Guest Vieras_pampula_* Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Tilasin vihkisormuksen Mikalta, mutta jäi kysymättä, kaivertaako tekstit käsin ja kaunolla, osaako kukaan täällä vastata? Voin tietty kysyä itseltäänkin, mut...Oli sitten vimpan päälle mukava tilaisuus se sormuksen miettiminen ja tilaaminen, käykää ihmeessa miehen juttusilla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nokkonen Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 Moi!Mika teki minullekin sormuksen ja kävin sitä juuri sovittamassa. Sormus on aivan täydellinen!Mulle Mika ainakin puhui, että vie vihkin kaiverrettavaksi...ei siis ilmeisesti tee kaiverrusta itse. Fonttia ja kaiverruksen tekotapaa en minäkään huomannut kysyä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sapaka Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 Tilasin vihkisormuksen Mikalta, mutta jäi kysymättä, kaivertaako tekstit käsin ja kaunolla, osaako kukaan täällä vastata? Voin tietty kysyä itseltäänkin, mut...Mun sormukseen tuli ainankin kaunolla. Ja en erikseen pyytäny.Nokkonen: Mä sain käsityksen että hän tekee kaiverrukset itse, mutta en nyt varmaksi mene sanomaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jrc Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 Mäkinen käyttää kaivertajaa, ei siis kaiverra itse. Meillä on kaunolla myöskin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilyAnn Kirjoitettu May 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2008 Nyt on vihki vihdoin kotona ja se on aivan täydellinen! Olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen ja uskallan täydellä luottamuksella suositella Mikaa kenelle tahansa sormusta tai korua teettävälle! Teetin hänellä myös sulkilleni huomenlahjakorun, josta tuli vielä parempi, kuin alkuperäisestä mallina olleesta korusta!Ihana ihminen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinjami Kirjoitettu June 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2008 Kävin juuri perjantaina hakemassa omat sormuksemme (itselle ja sulkille) kotiin ja ovat kyllä juuri niin täydelliset ja meidän näköiset kuin vain voi... Mika on upea tyyppi ja ymmärtää hienosti mitä asiakas haluaa. Olen äärimmäisen tyytyväinen. Sitä paitsi, sormuksemme maksoivat yhteensä vähemmän kuin ystäväni "tusinasormus", vaikka timantteja ja karaatteja on samanverran. Ja oma sormukseni on paljon monimutkaisempi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
StellaNea Kirjoitettu June 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2008 Olisikohan jonkun mahdollista lähettää vaikka yksärillä Mika Mäkisen meili osoitteen? Nettisivuillansa on vain linkkinä ja tämä blondi ei sitä kautta saa postia lähetettyä sitten millään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilyAnn Kirjoitettu June 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2008 [email protected] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina-Maaria Kirjoitettu June 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2008 Sormus on kotona, ja on aivan ihana. Voin myös liittyä kaikin puolin Mikaa kehuneisiin ihmisiin. Vähän jännitti millainen lopputuloksesta tulee, mutta on aivan unelma. Ja todellakin miellyttävä ihminen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliina80 Kirjoitettu September 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2008 Meillä myös tilaus vetämässä Mäkisellä. Miehelle flakka titaanisormus, itselleni sen verran "monimutkaisempi" malli, että hän tekee siitä malliksi hopeazirkonisormuksen. Kuun lopulla pitäisi olla mallikappaleet (2kpl, erilaisella "kaiverruksella") valmiita, sitten päätetään kumpi on parempi.Minä vaan malttamattomana haluaisin saada kaikkihetinythetipaikalla Ainakin palvelu on asiantuntevaa ja kaikkiin kysymyksiin tuli hyvät vastaukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemfe Kirjoitettu October 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2008 Laitoin kaikkien teidän kehujen ja suositteluidenne jälkeen juuri spostia Mäkiselle. Toiveena olisi, että voidaan hyödyntää romukultaa, jota nurkista löytyy, uusiin sormuksiin! Vastausta odotellessa pitääkin alkaa suunnittelemaan ihanuuksia. . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mango14 Kirjoitettu October 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2008 Sama täällä, laitoin kanssa kyselyä viime viikolla. Vastaus tuli kyllä nopeasti. Seuraavaksi pitäisi miettiä milloin ehditään tekemään Turun reissu:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliina80 Kirjoitettu October 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2008 Meillä myös tilaus vetämässä Mäkisellä. Miehelle flakka titaanisormus, itselleni sen verran "monimutkaisempi" malli, että hän tekee siitä malliksi hopeazirkonisormuksen. Kuun lopulla pitäisi olla mallikappaleet (2kpl, erilaisella "kaiverruksella") valmiita, sitten päätetään kumpi on parempi.Minä vaan malttamattomana haluaisin saada kaikkihetinythetipaikalla Ainakin palvelu on asiantuntevaa ja kaikkiin kysymyksiin tuli hyvät vastaukset.Lainaan itse itseäni...Minun sormukseni haettiin Mäkiseltä viime viikolla ja mieheni mukaan näytin siltä, että olisin pillahtanut itkuun rasiaa avatessani, siis onnesta... Eli siis sormus erittäin kaunis ja onnistunut !!Sormuksen malli tosin muuttui aika radikaalisti, kun mallisormukset eivät kuitenkaan olleet oman näköisiä (mullahan oli netistä tulostettu kuva sormuksesta, mutta siinä oli käytetty jotain erikoisempaa valu/painamistekniikkaa, mitä ei ollut mahdollista tehdä). Mutta ei haittaa yhtään, tämä uusi parempi Miehen titaanisormus myös juuri sellainen kuin hän halusi!Eli voin suositella lämpimästi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemfe Kirjoitettu October 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2008 Vastaus tuli minullekin nopeasti. Nyt kun ihan tosissaan alkaa miettiä millaista sormusta haluaa sormessaan pitää loppuelämän niin tuleekin paniikin poikanen Toivottavasti häneltä saa apua joulukuussa kun alustavia suunnitelmia aletaan tekemään, sillä nyt tuntuu tosiaan siltä, että kaikki ihanat sormukset vain sekoittavat oman pääni päivä päivältä enemmän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2009 nostan tätäkin vaihteeksi. laitoin ihan mielenkiinnosta postia mika mäkiselle ja pyysin tarjoukset sormuksista joita olemme ajatelleet. olen käynyt alunperin keskusteluja englantiin sormusten teettämisestä, mutta helpompihan se olisi täällä turussa teettää. nyt vain jännitän, että mitä mahtaa vastaukseksi tulla... ihan käsittämätöntä kyllä se, että siellä englannissa lupasivat puolison platinasormuksen edullisempaan hintaan mitä täällä kultasepänliikkeessä saa maksaa täysin samanlaisesta valkokultaisesta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mango14 Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 Teetettiin sormus Mäkisellä ja olen todella tyytyväinen. Sormus on juuri sellainen mitä toivoin ja parempaa asiakaspalvelua saa hakea:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mumm Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 Suosittelen todella. Kuvassa näkyvä allianssini on teetetty Mikalla ja siitä tuli täydellinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayelle Kirjoitettu May 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2009 Me ollaan menossa maanantaina Mäkiselle sopimaan tarkemmin mun vihkin tekemisestä. Unohdin kuitenkin puhelimessa kysyä maksupolitiikasta, enkä viitsi enää soittaa uudestaan. Eli maksetaanko sormuksesta tilattaessa jokin prosenttiosuus vai maksetaanko se heti kokonaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu May 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2009 Haluaisitko Mumm kertoa noin suunnilleen mitä allianssi tuli maksamaan? On todella kaunis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayelle Kirjoitettu June 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2009 Eli maksetaanko sormuksesta tilattaessa jokin prosenttiosuus vai maksetaanko se heti kokonaan?Vastaan itse itselleni, jos joku vaikka tätä tietoa joskus kaipaa...eli sormus maksetaan kokonaan haettaessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fyrwill Kirjoitettu June 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2009 Juuri kävimme hakemassa valkokultasomuksemme Mika Mäkiseltä. Omani kokoa 16,5 ja miehelle taisi tulla 21. Omaani istutettiin minulla jo valmiina ollut timantti ja lysti maksoi 750€. Miehelle ihan tavallinen flakka, mulle tuli sormukseen sellainen oksakuvio, jonka lehdessä timantti on. Sormukseni on juuri sellainen, kun Mika hahmotteli siellä käydessämme, mutta jotenkin olis saanut päähäni, että oksan lehdistä tulisi isommat, kuten näyttämässäni mallikuvassa. Silti olen ihan tyytyväinen. Kehoitan kaikkia kuitenkin ottamaan ne mallikuvat tosissaan ja vääntää sitä pilkkua niin paljon, että se näyttää siltä kuin haluatte. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jekku80 Kirjoitettu August 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2009 Tulenpa minäkin antamaan kehuja Mäkisestä. Hän teki minulle unelmieni vihkisormuksen ja tosiaan, kuten muut ovat jo kertoneet, mies on todella mukava ja sain joka kerta hänen luonaan asioidessani aivan loistavaa palvelua! Todellakin voin suositella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Salla Kirjoitettu August 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2010 Voin todella lämmöllä suositella Mika Mäkistä! Oma unelmieni sormus on nyt somistanut nimetöntä vajaan viikon, enkä edelleenkään saa silmiäni irti siitä! : ) Minulla on leveä valkokultainen sormus, jossa neliönmallisia timantteja. Miehelläni titaanisormus, jossa musta timantti.Palvelu oli todella ystävällistä ja asiantuntevaa, työn jälki kaunista ja muutenkin kaikki sujui mahtavasti. Lisäksi vielä todella sympaattiinen henkilö. : ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolen Kirjoitettu August 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2010 Täällä keskustelussa on paljon suosittelijoita, minä annan hieman toisenlaisen mielipiteen. Eli kävimme myös Mikä Mäkisen juttusilla sormuksien teon takia, mutta meidän henkilökemiamme eivät osuneet yhteen. Mäkinen oli meidän makuumme ehkä hieman liian vanhanaikainen, eikä oikein tuntunut meidän ideastamme innostuvan. Kertoi ensin suullisesti mitä tekisi ja vasta pyydettäessä sain nopeasti piirretyn kuvan ja jonkinlaisen hinta-arvion. Jos toiveissa on erikoisempi timantiton sormus, kannattaa harkita muitakin kultaseppiä. Mäkisellä sormusta teetettäessä on myös hyväksyttävä mahdolliset erot suunnitelman ja toteutuksen välillä, koska kyse on puhtaasta käsityöstä. Paikoissa joissa 3D-mallinnus on käytössä näkee sormuksen kuvan tarkalleen sellaisena kuin sormus tulee lopulta olemaan, joka oli meille tärkeää.Tällä viestillä en arvostele työn jälkeä, kun muualla päädyimme sormuksemme teettämään. Työn jälki oli ihan siistiä esimerkkisormuksissa, ei vaan meidän makumme mukaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dianna Kirjoitettu November 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2011 Me päädyimme teettämään vihkisormukseni, vaikken mitään erikoista sormukselta halunnutkaan. Juuri oikeanlaista ei vaan liikkeistä valmiina löytynyt. Mäkinen ymmärsi vaivattomasti, mitä toivoin. Nyt syksyllä mies vielä laitatti vihkiini kaksi timanttia lisää ns. vauvalahjana, ja lopputulos on taas todella mieluisa. Hintakin on ollut sekä vihkisormuksessa että timanttien lisäämisessä kilpailukykyinen, varsinkin kun vertaa että lopputulos on juuri haluamani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts