vaapukka Kirjoitettu August 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2008 Mulle tulee toi mikä on strawberryllä, mutta valkokultaisena ja 5 timantilla. Kihlana mulla on saman sarjan keltakultainen, jossa on 2 sydäntä ja minusta ne vaan näyttää yhdessä NIIN kauniilta. PItkään mietin, että otan pelkän valkokultaisen rinkulan tai valkokultaisen rivisormuksen, mutta tuo iski mullakin silmään enkä ole sitä katunut. Oston jälkeenkin olen katsellut muita sormuksia ja tuo on se minun oma sormus! Ja saan sen sormeen reilun viikon kuluttua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talven -08 morsian Kirjoitettu August 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2008 Vihkisormukseni on Estetikan ele57744. Hintaa jäi alennuksen jälkeen 505e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiainen Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 Minä valikoin oman vihkisormukseni jo kihlasormusta hankkiessa, että ne sitten varmasti sopivat keskenään yhteen Tosin vihkin valikointi olisi tapahtunut varmasti myöhemmin, mutta satuin kultasepänliikkeen kansiossa näkemään yhden ja siihen ihastuin täysin. Vihkisormus tulee olemaan titaania, 3mm leveä, kiiltävä ja timantit istutetaan sen ulkoreunaan. Voin vain kuvitella miten kauniilta se näyttää mattapintaisen kihlan vieressä Hinta-arvioksi saatiin tuosta sormuksesta 1500-2500 euroa, joten nyt pitäisi miettiä, millä se maksetaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taimiska Kirjoitettu August 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2008 Mä haluan Cartierin trinity-sormuksen, joko ihan sileän tai niin, että joka renkulassa on yksi timantti. Sitten kun vielä keksisi että miten sellaisen saa matkustamatta ulkomaille. Ei oikein viitsisi pistää matkatyötä tekevää siskonmiestä ostamaan minulle sormusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Maria- Kirjoitettu September 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2008 strawberry87: mä olen myös katsellu tuota mallia monesti ja ihastellu, sitten löytyi samanlainen 5:llä... No, sitten niitä alkoi olla melko monella sukulaisnaisella vihkinä joten malli vaihtui (oon ehkä himppasen lapsellinen ).Sitten löytyi tämä, mutta keskiosa on 3mm kuten sileä keltakultainen kihlakin. (kuvassa keskiosa 5mm)Hinta kokomuutoksineen ja käsinkaiverruksineen n.1000 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Haluan näillä näkymin sileän kivettömän vihkin, puolipyöreän todennäköisesti. Leveys voisi olla 5mm, mutta pitää vielä käydä mallailemassa. Kihlaa ei ole, joten vihki saa varastaa koko shown, eli sormen : jotain tämän suuntaista siis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unna80 Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Jukka Ailion mallistosta.Hinta alennuksen jälkeen 800 €. Budjetti ei pitänyt ollenkaan...Aivan ihana sormus sinulla Talvikala! Juuri tuollaista olen etsinyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu September 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2008 (muokattu) Ostettiin tämä sormus keskisuurilla timanteilla (5kpl) valkokultaisena (Silván):Hinta kaiverruksineen 605€. Sormuksessa oli 30% alennus. Muokattu: September 30, 2008, käyttäjä: miumiu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&A-09 Kirjoitettu October 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2008 Princess-malliston uusi sormus tulee, jota en kuvana löydä mistään. Hinta viimeisimmässä Kultajousen kuvastossa 479€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian40 Kirjoitettu October 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2008 (muokattu) Princess sarjasta minullekin tulee, tilattiin lauantaina, ovh oli 539 e. Kuvaa myöhemmin. Muokattu: October 17, 2008, käyttäjä: morsian40 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zadi Kirjoitettu October 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2008 Minulle tulossa tämä Morriksen sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuulihyrra Kirjoitettu October 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2008 Zadi minkä hintaluokan sormus on kyseessä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zadi Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 Tuulihyrrä, , hinta oli n. 1100e. Mopo karkasi käsistä Säästämmä sitten jostain muusta, tuo kuitenkin oli SE sormus. Etsintää olikin takana jo ½ vuotta. Katselin aluksi samantyyppisiä sormuksia amerikkalaisista nettikaupoista, mutta en uskaltautunut kuitenkaan tilaamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu October 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2008 Zadi: ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu October 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2008 Kuvaa en minäkään saa vielä hetkeen, kun kultasepän pitäisi vasta tossa parin viikon päästä pistää pari kuvaehdotusta ja sitten ruvetaan sen mukaan tekeen, mutta tulossa luultavasti valkokultainen puolipyöreä/pyöreä reunainen (että mallaa kihlan kansa), keskellä yksi 0,10ct kivi ja molemmin puolin 3x 0,03ct kivet eli yhteensä 7 kiveä. Isoin on neliönmallisella kruunuistuksella ja muutkin upotettu hieman neliön malliin tai jotain Sormuksen tekee Andreasen Tampereelta. Miehelle tulee luultavasti ihan simppeli valkokultainen muhkeampi ilman mitään kuvioita tms...Sais vaan äkkiä sitä kuvaa!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikki2009 Kirjoitettu October 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2008 Minulla vasta hakeminen alussa.. hinta maksimina 1700 €.. Mielikuva olisi jostain sellaisesta valkokultaisesta sormuksesta jossa olisi keskellä yksi princess hiontainen timantti ja reunoilla molemmin puolin 3 timanttia... Saas nähdä mitä tuola budjetilla saa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
simpaus Kirjoitettu October 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2008 Emme olleet liikkeellä millään isolla budjetilla, joten näin vaivaa ja selvittelin hintoja sormuksille eri kaupungeista. Ensin kuvittelin, että kaupunkien välillä ei voi olla suurta eroa sormusten hinnoissa. Asumme Helsingissä, joten aloitin vertailun sieltä. Seuraavaksi siirryin Turkuun, (jonne minulla oli muutenkin asiaa) ja sieltä sattumalta Naantaliin. Helsingissä keskustan hinnat olivat korkeimmat ja Naantalissa matalimmat, eroa kertyi lähes 200 e omassa sormuksessani. Lopulta maksoimme sormuksestani 400 e: 0,07 princess-hiontainen timantti, kiven ympärillä valkokultaa, muuten sormus on keltakultainen. Arvokkaimmissa sormuksissa hintaeroa varmasti kertyy vielä enemmän. Eli, jos haluat pihistellä, vertaile hintoja eri kaupungeissa ja pyydä tarjousta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinppu Kirjoitettu October 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2008 Morsian on niin ihastunut kihlaansa, että haluaa samanlaisen vihkisormukseksi niin, että ne juotetaan yhteen.Hinta on noin 730 euroa per sormus, malli Tillanderin valkokultainen Raita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Emme olleet liikkeellä millään isolla budjetilla, joten näin vaivaa ja selvittelin hintoja sormuksille eri kaupungeista. Ensin kuvittelin, että kaupunkien välillä ei voi olla suurta eroa sormusten hinnoissa. Asumme Helsingissä, joten aloitin vertailun sieltä. Seuraavaksi siirryin Turkuun, (jonne minulla oli muutenkin asiaa) ja sieltä sattumalta Naantaliin. Helsingissä keskustan hinnat olivat korkeimmat ja Naantalissa matalimmat, eroa kertyi lähes 200 e omassa sormuksessani. Lopulta maksoimme sormuksestani 400 e: 0,07 princess-hiontainen timantti, kiven ympärillä valkokultaa, muuten sormus on keltakultainen. Arvokkaimmissa sormuksissa hintaeroa varmasti kertyy vielä enemmän. Eli, jos haluat pihistellä, vertaile hintoja eri kaupungeissa ja pyydä tarjousta! Saman huomasin. Tampereella tingitytkin hinnat vielä 15-20% alle Helsingin tingittyjen hintojen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unelmia Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 Jos on löytänyt hyvän mallin, niin kannattaa ottaa tiedot ylös. Jokaisella liikkeellä on alennusmyynnit vähintään kerran vuodessa. Jos häihisi on yli vuosi aikaa, niin ei kun ale ilmoituksia seuraamaan. Itse harmittelen, kun en viime alennusmyynneiltä sormustani ostanut. Nyt odotellaan kevättä, jospa sen puoleen hintaan taas saisi. Sormuksen ovh. 970€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmivaimo Kirjoitettu October 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2008 Löysin tänään rankan etsinnän jälkeen oman ihanaisen vihkini. Sormus on varmaankin n. 7 mm leveä, keltakultainen runko ja malliltaan flakka. Keskellä kulkee valkokultainen leveä timanttileikkaus. Sopii niin hyvin yhteen keltakultaisen timanttileikatun kapean kihlani kanssa! Huimilta tuntuu teidän sormusbudjettinne... Itselläni oli ylärajana 500 euroa, timantteja en kaivannut. Alkuperäisenä ajatuksena oli Kalevalan filigraani-sormus, mutta sitten löysin tämän ihanuuden. Ja mihin hintaan... liikkeen lopetuksen vuoksi -40 % (vai oliko -50 %) ja lopullinen hinta hieman alle 200! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta Kirjoitettu November 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2008 meilla vasta alkaa sormuksen metsastys tanaan surffailin netissa, ja loysin niin monta vaihtoehtoa et ei osaa paattaa!! tallensin siis kuvat sulkille ja kyselen mielipiteita illalla.. harmi, vaan ettei ollu hintatietoja netissa, tarkotus olis saada molemmat sormukset about 700 euroa yhtensa... (sulkilla ei siis ole kihlasormusta) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juustoenkeli Kirjoitettu November 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2008 Ostettiin tällä viikolla molemmille vihkisormukset lähin kultasepänliike vaihtaa omistajaa, ni siellä oli kaikki tuotteet -50% sitä sormusta mitä oon kesästä asti himoinnu, oli jäljellä enää yks. Molempien sormukset saatiin hintaan 391e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naatuska Kirjoitettu November 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2008 Kun tietäis...vähän alkoi paniikki nousemaan, kun mies ilmoitti pari päivää sitten, että hän on työmatkaltaan sormuksen ostanut ja ole hyvä, mene sovittamaan jotakin "ohutta" sormusta, jotta osaavat pienentää sormuksen oikein. Eli en saa nähdä sormusta ennen kesäkuun alkua...eikä tietoakaan mitä siihen kaiverretaan!Alunperin soviteltiin ja katseltiin leveitä blingbling sormuksia ja niistä löysin mieleisen, jonka kuvittelin saavani...kokokin oli selvillä. Nyt ei ole hajuakaan...ohut se siis on Miehellä on kyllä loistava maku, mutta jotenkin kuvittelin olevani prosessissa mukana hankintaan asti.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_papu_* Kirjoitettu November 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2008 ^ Jos se vaan huijaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts