Herbina_ Kirjoitettu April 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2009 Mulle tulee helminappikorvikset, sekä samaa sarjaa tiara, kaulakoru ja rannekoru:Tilasin UK:n eBaystä Aaryannas Bridal Boutiquesta, voin suositella lämpimästi. Hän käyttää Swarovskin kristalleja ja helmiä ja korut tehdään siis tilauksen jälkeen eli niihin voi tehdä tarvittaessa räätälöintiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pronssimorsian Kirjoitettu April 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2009 Ostin itselleni tänään tällaiset:Pukuni on sävyltään "rumpink" ja koristeina siinä on helmiä ja kirkkaita paljetteja. Jotenkin mitkään kultaiset/hopeiset korut kirkkailla tai muun värisillä kivillä eivät tuntuneet sopivan puvun kanssa, mutta nämä istuvat mielestäni paremmin kuin hyvin.. Sitten vielä samanhenkistä tiaraa/pantaa metsästämään Kysymys taitaa tulla vuoden myöhässä, mutta mistä Eleuthera olet löytänyt kauniit korusi? Tai tunnistaako joku muu törmänneensä tämäntapaisiin jossain? Itse en haluaisi dark ivory -pukuni kanssa hopeapohjaisia koruja, enkä ole aivan vakuuttunut kultaisistakaan, eikä perushelmikorut ole oikein minua... Karaatit ym. eivät ole minulle itseisarvo. Joku tämäntyyppinen voisi toimia. Tai vinkatkaa muita ehdotuksia "ei-perusmateriaalikoruista"! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
equator Kirjoitettu April 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2009 Olen tässä tuumaillut, että minkälaisia, hintaisia jne. koruja teillä mahtaa olla hääpäivään kuuluen? On mahdollista, että sulhon kanssa hommataan kalevala korut (niitä on kyllä jo muutenkin.. no, häät kerran elämässä, toivottavasti...) niin, minkälaisia koruja teillä on? Tarkoitan nyt korviksia ja kaulakoruja lähinnä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu April 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2009 Minulle ostettiin kalevalan Kielo-kääty häitä varten. Saman sarjan korvikset löytyivät isän vaimolta ja sain ne lainatuksi. Isä antoi sitten vielä kirkon ovella Kielo-rannekorun. Kun sitten sain samat korvikset huomenlahjaksi, nyt on sormusta lukuun ottamatta koko setti Kaikki hopeisina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu April 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2009 Pronssimorsian: ebaystä olen ainakin löytänyt. samoin valtterin kirpparilla yksi myyjä myy tuollaisia kaulakoruja. maksaa muistaakseni 4e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu April 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2009 Aivan ihania koruja!! Toisaalta itselle yksi pohdinta vähemmän, kun tykkään helmistä ja lainaan sitten äidiltäni perinnöksi saaneensa ihan simppelin helmiketjun ja sitten ajattelin ostaa ihan simppelit helmet korviin...Ja ehkä käsiin sitten joitain, mutta en vaan raaskis/pysty kovin kalliita ostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebecka Kirjoitettu May 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2009 Pronssimorsian: Suomen Pukuvuokraamosta löydät myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu May 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2009 Minä aion laittaa hääpäivänä Kalevala korun Helinä-käädyn ja korvakorut. Häitä ennakoiden toivoin viime syksynä hopeista käätytyyppistä korua synttärilahjaksi ja sain tuon Helinän. Joulupukki toi sitten saman sarjan korvakorut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
omenainen Kirjoitettu June 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2009 Mulle tulee olkaimettoman puvun kanssa tämä ritva-liisa pohjalaisen riipus, onkohan se nyt Lumme nimeltään. Mietin kävisikö tämä kalevala korun papuketju ranteeseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katajanmarja80 Kirjoitettu June 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2009 Mulla oli kaulasa Kalevalan Lapsikoru, jonka sain joululahjaksi. Mulla on se hopeisena ja sopi hyvin yhteen valkokultaisten sormusten kanssa. Ranteessa oli hopeinen vaaleilla kivillä koristettu kapea ketju. Korviksia mulla ei ole ollenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu June 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2009 Mun tarttis löytää jostain helmikorvikset joissa hieman punertavaa...Ja vähän sellaset roikkuvat, ei paljoa, mutta ei ihan vaan napitkaan...Äidiltä otan lainaan ihan simppelit perintö-helmet, aidot, ja ne on pikkasen punertavaan suuntaan enemmän kun valkoseen...Jos siis joku ymmärtää mitä meinaan Mutta tietäiskö joku mistä vois sellaset löytää? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Java Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 Hei,Näin jossain näissä keskusteluissa joku aika sitten linkin sivuille, jossa myytiin jenkki ja kanadalaisten (?) käsityöläisten ja pienempien valmistajien koruja, vaatteita yms. Siellä oli myös yhden kanadalaisen (?) naisen tekemiä koruja. Tunnistaisiko joku, mikä sivusto on kyseessä? Linkki oli aika lyhyt ja "liikkeen" nimi alkoi muistaakseni e-kirjaimella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söpötikru Kirjoitettu June 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2009 Hei,Näin jossain näissä keskusteluissa joku aika sitten linkin sivuille, jossa myytiin jenkki ja kanadalaisten (?) käsityöläisten ja pienempien valmistajien koruja, vaatteita yms. Siellä oli myös yhden kanadalaisen (?) naisen tekemiä koruja. Tunnistaisiko joku, mikä sivusto on kyseessä? Linkki oli aika lyhyt ja "liikkeen" nimi alkoi muistaakseni e-kirjaimella.Olisiko kyseessä Etsy.com? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
xehha Kirjoitettu July 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2009 (muokattu) -siivotaan- Muokattu: March 5, 2016, käyttäjä: xehha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockyraccoon Kirjoitettu July 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2009 Täältä löytyikin tällainen valkokulta-keltakulta keskustelu.. olen miettinyt samaa, kun aina sanotaan että on "kauhea tyylivirhe" käyttää eri värisiä metalleja keskenään, ja vieläpä juhlapuvussa, huh huh. ;P Minulla on valkokultainen kihlasormus ja samaa tulee olemaan vihkisormuskin (samanlainen malliltaakin paitsi kapeampi). Sain kuitenkin tädiltäni valmistujaislahjaksi hänen oman vanhan sormuksensa, joka on keltakultaa ja siinä on sinisiä kiviä (jotka ovat täydelliset korvisteni kanssa, ihan sama sininen).. ajattelin laittaa siis toiseen käteen tämän keltakultasormuksen. Tarvitseeko niitä "sääntöjä" aina noudattaa. Kaulakorunikin on hopeaa!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Selailija Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Mun tarttis löytää jostain helmikorvikset joissa hieman punertavaa...Ja vähän sellaset roikkuvat, ei paljoa, mutta ei ihan vaan napitkaan...Äidiltä otan lainaan ihan simppelit perintö-helmet, aidot, ja ne on pikkasen punertavaan suuntaan enemmän kun valkoseen...Jos siis joku ymmärtää mitä meinaan Mutta tietäiskö joku mistä vois sellaset löytää?Mieleen tuli Kalevala-Korun Vanamo-sarja. Korvakorut ovat käsittääkseni sillä lailla "muokattavat", että lukon ja päässä roikkuvan vaaleanpunaisen helmen välillä olevan pitkähkön ketjun voi myös poistaa. Tällöin korvikseen jää pelkkä helmi plus hopeinen lehti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeisKuu Kirjoitettu August 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2009 Mulla on vakiokoruna kaulassa Kalevalan Rakkaus -koru: http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/rakkaus, jonka sain kummitädiltäni valmistujaislahjaksi. Sulhaseni antoi minulle ensimmäisenä yhteisenä joulunamme saman sarjan korvikset lahjaksi. Molemmissa sydän siis kirkas. Nämä ajattelin laittaa, vaikka ne nyt on mulla nähty jo moneen kertaan. Ehkä kaulaan ottaisin jotakin lisäksi, olisiko ideoita? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paapalo Kirjoitettu August 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2009 ^ Mulla on myös vakikorviksina vuosi sitten mieheltä saadut ihanat korvikset, joista tykkään niin paljon että tekisi mieli laittaa häihinkin toisaalta ajattelin ihan uutta korukokonaisuutta, nämä ovat nätit :(www.korukamari.com) mutta jotenkin en uskalaisi tilata koruja nettikaupasta, kun ei voi sovittaa etukäteen yms, ei voi varmasti tietää ovatko mieluisat vai eivät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jempuli Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 Hei!Mistä olette tilanneet itsellenne häihin korut; kaulakorut/korvakorut? Itse ajattelin, että jos olisi tilannut jostain ulkomailta halvalla, kun niitä ei käytä kuitenkaan, kun sen kerran vain. Niin ei järkeä kovin kalliita ostaa. :/Onko kellään kokemuksia, jos on laittakaa nettiosoitteita minulle mistä olette tilanneet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellen Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 Mistä olette tilanneet itsellenne häihin korut: kaulakorut/korvakorut? Itse ajattelin, että jos olisi tilannut jostain ulkomailta halvalla, kun niitä ei käytä kuitenkaan kuin sen kerran vain, niin ei ole järkeä ostaa kovin kalliita. :/ Onko kellään kokemuksia? Jos on, niin laittakaa nettiosoitteita mistä olette tilanneet? Miksi hankkia korut vain yhdeksi käyttökerraksi? Varmaan nyt tarkoitetaan rihkamakoruja? Ihan kivannäköistä rihkamaa saa halvalla Suomestakin, esim. Accessorize-kaupoista tai Ninjoista. Jos haluaa uniikkeja koruja, kannattaa tsekata Etsy. Etsystä löytyy niin rihkamaakin kuin timanttikorujakin. Myös Ebaysta voi tehdä löytöjä.Mie hankin Suomesta hopeisen/kultaisen korusarjan, jolle tulee varmasti käyttöä myöhemminkin. En käytä rihkamaa muutenkaan, miksi käyttäisin sitä tärkeänä päivänänikään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verna101 Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Mulle tulee hääpäivänä kaulaan Kalevala korun hopeinen Talon sydän -kääty (siis se, missä on useampi pieni sydän) ja korvaan sitten saman malliston korvikset. En vielä tiedä, tuleeko korvikset riippuvina vai nappeina. Napeista enemmän tykkäisin noin jatkokäytön kannaltakin, mutta en tiedä että keksinkö sellaisen kampauksen itselleni, joka vaatisi hieman roikkuvia korviksia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Minulle tulee todennäköisemmin Kielo-sarjaa; korvikset sata varmasti, mutta sitten ,että kumpi rannekoru vai kaulakoru, riippuu millaisen mekon äiti mulle loppujen lopuksi vääntää Kielosta on sormus ja korvikset hankittuna..Sitten vaihtoehtoinen koru, mikä vaan kummittelee taustalla on Mari Syrenin Koivunlehti:http://www.marisyren.net/koivunlehtikorut.php Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesä2010 Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 (muokattu) Mä tilasin tällaset hääpäivää varten Ebaysta:Eikä maksanu paljon, setti postikuluineen vain EUR 8,99! Muokattu: January 16, 2010, käyttäjä: Kesä2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 Mulla oli tälläiset Mauritiuksella:Samaan sarjaan oli myös korvakorut. Nyt Olavinlinnassa on tälläiset:tässä rannekoru, muut korut samaa sarjaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timso_ Kirjoitettu January 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2010 Mä tilasin tällaset hääpäivää varten Ebaysta:Eikä maksanu paljon, setti postikuluineen vain EUR 8,99!Joko korut on sulla? Kerro ihmees et näyttääkö luonnos samalta ku kuvissa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts