nedis Kirjoitettu July 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2015 Onko kukaan hommannut sormustaan sormustenherrasta Hyvinkäältä? Nettisivuillaan hinnat taisi olla alkaen 65e, voiko olla noin halpaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aistiharha Kirjoitettu July 21, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2015 Missä liikkeissä Turun seudulla mahtaisi olla edes kohtuullinen valikoima titaanisormuksia?Netissähän noita on myynnissä ihan mukavasti, mutta olisi kiva ihan livenä sovitella kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaana Kirjoitettu July 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2015 ^^ voi olla. Suosin paikkaa itsekin. Ei muuta kuin katselemaan tai ainakin kerran. Käymään paikan päällä suunnittelemassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu October 19, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2015 ^^^Meidän titaanivihkit on Sormusten Herralta. Ei tosin noin edukkaat, kun on vähän krumeluuria mukana Niiden titaanisormukset tulee Itävallasta (muistaakseni), Collection Ruesch on merkki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maisakaisa Kirjoitettu June 5, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2016 Onkohan kellään sattumalta tietoa, voiko titaanisormuksesta irrottaa timantteja jälkikäteen? Jos siis haluaisi muokata uuden sormuksen timanteista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura075 Kirjoitettu June 27, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2016 (muokattu) . Muokattu: March 9, 2022, käyttäjä: laura075 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura075 Kirjoitettu June 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2016 (muokattu) On 27.6.2016 at 17.26, laura075 said: . Muokattu: March 9, 2022, käyttäjä: laura075 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BusinessAngel Kirjoitettu September 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2016 Mulle kyllä sanottiin, että titaanisormusta ei saa pienennettyä tai suurennettua... Ehkä seppä ei vaan halunnut. Ei oo vielä ainakaan tullu ajankohtaseks, mut kyselin etukäteen. Kivistä kysyjälle: eiköhän ne kivet saa titaanisormuksesta ihan helposti pois, kun ei niitä siihen titaaniin saa upotettua. Titaaniin tehdään aukko, joka täytetään valkokullalla ja kivet sitten siihen. Mun sormuksesta on täällä ketjussa aikasemmin kuva, mutta en tiedä näkeekö sitä valkokullan ja titaanin rajaa kovin hyvin... maisakaisa 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniella Kirjoitettu January 30, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2017 (muokattu) Meillä on harkinnassa titaanisormukset. Miehelle sellainen tulee melko varmasti, mutta itse en ole varma. Kihla tulee olemaan kompromissi budjetin takia, mutta alustavasti jo sovittiin,että saan teetättää erikseen vihkisormuksen, jos en valmiina löydä juuri sellaista kuin haluan. Nyt mietinkin materiaaleja... Eli jos kihla on titaania, onko vihkisormuksenkin pakko olla titaania? Kultaa en halua, mutta platina viehättää (vaikka hinta hirvittääkin). Saako titaani- tai platinasormuksia teetätettyä helposti? Muokattu: January 30, 2017, käyttäjä: Vaniella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maisakaisa Kirjoitettu January 31, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2017 On 30.1.2017 at 10.16, Vaniella said: Meillä on harkinnassa titaanisormukset. Miehelle sellainen tulee melko varmasti, mutta itse en ole varma. Kihla tulee olemaan kompromissi budjetin takia, mutta alustavasti jo sovittiin,että saan teetättää erikseen vihkisormuksen, jos en valmiina löydä juuri sellaista kuin haluan. Nyt mietinkin materiaaleja... Eli jos kihla on titaania, onko vihkisormuksenkin pakko olla titaania? Kultaa en halua, mutta platina viehättää (vaikka hinta hirvittääkin). Saako titaani- tai platinasormuksia teetätettyä helposti? Pk-seudulla ainakin on valinnanvaraa titaanikorutaitajista. Itsellä on kokemuksia GL-korusta ja suosittelen lämpimästi myös Juha Loikalaa Lahdesta. Platinasta materiaalina en osaa sanoa, mutta titaani on ainakin kovempaa kuin kulta. Ja näin ollen voi "syödä" ajanmittaan kultasormusta jos niitä samassa sormessa pitää. Itse ehkä hankkisin vihkin ja kihlan samasta materiaalista. Tai esimerkiksi yksi leveämpi sormus? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniella Kirjoitettu February 4, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2017 Päädyttiin tilaamaan simppelit kiiltävät titaanit ilman kiviä. Cocktail oli merkki. Onneksi on muutama vuosi aikaa tässä pohtia vihkiä, vaihtoehtoja kun on mielessä monta. Mietin sitäkin, että pitäisi vihkiä vähän kuin juhla-/pyhäkoruna ja kihlaa arkisin, jolloin vihkissä voisi olla vähän enemmänkin krumeluuria (tosin mun juhlava on monien mielestä varmaan arkinen ) eikä olisi niin väliä, onko samaa materiaalia. Tuleva työ saattaa hyvinkin olla sellainen, etten edes voisi pitää töissä koruja, joten sormuksesta voisi tulla jokatapauksessa vain viikonloppukoru. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root Kirjoitettu October 24, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2017 Onko kukaan käynyt tiedustelemassa titaanisormuksen koon muuttamista sepällä? Mun vihki on jäänyt isoksi. Toki samanlaisia saa edelleen, ja rahallisestikaan se ei olisi mahdoton ajatus, mutta se ei olisi enää SE vihkisormus... Nyt mä olen päätynyt kiilaamaan vihkin paikoilleen jollain randomrinkulalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniella Kirjoitettu November 26, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2017 On 24.10.2017 at 19.04, Root said: Onko kukaan käynyt tiedustelemassa titaanisormuksen koon muuttamista sepällä? Mun vihki on jäänyt isoksi. Toki samanlaisia saa edelleen, ja rahallisestikaan se ei olisi mahdoton ajatus, mutta se ei olisi enää SE vihkisormus... Nyt mä olen päätynyt kiilaamaan vihkin paikoilleen jollain randomrinkulalla. Minulla oli alunperin titaanisormus, hitusen verran liian iso. Malmin korupajasta ainakin sanottiin, ettei niin vähäistä koon muutosta (ehkä puoli numeroa) kannattaisi tehdä, koska titaania on vaikeampi työstää. Toisessa liikkeessä, josta alunperin katseltiin sormuksia, ei olisi voinut muokata kokoa ollenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naakatar Kirjoitettu September 14, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2019 (muokattu) * Muokattu: April 30, 2020, käyttäjä: Naakatar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts