Guest -Tikkis- Kirjoitettu May 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2004 ... totuushan on, että kyllähän siihen sormukseen saa upotettua vaik puoli omaisuutta... mutta sen voi saada myös edullisesti, kuten edellä olevista viesteistä voi lukea. Käyttöönhän se kuitenkin tulee eikä kaappiin , joten osta sellainen sormus, jonka runko on vahva. Älä satsaa siihen timantin kokoon (voi olla iso timantti, mutta heikko runko, - mitäpä sitä vääntyneellä sormuksella tekee? :-/ ) . Älä huoli, löydät vielä sen iki-iiiiiiiiihanan sormuksen itsellesi, ja just tuolla budjetilla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennukka Kirjoitettu May 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2004 Kyllä tuolla 120 eurolla varmasti saa ihan "oikean" sormuksen, esim keltakultarinkula irtoaa huomattavasti huokeammallakin, ja tuolla summalla kyllä todennäköisesti saa mieleisensä kivenkin (kunhan unohtaa ne kaikkein valtaisimmat järkäleet.. :). Onnea Sen Oikean Sormuksen metsästykseen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu May 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2004 120 euroa ja vähemmänkin riittää aivan mainiosti mieluisen sormuksen hankintaan. Ei vihkisormuksissa ole mitään tiettyä normia, millainen sen tulee olla. Materiaali voi olla mitä tahansa, ja kivetkin, jos yleensä kivellisen sormuksen haluat. Sitäpaitsi, alennusmyynneistä saa jo vaikka mitä, jos vain sattuu paikalle oikeaan aikaan Tsemppiä etsintään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsian05 Kirjoitettu August 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2004 Ei hintaa pidä ajatella liikaa, vaan ottaa sellaisen sormuksen, joka miellyttää silmää ja näyttää kauniilta :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cessy Kirjoitettu August 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2004 Olen kyllä samaa mieltä morsian05:sen kanssa. Toki ymmärrän jos rahaa ei vaan ole, mutta jos nyt esimerkiksi menee hieman yli budjetin kannattaa valita se sormus jonka todella haluaa. Ettei ainakaan tule paha mieli sormuksen takia, jonka tulisi olla täynnä Minä olen myös ihastunut noihin Shining Stars sormuksiin. Pienellä budjetillä koitamme mekin pärjätä ja minä pystyn kyllä mainiosti löytämään itselleni halvan sormuksen (kuten juuri tuo Shing Stars) Siitäkin saa varmaan vielä hippasen tingattua, ainakin jos osuu alemyynteihin Tuossa vähän aikaa sitten oli yhdessä kultajousen myymälässä timanttisormukset -70%. Joten kyllä halvallakin pärjää!sitten olen myös ymmärtänyt, että häämessuilta saa sormuksista hyviä tarjouksia. Ainakin me koitamme löytää häämessuilta tarjous sormusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmilyG Kirjoitettu August 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2004 Mun sormus maksaa pari euroa alle 200. Eli ilmeisesti kuuluu "halpis" sarjaan Sulho tuon valitsi hintaa näkemättä. Mulle on muutenkin ihan sama vaikka se olis paperia, kunhan kestää ja näyttää hyvältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu August 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2004 En ymmärrä, miksi vihkisormuksen olisi pakko olla kallis. Tärkeää on:a) että itse pitää sormuksesta ja viitsii sitä pitää ikuisestija että sormus nyt ei ole niin rihkamaa, että se hajoaa parissa kuukaudessasekä tietenkinc) sormuksen symbolinen arvo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Linn Kirjoitettu August 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2004 Ihan takuulla saat kauniin sormuksen tuollakin budjetilla! Eihän se sormuksen hinta kuitenkaan mikään itseisarvo ole vaan naimisiin meno. Ja voihan sitä sormusta myöhemmin "upgradata" jos siltä tuntuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dacci Kirjoitettu October 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2004 Kerättäisiinkö tähän ketjuun kuvia alle 200 euron hintaisista sormuksista?Kai meitä pienemmän budjetin hääpareja on muitakin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiikeriNainen Kirjoitettu October 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2004 Tässä olisi yksi, 3. hinta 194€http://www.kultasydan.fi/KS_images/ks_21.jpgLisään vielä, että tämä ei siis ole minun sormus. Tämä sormus on jäänyt mieleen jotenkin siitä, että se on alle 200 euron. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu October 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2004 Tässä mun kihla. Kuva on kyl tosi huono. Näyttää ihan mattapintaiselta, vaikka on todellisuudessa tosi kiiltävä. Tää maksoi siis 154 euroa muistaakseni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleio Kirjoitettu October 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2004 Tässä on mun kihla (löytyy muualtakin täältä, mutta tulkoon nyt tähänkin). Se on siis kivetön, mutta muuten tosi kaunis. Huono kuva tosin. Siinä on siis palmikkona puna-, valko- ja keltakultaa ja reunat on keltaa. 5 mm leveä. Makso alle 200, mutta en muista tarkkaan. Yhdessä maksoivat miehen samanlaisen (mutta hirmu ison) kanssa 300 ja jotain e. Oli kyllä alennusta siinä kun oli 2. Kivellinen ois tietty hieno vihkinä, kyllä mullekin joku murikka tulee. Mutta kihlana jännä ja mies tykkäs kun ei saa sitten muuta ni piti olla sen ainoon vähän erilainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnekas Kirjoitettu October 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2004 kultasydämen sivuille sormus nro. 3tässä on tuo sama sormus kuin tiikerinaisella, mutta hiukan isompana.. Itselläni on juuri tuollainen kihlasormus, mutta hiukan leveämpänä ja siinä on vain kolme "tähteä" (tähti kuvio, jossa keskellä kivi) mukava että tuo vielä löytyi. Valitettavasti v. 2002 tuo sormus maksoi jonkin verran enemmän.. on muuten todella kaunis, ja erottuu edukseen, toisin kuin kuvassa.. Itse tykkään ja silloinen myyjäkin sanoi, että ottaa juuri tuon sormuksen omaksi vihkisormuksekseen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shamrock Kirjoitettu October 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2004 198 €181 € (mulle tilattu - tällä hetkellä nettikaupassa 53 €!!)145 € (tarjouksena nettimyymälän puolella)Kaikki Timcenin mallistoa, saatavana myös valkokultaisena. www.timcen.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellu82 Kirjoitettu October 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2004 http://www.kultakeskus.fi/tuotteet/?mother...33&mag_nr=4tossa kuvassa oleva toiseksi oikealla on tasan 200e jonka minä saan...nyt alennukssa kuusamossa niin hintaa on 160e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnekas Kirjoitettu October 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2004 Mellu, sinähän löysit vielä paremman kuvan sormuksesta jota yritin kuvailla :D, itselläni sormus on siis juuri tuollainen pyöreämpi, kolmella kivellä..... Ja vihkisormuksen suunnittelutan samaan tyyliin, oman näköisemmäksi niin, että se sopii tähän nykyiseen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terhikki Kirjoitettu October 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2004 http://cat.teho.net/software/timanttiset/s...s/2560-0150.jpgTämä Kultajousen alennusmyynnissä 196e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terhikki Kirjoitettu October 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2004 Niin ja tuolla Timanttisten sivuilla oli muutenkin aika edullisia rinkuloita. Eivät kyllä alle 200e, mutta kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marianeito Kirjoitettu November 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2004 Heh, ja minä kun ajattelin käyttää sormukseen max 50e. Sekin on vanhassa rahassa jo sen 300mk. Hirvittäisi pistää pariasataa sormukseen (miehän hukkaankin sen) kun se on markoissa yli tonnin. Vaikka eihän markkoja saisi kuulemma enää ajatellakaan.. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristallihevonen Kirjoitettu November 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2004 ei kai se sormuksen hinta ratkaise, vaan se ulkonäkö ja se että on omanlainen! ja se TARKOITUS miksi se hankitaan! minunkin täytyisi parin viikon päästä päättää viimein millasen kihlan tahon ja mieli kun tahtoo muuttua niin usein... toki rahaa olemme sormuksiin varanneet ja semmoiset otamme mistä tykkäämme, mutta silti SE itse tarkoitus sydäntä lämmittää ei hintalappu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunajainen Kirjoitettu November 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2004 Jos budjetti on tiukka, niin kannattaa varmaa välttää kalliita merkkituotteitakuten Kalevalakoru tai Lapponia. Ja ei se kivi taikka sen koko ole tärkeää,vaan kestävyys ja ajattomuus. Teetätin omani kultasepällä, 5mm leveä keltakultainen & 2,5mm leveä valkokultainen, molemmat flakkoja, mattahiottuja ja paksuutta noin 2mm.Maksoivat noin 100e kumpainenkin. Ovat kai sitten halpis sormuksia, mutta minä kun en timanteista välitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marianeito Kirjoitettu November 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2004 Jos budjetti on tiukka, niin kannattaa varmaa välttää kalliita merkkituotteitakuten Kalevalakoru tai Lapponia. Ja ei se kivi taikka sen koko ole tärkeää,vaan kestävyys ja ajattomuus. Piti vain sanomani, että Kalevalakoruista löytyy minusta melkoisen halpoja ja nättejä koruja. Olin ihan yllättynyt, koska tuotteella tosiaan on kallis merkkimaine. Mutta Kalevalat meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu November 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2004 Kalevalan hopeakorut ovat melko edullisia, mutta kultaisilla on kyllä hintaa. Nehän tehdään 18 karaatin kullasta ja tietysti myös se design maksaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian05 Kirjoitettu November 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2004 Jos itse en olisi päättänyt haluta sormukseeni rubiinia, minunkin sormukseni olisi luultavasti "halpis" mallia. Ja olen myös sitä mieltä, että ihan hyvin voin aidosta kivestä tinkiä, jos hinta nousee niin korkeaksi, etten sitä enää raaski koruun sijoittaa. Mutta tätä korua olen toisaalta ajatellu käyttää elämäni loppuun ja sen jokaisena päivänä Eli siksi tähän sormukseen jos yleensä johonkin voisin sijoittaa suuremmankin summan varmistaakseni sen, että koru on juuri mieleinen ja että se kestää ajan kuluessakin. Hinta ei kuitenkaan ole tässäkään asiassa mielestäni tärkeintä vaan ajatus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pössyli Kirjoitettu November 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2004 http://cat.teho.net/software/timanttiset/s...655-0024iso.jpg tuossa on 199e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts