.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pauliina Kirjoitettu July 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2012 Meillä häät heinäkuussa 2013 ja omistan myös tämän ihanan kalevalan lumihiutale korusarjan, korvikset, kaulakorun ja rannekorun. Haluaisin kovasti käyttää niitä häissämme mutta onko se epäsopivaa kesällä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts