tinjami Kirjoitettu March 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2008 (muokattu) Mulle tulee tällainen (kamala kuva...) Muokattu: June 1, 2008, käyttäjä: tinjami Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teiza Kirjoitettu April 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2008 Kiitos kehuista Jossutin Mulla ei jostain syystä näy puh_nallen kuva ollenkaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shrek^ Kirjoitettu April 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2008 mullakaan ei näy puh_nallen kuva... harmistus... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansmo Kirjoitettu April 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2008 Oon miettiny tämmöstä Korulinjan settiä. Mulla olkaimeton puku ja puvussa on "vyönsoljessa" strasseja, joten noitten luulis sopivan. Toinen vaihtoehtoon lainata isoäidiltä vanhaa kaunista kaksikerroksista helmikaulakorua ja siihen sit ettiis korvikset.. Pitää vielä pähkäillä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meimei Kirjoitettu April 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2008 Mula nökyy puh_nallen kuva, mutta se on mahottoman pieni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PikkuHeisku Kirjoitettu April 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2008 Tässä minun käyttämät korut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ester1 Kirjoitettu April 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2008 Mulle tulee Kalevalan Carmen-riipus joka on sulhaselta saatu. Rannekorun haluaisin samaa sarjaa mutta hinta mietityttää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleuthera Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 Ostin itselleni tänään tällaiset:Pukuni on sävyltään "rumpink" ja koristeina siinä on helmiä ja kirkkaita paljetteja. Jotenkin mitkään kultaiset/hopeiset korut kirkkailla tai muun värisillä kivillä eivät tuntuneet sopivan puvun kanssa, mutta nämä istuvat mielestäni paremmin kuin hyvin.. Sitten vielä samanhenkistä tiaraa/pantaa metsästämään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mango08 Kirjoitettu April 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2008 Pukuni on sävyltään "rumpink" ja koristeina siinä on helmiä ja kirkkaita paljetteja. Jotenkin mitkään kultaiset/hopeiset korut kirkkailla tai muun värisillä kivillä eivät tuntuneet sopivan puvun kanssa, mutta nämä istuvat mielestäni paremmin kuin hyvin.. Sitten vielä samanhenkistä tiaraa/pantaa metsästämään OT, tiaraksi kannattaa käydä katsomassa Suomen pukuvuokraamon tiaraa nro T215, on rakenteeltaan aika saman tyylinen kuin korusi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleuthera Kirjoitettu April 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2008 Kiitos vinkistä mango08, kävin tänään ostamassa kyseisen tiaran Suomen Pukuvuokraamosta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puh_nalle Kirjoitettu May 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2008 minulla se mieli muuttui ja tälläiset sittenkin tulee(kuvassa rannekoru keskellä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu May 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2008 eleuthera: mistä noi ostit, todella ihanat! laitatko korvikset kanssa? millaiset? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2008 puh_nallella aivan ihanat korut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puh_nalle Kirjoitettu May 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2008 Kiitos Hipukka minäkin tykkää niin paljon että edelliset syrjäyttivät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleuthera Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 eleuthera: mistä noi ostit, todella ihanat! laitatko korvikset kanssa? millaiset?Kiitos Hunna kehuista korut ovat myös Suomen Pukuvuokraamosta, Emmerling -korusarjaa. Korviin tulee varmaankin helminapit, en ole vielä ostanut niitä. Sovitin koruja nyt puvun kanssa ja näyttivät tosi kivoilta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siile Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Mulle tulee korviin Kalevalan talonsydän nappikorvikset ja kaulaan talonsydän riipus (se iso). Sain kyseiset korut äitienpäivälahjaksi:)RiipusKorvikset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna-Caro Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Cabriellalla tosi upeet korut! Samaa tyyliä iteki toisaalta hain, mutta päädyin kuitenki näihin ja oon tyytyväinen : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
werewolf_84 Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Minä aion laittaa kalevala korun euran sydän korvikset ja kaulakorun, koska olen saanut ne kihlatultani joululahjaksi ja niillä on siksi paljon tunnearvoa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 laatikossa odottavat nämä (sinisenä tämäkin) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 ^Oih! Voiko tyylikkäämpää ollakaan?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aurora_borealis Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 ^Oih! Voiko tyylikkäämpää ollakaan?! kiitoksia kovasti olen himoinnut noita pitkään, ja kaulakoru on todella kaunis kaulassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 Noita ei punakivisinä taida saadakaan?Punakivisenä olen katsellut Carmen-sarjaa, mutta carmee on hintakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu May 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2008 (muokattu) komppaan morrea carmenien suhteen.. iihanat korut mut pelkän rannekorun hinta mulle tulis nämä hääpäiväksi...ja sulhoa on kiittäminen taikka sitten sitä joulupukkia vanamo Muokattu: July 21, 2008, käyttäjä: kiptur Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu May 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2008 Tällaiset lähtivät brittiläisestä Decarabia -liikkestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elo08 Kirjoitettu June 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2008 (muokattu) Tässä minun korut, mitkä laitan hääpuvun kanssa. Korviksista saa noi riippuvat jutut pois, joten sitten jäisi napit korviin, en vielä ole päättänyt miten aion niitä hääpäivänä pitää.. Kuva ei tee koruille oikeutta, ovat päällä paljon hienomman näköiset Toivottavasti osasin laittaa kuvan tänne niin että näkyy...muoks. No eipä se kuva näkynyt, uusi yritys! Muokattu: June 28, 2008, käyttäjä: elo08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts