maybe19 Kirjoitettu September 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2016 Minulle tulee vain yksi sormus, ja olin ajatellut Tillanderin Aavan kaltaista sormusta. Nätti puolipyöreä runko johon tulee kruunuistutuksella kolme pientä kiveä siten, että keskimmäinen on hieman kookkaampi Olen myös alkanut haaveilla cushion-tyylisestä sormuksesta.. Mutta ehkä hankin semmoisen sitten joskus "pyhäsormukseksi" En usko että osaisin arkena pitää sitä niin luontevasti, vaikka onhan ne tosi kauniita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu November 27, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2016 Nuorempana haaveilin yksinkertaisesta, kivettömästä sormuksesta, mutta kun seurusteluaika vaan venyi ja venyi niin olikin aikaa katsella mitä kaikkia ihania vaihtoehtoja oikein onkaan! Kun kosinta tuli, valitsin sormuksen jossa on 20 timanttia. Hupsista Vihkikin on jo ostettu, siinä 23 kiveä. Sulhanen on pari kertaa kuittaillu tästä mun mielen muutoksesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumen Kirjoitettu January 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2017 Jenkeissähän kihlasormus on juuri se näyttävämpi ja kivellinen sormus. Itse teen suomalaisittain, eli vihkisormus oli kivetön ja kihlasormukseen pitää tulla ainakin yhtä kiveä. Mutta siis: ei kihlasormuksen tietenkään tarvitse olla kivetön, jos haluat kivellisen, valitsi juuri sellainen kuin itse haluat ja mistä itse pidät! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leijona123 Kirjoitettu February 21, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2017 Itse ainakin olen harakka ja tykkään kimaltavasta ja siksi mulla ainakin on timantteja kihlasormuksessa tosin ne on pieniä ja hintakin jäi siksi alhaiseksi. Kun en nyt kuitenkaan mitään överi kallista bling blingiä uskalla edes pitää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marble Kirjoitettu June 21, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2017 Itsellä sormusten osto on edessä vasta joskus tulevaisuudessa, mutta olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että haluan ehdottomasti kihlasormukseksi timanttirivisormuksen Sille sitten kaveriksi halo-tyylisen yhdellä suuremmalla ja useilla pienillä reunakivillä koristetun vihkisormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melassi Kirjoitettu February 1, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2018 Muistaakseni sileä oli ekaks sitten joku euron blinggi sitten taas jotain muuta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opukka Kirjoitettu March 12, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2019 Meillä päädyttiin vain yhteen sormukseen. Eli kihlasormukset tulevat olemaan myös vihkisormuksia (suunniteltiin, että sormukseen kaiverretaan vihkipäivä). Tämä siksi, että olen käytännöllinen ihminen ja haluan mielummin yhden laadukkaan (timanteilla koristellun) sormuksen kuin sen rinnalle sitten yksinkertaisen kihlasormuksen. Eli kihlasormuksessani tulee olemaan timantteja, mutta toimii myös vihkisormuksena! Jos kahteen sormukseen olisi päädytty, niin kihlasormus olisi kivetön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts