iiris77 Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 Mistä sä paha ne sait? Tai kenellä teetit?Mulla on pikkasen enemmän kiire...oon katellut eri korukauppoja ja tonnepäin kyllä on monissakin koruja mut ne topaasit on niin PIENIÄ....Mä en ees välttis tarviis korviksia, kaulakorukin riittäisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu June 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2007 Auttakeepa nyt, kun en paljoa itse koruja käytä...tulevassa puvussani on strassikoriste vyötäröllä. Jos laitan harkitsemani strassi-tiaran, mitä mä laitan kaulaan?Puku on olkaimeton ja jättää tosi paljaaksi kaulan. mieli teki jotain helmiä ( ei ihan perinteisiä mutta helmiä kuitenkin, kun tuskin mistään löydän vastaavantyyppistä korua joka iiris77:n kuvassa catherinella on...)mutta onko ne nyt liikaa siinä strassien välissä?Käviskö helmet sitten jos tiaran jättäis pois, vai pitäiskö silti korussa olla jotain strassijuttuja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiris77 Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 Mares! Mie teetän sen korun. Netissä on näitä korujen tekijöitä (blogeja) ja sieltä löysin itselleni henkilön joka innostui ja teetetään koru. Hinnaksi kaulakorulle+korviksille tulee about 100 euroa, pikkasen yli tai ali...kivi on kristalli kaiketi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 Tuleppa sitten esittelemään tuotosta ja kertomaan kuinka kaikki sujui! jään mielenkiinnolla odottamaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Iitu1 Kirjoitettu June 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2007 Kävelin kerran erään koruliikkeen ohi ja silmäni nauliintuivat tähän:Menin suorin tein liikkeeseen sisälle kysymään mikä koru on kyseessä ja mitä maksaa. Hinnan kuultuani olin lentää pyrstölleni. Kyseessä on siis Kalevala korun Pohjantähti, tuo maksaa keltakultaisena 1900 euroa ja valkokultaisena 2400 euroa. Totesin myyjälle, etten ajatellut ihan niin kallista hääkoruksi : Päädyin sitten pitkän pähkäilyn jälkeen siihen Naisen ääni-koruun sinisellä topaasilla :-X Nyt on korulaatikossa riipus sekä korvakorut. Sulho ei innostunut kalvosinnapeista (käyttää tosi harvoin). Täytyy nyt vielä yrittää sille puhua Oltais sitten vähän "sävy sävyyn" ;DOn tuo Pohjantähti vaan niin kaunis :-X Ehkä sitten, jos voittais lotossa miljoonan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rvaK Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 Olen tykästynyt Kalevalakorun Kalevan karhu sarjan hopeisiin koruihin. Kääty, korvakorut ja sormus löytyvät jo. Tarkoitus olisi hankkia ennen hääpäivää vielä rannekoru, siinäpä ne hääpäivän korut sitten ovatkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flower07 Kirjoitettu June 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2007 Korvakoruina mulla on helminapit. Kaulakorua en laita, koska pukuni yläosassa on suurehko koriste muutenkin siinä aivan yläreunassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nectarinea Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Mulle tulee kaulaan Carmen punaisessa organzanauhassa ja ranteeseen Carmenin rannekoru:Lompakko ei kyl kiitä tästä päätöksestä, mut on ne niin kauniit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jii83 Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 ^ Noi on kyllä jumalaiset! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mascarpone Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Mulle tulee joko Illusioni kääty tai Helinä -kääty Kalevala Korulta. Pronssisena.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyvä Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Mulle tulee tämä Design Paula Nummelan kaulakoru, jossa makeanveden helmiä ja kirkkaita kvartseja organzanauhassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Oo Täytyypä käydä katsomassa nettisivut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasanderi Kirjoitettu July 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2007 Kaulaan vanha akvamariini riipus, ja korviin pienet topaasit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samari Kirjoitettu July 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2007 Kaulaan KalevalaKorun Talon sydän ja korviin saman sarjan napit. Kaikki pronssisena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiris77 Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 Hei!Häät oli ja meni ja tuo Catherinen koru kaulassa astelin alttarille. Tosin ei kyllä ihan tommonen ollut kun ei löydetty noin suuria kristalleja mistään mut vähän tonne päin. Jos on valmis maksaan vähän enemmän (omani maksoi korviksien kanssa n.60 euroa) niin Espritiltä löytyy aivan upea settisamaan sarjaan oli myös rannekoru ja korvikset. Itselleni ehkä ostan tuon jatkoa varten...on niin näyttävä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bea Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Mistäköhän voisin löytää kyseiset Piramin korvikset? Missäköhän niitä myydään? Turun seudulta tai Helsingistä jos joku osaisi neuvoa jonkun kaupan. Tai sitten muun merkkiset, mutta samantapaiset korvikset kelpaisivat myöskin mulle.Korvikset löydetty jo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 Helsingissä ainakin keskustan Stocka myy Piramin koruja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 Käsittääkseni kaikki suurimmat kulta- ja koruliikeketjut myyvät Piramin helmiä. Jos haluttua tuotetta ei ole myymälässä, se tilataan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bea Kirjoitettu July 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2007 ^^Kiitoksia vastauksista. Hyvä tietää toi, että myös tilataan, jos tuotetta ei löydy. Eikun kauppaan mars. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu August 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2007 (muokattu) Tässä kaulakoruni ja korvakorut häihin, kultaseppä suunnittelee tähän vielä rannekorunSwarovskin kristallikorut Muokattu: March 16, 2008, käyttäjä: Lap-81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadian_Ulla Kirjoitettu August 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2007 Tässä mun koruni, settiin olisi saanut vielä saman sarjan rannekorun, mutta mun puvussa on pitkät ja kapeat hihat, niin olisi jäänyt kuitenkin piiloon.edit toimimaton kuva poistettu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadian_Ulla Kirjoitettu August 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2007 Ihana! Sopiiko kysyä, mistä olet tuon setin hankkinut?Setti on ostettu kauppatorilta, sama myyjä on myynyt siellä jo monta vuotta. Kysyin häneltä myykö noita koruja muualla, niin ei kuulemma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu September 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2007 Tämmönen kotiutui pari päivää sitten http://www.niinatar.fi/images/12885.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PieniLumiprinsessa Kirjoitettu September 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2007 Suvo09, mistä ja millä hinnalla moisen komistuksen hankit! Wau! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu September 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2007 43 euroa postikuluineen, niinatar.fi, luonnollisestikaan eivät ole aitoja mutta näyttää ihanalta ja se mulle on ainakin tärkeintä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts