UusioMorsian Kirjoitettu February 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2008 Oi, meimei, tosi kauniit! Tykkään kovasti hopeasta ja tuollaiset korut olisivatkin kyllä upeat! Hääpukuuni hopea ei kuitenkaan istu, tuollainen värillinen hässäkkä paremmin. Ovat yllättävän sirot päällä nuo minunkin koruni vaikka aika prameilta äkkiseltään kuvissa näyttävät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanna E Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Miten tuolta Ebaylta tilaaminen toimii? Siis tuleeko muita kustannuksia kuin itse korun hinta ja toimituskulut, jotka näkyvät sivulla kun maaksi valitsee Suomen? Siinäkö kaikki?Paypalilla ois varmaan turvallisinta tilata, niin eivät tiedot leviä kenellekään. Jenkkien Ebayssä on kyllä valinnanvaraa, mutta jos tilaa Briteistä niin silloin ei kai tuu ongelmia tullin kanssa (Euroopan sisältä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meimei Kirjoitettu February 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2008 Paypal on kätevin. Muita kuluja ei tule kuin itse tuote + postitukset. Monesti myyjät myös merkitsevät tuotteen lahjana eikä kauppatavarana ja laittavat tuotteen arvon mahdollisimman alas, jotta tulleja ei tarvitse maksaa. Itse olen tilannut yli 100 dollarin/euron arvosta tavaraa (mm meidän vihkit ja sulkille frakin ) eikä tähän mennessä ole kukaan tulleja kinunnut. Tosin ne shipattiin Irkkuihin, missä tullirajat voi olla erit kuin Suomessa.. Kerran tarkistin Irkkujen tullin sivuilta, ja siellä kauppatavarasta menisi tullia jo kun arvo ylittää 40e, ja alvia pitäisi maksaa myös, mutta eipä tosiaan ole vielä kukaan perinyt mitään. (Esim kun sulkin puku tuli Jenkeistä, pakettiin oli merkitty arvoksi 90$ vaikka maksoin koko satsista 130$. 100$ on ilmeisesti tullin raja) Lisäksi olen tilaillut muitakin koruja, mm tiaran, jota tässä odottelen, joten helppoa on! Kannattaa tosin seurata millaista palautetta myyjä on saanut muilta asiakkailta jne ja odottaa mahdollisimmaan myöhään ennen kuin alkaa tarjoamaan, jotta hinta ei nouse liian kovaksi. Ja pitää huolen, että myyjä tosiaan shippaa maailmalle. Jos Suomea ei hintalistassa näy, ota vain yhteyttä myyjään ja tiedustele! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu February 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2008 Nämä kotiutuivat juuri tänään ja olisi tarkoitus laittaa hääpäivänä, mutta saa nähdä. Tykkään kyllä kovasti ja ovat todella kauniit mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ava83 Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Todella kauniit murmeli. Saako udella mistä olet ostanut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 ^ Mumrelin korut näyttävät Julian tekemiltä. Minäkin teetin hänellä pukuuni sopivat korut, ja pidän niistä todella paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 ^Peppi pitkästossu vastasikin jo puolestani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 ihanat noi murmelin! pitäskö miettiä tota juliaa, vaikka mulla onki koru jo... jotain vanhaa meinaan... mutta vois ihan muuten vaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna. Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Kaulaani ripustan ah niin ihanan ja yksinkertaisen Isän tyttö -riipuksen savukvartsilla. Tulen saamaan sen lahjaksi vanhemmiltani juuri tätä tilaisuutta varten. Korviin pitää vielä etsiä tyyliin sopivat yksinkertaiset hopeakorvikset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu March 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2008 ostin seuraavanlaisen korun joka käy minulle "kuin nyrkki silmään". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu March 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2008 tämmönen miulla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-a-r-i-a-n-n-e Kirjoitettu March 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2008 Murmeli, paljonko Julian korut maksavat? noin niinkuin suunnilleen. Paljon esimerkiksi maksoit tuosta ihanasta korusetistä? Aivan ihana. Oli heti pakko vierailla kyseisen tekijän sivuilla. Ja oih, sieltähän löytyi paaaljon muitakin ihania koruja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu March 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2008 ^ilmeiseti tarkoitit minua, nimimerkki on siis mumreli ei murmeli.... Toi setti olis ollu muistaakseni 80€ arvonen, mutta häämessujen kunniaks sain sen 20% alennukella, joten ei ollut mielestäni pahan hintainen, verrattuna siihen Kalevalakorun sarjaan, jota ensin haaveilin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumi Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 Tässä mun viimeisin eBay ostos. Ajattelin näitä hääkoruiksi. Katsotaan nyt minkä näköiset ovat livenä. Tästä kaulakorusta tykkään jotenkin tosi erityisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PullaNorsu Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 (muokattu) Musta ois aika hauskaa yhdistellä näitä Saija Sieviläisen koruja yksinkertaiseen valkoiseen pukuun. Mut saa nähdä oonko tarpeeks rohkee Rupeen kuitenki jänistää, ja laitan jotain tosi perinteistä http://secondskinsp.com/images/image-5.jpghttp://secondskinsp.com/images/image-6.jpgmuoks. en saa kuvia näkymään. Muokattu: March 10, 2008, käyttäjä: PullaNorsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naanukka Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 PullaNorsu^ Tuossapa kuvat näkyville ja on kyllä persoonallisia ja kauniita koruja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PullaNorsu Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 Kiitos Naanukka Tässä just pohdiskelen, että saisko ton "perhospannan" jotenkin yhdistettyä mun kampaukseen... en ollu mitään tiaraa ajatellut, mutta tosta tykkäisin... hmm.. mietintämyssyyn Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolina Kirjoitettu March 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2008 (muokattu) Tästä kaulakorusta tykkään jotenkin tosi erityisesti.Kiitokset! Koru tuli ja on oikein kaunis. Nyt on sekin ongelma siis pois päiväjärjestyksestä. muoks. senat meni sakasin Muokattu: March 10, 2008, käyttäjä: kostiliina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu March 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2008 Tässä mun korut, jotka laitan hääpäivänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slipander Kirjoitettu March 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2008 Oi vitsi miten kauniita nuo nahkakorut! Pakko saada! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura-82 Kirjoitettu March 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2008 Tälläiset tarttuivat stockalta mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teiza Kirjoitettu March 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2008 (muokattu) Kuva poistettu Muokattu: July 10, 2008, käyttäjä: Teiza Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 (muokattu) tälläiset tulee mulle. kaulakoru on siis äitin vanha. helmet ovat makeanveden helmiä (kuten korviksissa). kaulakorua käytin myös vanhojentansseissa. korvikset teetin (asiasta sovin turun kädentaitomessuilla! ).oon kyllä näihin tyytyväinen! Muokattu: March 24, 2008, käyttäjä: Hunna84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jossutin Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 Teizalla on aivan upeat korut! Tuollaisista olen itsekin haaveillut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolina Kirjoitettu March 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2008 Näin ne ideat muuttuu. Hoksasin, että minullahan on sulhon aiemmin ostamat Kalevalan Illusia-sarjan hopeiset, vihertävällä kivellä varustetut kauniit korut. Kaulakoru on tämä, mutta siis hopeisena:Korvakorut ovat saman sarjan roikkuvat, kuvaa en löytänyt pikaisella etsinnällä mistään. Taidan siis ottaa nuo zirkonia bling blingit muuhun käyttöön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts