Pisam@ Kirjoitettu July 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2005 Millaisia koruja aiotte laittaa/piditte hääpäivänänne? Itse en halua laittaa helmiä, joten pitäisi keksiä jotain muuta. Esim Kalevala Korulla on paljon erilaisia kokonaisuuksia, mutta en haluaisi maksaa kuitenkaan itseäni kipeäksi. Varsinkaan kun en normaalioloissa juurikaan koruja käytä.Oisko vinkkejä? Linkkejä? Ulkomailta en lähde tilaamaan, mies ei varmaankaan lähde lainaamaan luottokorttiaan.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu July 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2005 Jos halvalla haluat päästä (jos kerran koruja et sitten muuten käyttäisi?!), niin oletkos katsonut ihan rihkamakoruja? Niistä voi löytyä hyvinkin kauniita ja esim. tietyn värisiä, jos väriä haluaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadelikka Kirjoitettu July 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2005 http://www.pilgrim.dk/showpage.asp?lPageID=71tämän tyyppinen tulee mulle, siis kaulakoru, tosin keltaisena ja korvikset samanlaiset napit, todella nätit ja sopii pukuun hyvin, hinta 23 e kaulakoru ja 18 e korvikset, kannattaa kiertää kauppoja läpi, miekään en perinteisiä helmiä halunnut vaan jotain aivan muuta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu July 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2005 Minä käytin näitä. Swarowskin hääkorusarja, josta sain ennen häitä 2v-kihlajaislahjaksi korvikset ja kaulakorun ja huomenlahjaksi rannekorun.Edit toimimaton linkki poistettu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Kävin juuri tänään koruliikkeessä katsastamassa www.kalevalakoru.fi sivulta löytynyttä Doris-tuoteperhettä ja mielestäni oli ihanan yksinkertainen. (Niin kuin tuleva käyttäjäkin. ;D ) Minä kun en koruja juurikaan käytä, ovat minulle sopivan hintaiset. Sormuskin tulee kyseisestä sarjasta vihkisormuksekseni, jonka aijon ripustaa ketjuun häiden jälkeen. Oli upean näköinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pisam@ Kirjoitettu July 27, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Kaunis on korusi kiikinen! Aika hintava tosin, mutta eihän se siitä mihinkään kulu. Itse kävin tänään katselemassa Illuusioni-sarjaa ja tätä kaulakorua. Tosin punaisella kivellä varustettuna. Nätti on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristalli Kirjoitettu July 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2005 Mä haluaisin pienet timanttinapit ja riipuksen. En siis minäkään tunne oloani helmien kanssa kotoisaksi. Ongelma vaan on, etten voi ostaa koko korusarjaa yhdessä sormuksen kanssa :-[. Laitan siis vain zirkoninapit hääpäivänä, kaulaketjua en ollenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerdinna Kirjoitettu August 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2005 Minä laitan pienen sydämen muotoisen valkokultaisen riipuksen. Sillä on tunnearvoa, isäni antoi sen lahjaksi äidilleni kun minä olin pieni, ja minä sain sen äidiltä valmistujaislahjaksi. Valkokulta ei muuten ole "minun juttu", mutta tämä korun haluan kaulani ympärille hääpäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.a.i.s.a Kirjoitettu August 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2005 Minulle tulee kalevalakorun lähde-sarjan kääty ja siihen saman sarjan nappikorvikset. Sulhaseni on ostanut ne minulle ja niillä on hyvin suuri tunnearvo . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu August 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2005 Mulla oli kaulassa ketju, jossa oli helmiä sekä kultaisia vänkyrälaattoja (joo, tosi selvää..). Korvissa oli teetetyt napit, joissa kultaa, helmi ja timantti, jotta passasi yhteen kaulakorun ja tiaran kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiikinen Kirjoitettu August 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2005 Mä ihastuin Kaunis korun (nyk. kalevalakorun) Doris-korusarjaan ja sormuksen lisäksi mulle tulee myös kaula- (riipus+"tavallinen ketju") ja korvakorut tästä sarjasta. Yleensä en koruja käytä mutta näitä saatan häiden jälkeen käyttääkin.http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/h...an_ketjua_/8208http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/korvakorut/8208Ja laitetaan nyt linkki sormuksestakin vielä.http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/8208 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pisam@ Kirjoitettu August 7, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2005 Joo, pistinpähän minäkin haisemaan ja laitoin koruihin enemmän kuin suunnitelma oli. Lauantaina kaulassa ja korvissa seuraavanlaiset killuttimet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winter_Bride Kirjoitettu August 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2005 Mulle tulee Kalevala korun Vanamo sarjan kääty ja korvikset:http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6540http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/korvakorut/6540 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fera Kirjoitettu August 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2005 Mulla on isoäidin n 60 vuotta vanha pisaran mallinen, reunoiltaan röpöläinen kaulakoru, jonka kivi on tumman punainen. Korvissa ihan yksinkertaiset pienet napit joissa punainen kivi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WG Kirjoitettu August 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2005 Kaulakoruna käytän isältäni joskus synttärilahjaksi saamaani pientä timattiriiipusta. Se vain rodinoidaan valkokultaiseksi. Ostin siihen uuden valkokultaisen ketjun. Korviini laitan äitini valkokultaiset timattikorvikset. Haaveissa on sormukseen sopiva riipus ja korvikset mutta tähän budjettiin eivät mahdu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia Kirjoitettu August 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2005 Minä ratkaisin ongelman, jota pähkäilin pitkään, ostamalla halpiskoruliikkeestä hopeiset korvanapit, joissa on tummanpunaiset kivet. Maksoi kolme euroa alennuksessa. ;DKaulani on sitten ihan paljas mutta olkoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian1978 Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Mä oon pitkään miettinyt millaiset ois parhaimmat korut pukuni kanssa ja olen kierrellyt eri liikkeitä. Tänään löysin kalevala-koruista lähde-sarjan ja se tuntuu nyt parhaimmalta. Niitä voisin käyttää myös hääpäivän jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anina Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Mä ostin Ritva-Liisa Pohjalaisen helmikorut (kaula ja ranne)Perinteistä helminauhaa en laittaisi mistään hinnasta, mutta nuo oli minusta ihan tosi kauniit.Kuva löytyy päiväkirjastani edit: korviksia en ole vielä päättänyt, luultavasti äidiltä timantit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uupunut Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Mulla oli valkoiset helminappikorvikset ja kaulassa valkoinen helminauha. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpampula Kirjoitettu August 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2005 Mulla oli kaulakoruna kultainen kaulaketju missä on välissä helmiä. Olen saanut sen kastelahjaksi isovanhemmiltä. Rannekoruna oli kultainen rannerengas jonka olen saanut isovanhemmilta ylioppilaslahjaksi ja on ollut isoäitini käytössä ennen minua. Korvakorut ostin itse kun minulla ei ollut helmikorviksia ennestään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henskuliini Kirjoitettu August 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2005 Mulle tulee Kalevala korun Vanamo sarjan kääty ja korvikset:http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6540http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/korvakorut/6540Mullekin tulee tämä Vanamo-kääty, mutta korviksista en ole vielä varma, sovittelen ensin tiaran kanssa, että onkohan korvikset liikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nonna-marie Kirjoitettu August 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2005 mulla on kultainen sydän yhellä timantilla kaulassa, ja korvissa myös kultaiset sydämet, niissäkin yhdet timantit kummassakin. Kaulakorua pidän muutenkin AINA, noita korvakoruja oon käyttäny harvemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -alice- Kirjoitettu August 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2005 Minulle tulee timanttikorvakorut ja kaulaan risti jossa keskellä pieni timantti. Tuo kaulakoru on tosin kaulassa aina muutenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
naimisiin07 Kirjoitettu August 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2005 Olen suunnitellut, että mulle tulee ihan hopeiset kaula ja rannekorut. Koska mun tiara on hopeinen jossa on "timantteja". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva A Kirjoitettu November 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2005 En tiedä onko tää oikee ketju tällä hämmästelylleni, mut tajusin just et Angelina Joliella on tässä kuvassa just saman näköinen kaulakoru ku mulla oli häissämme. edit toimimattomat kuvat poistettuMinä olen siis alemmassa kuvassa. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts