kiika Kirjoitettu March 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2008 (muokattu) Me hankittiin kihlasormukset teettämällä ja sitten kun oli aika mennä katsomaan vihkisormuksia, niin ei mikään tän teetetyn sormuksen kanssa passannut, joten teetettiin sitten vihkisormus. Samanlainen rakenne ku kihlasormus, mutta siihen tulee 6 timanttia. Ja se tuli maksamaan noin. 700 € Muokattu: March 11, 2008, käyttäjä: kiika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mango08 Kirjoitettu March 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2008 Sain tänään kotiin vihkisormukseni, juuri sellaisen kuin halusinkin. On Sandbergin malli E-97, johon lisättiin 4 timanttia.Edit toimimaton kuva pois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu March 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2008 sugilla ja Mango08lla todella kauniit sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna. Kirjoitettu March 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2008 Olemme hankkimassa kihlasormuksia. - - Siispä tarkoituksena on sovitella samalla myös tulevaa vihkisormusta. Kysymys kuuluukin, onko typerää hankkia jo nyt vihkisormus kun se kuitenkin joutuu odottamaan hyllyssä yli vuoden?Kaikki kolme sormusta tilattiin nyt sitten yhtäaikaa, eli kun sormukset viikon päästä kotiutuvat, paketissa on myös ihana, tuleva vihkini! Vihki on 5 mm leveä, mattapintainen ja tynnyrimallinen titaanisormus kahdella 0,02 W/Vs timantilla. Kihla saman mallinen, kivetön 3mm leveä. Miehelle tulee vain yksi 8 mm sormus. Hintaa kaikille kolmelle tulee n. 650 euroa, josta vihkin osuus on noin puolet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elokuu08 Kirjoitettu March 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2008 Mulle tulevan sormuksen lähtöhinta on vajaa tonni,mutta siitä lähtee pois vielä opiskelija-alennukset, eli kiitettävästi hinta laskee Pysytään budjetissa,tai oikeastaan se alittuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilith Kirjoitettu March 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2008 Eilen sain kotiin mun Kultasepät Andreasenilla teetätetyn ihanuuden Valkokultasormus mustalla timatilla, 440e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu March 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2008 Mä ostin omani kanssa jo vaikka häihin yli 9kk aikaa Hintaa oli 390€, mutta otettiin pakettina mun sormus ja miehelle valkokultainen kihla (<- liitetään jo olemassa olevaan keltakultaiseen kihlaan häiden jälkeen) joiden yhteishinnaksi tuli 490€. Sormukset on siis tällaiset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu March 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2008 Lilith:n sormus on upea & persoonallinen! Meillä myös varmaan teetetään sormukset Andreasenilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilith Kirjoitettu March 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2008 Kiitos Serene Voin kyllä lämpimästi suositella kyseistä paikkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilma83 Kirjoitettu March 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2008 Hiukan huono kuva sormuksesta...Minun kihla on siis hopeaa, jossa on zirkonia kiviä. Ihastuin tuohon sormukseen heti, joten pakkohan se oli ostaa Ja sormus maksoi vain 39€. Edit toimimaton kuva pois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
80809 Kirjoitettu March 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2008 Mulle tulee tälläinen ihanuus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu March 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2008 (muokattu) Kalevala Korun Aurea 5x0,06ct:n timskuilla Alennuksen jälkeen hintaa jäi 900 euroa. Muokattu: August 5, 2010, käyttäjä: Shacklebolt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
safira86 Kirjoitettu March 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2008 Itselleni tulee teetetty keltakultainen sormus, jossa on keskellä timantti sekä kahden timantit palkit molemmin puolin keskikiveä. Hintaa ihanuudelle tulee 450 euroa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yomanda Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 (muokattu) Tälläinen on hankittu tänne Timanttisilta, hintaa jäi alennuksen jälkeen 262e Muokattu: May 19, 2008, käyttäjä: yomanda Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meimei Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 yomanda, ompa sievä! onko tuossa siis yksi sormus? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yomanda Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 (muokattu) yomanda, ompa sievä! onko tuossa siis yksi sormus?Kiitoksia juu, yksi sormus (en aio pitää kuin vihkisormusta häiden jälkeen).Keskellä on rubiineja ja reunoilla timantteja, valkokultaa.. Sormuksessa ei ole kiviä kuin etupuolella, takapuolelta puolipyöreä..lähtöhinta oli 350euroa mutta siitä sai 25% alennusta, kun Timanttisilla oli sellainen tarjous. Muokattu: April 1, 2008, käyttäjä: yomanda Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu April 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2008 no on tosiaan sievä, yomanda! paljonko sormuksen leveys on? en olekaan nähnyt pitkään aikaan yhtään nättiä rivisormusta, ja olen päätynyt harkitsemaan yhden kiven ratkaisua. mutta tämä oli kyllä nätti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yomanda Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 no on tosiaan sievä, yomanda! paljonko sormuksen leveys on? en olekaan nähnyt pitkään aikaan yhtään nättiä rivisormusta, ja olen päätynyt harkitsemaan yhden kiven ratkaisua. mutta tämä oli kyllä nätti!Sormus on siitä kivien kohdalta 5mm leveä, taaksepäin kapenee ja on sormen takapuolella 3mm.Näitä sormuksia on muuallakin Suomessa Timanttisilla, koska omani tuli Helsingistä, kun ei täältä Lappeenrannasta ja Imatralta löytynyt kokoa. Muutamaan liikkeeseen kultakaupan täti soitti ja sitten löytyi oikea koko. .. itselle oli myös hankala löytää mieleistä sormusta kunnes tämä sattui silmään .. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mömmö Kirjoitettu April 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2008 Ostimme sormukseni tammikuussa jolloin siitä sai 30% alennuksen. Se on Kohinoorin Cosmopolitan malliston yksikivinen valkokultasormus, joka säväytti mut kauneudellaan ja sievällä yksinkertaisuudellaan alkuhinta oli 429 e joten maksettavaa jäi 300 e. Pitää vielä vaan hetkinen oottaa, että saa sen sormeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jippis Kirjoitettu April 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2008 Mulle tulee tällanen Sandbergin V-110 sormus valkokultaisena ja miehelle sitten tavallinen sileä valkokultainen myös. Sormukset on tilattu ja odotellaan, että saadaan ne kotiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katsuja Kirjoitettu April 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2008 (muokattu) Miulle saman tyylinen kuin Elenwellä, eli Kalevalan Aurea, mutta leveämpi versio ja valkokultaisena. Hinta oli 1380, mutta saatiin melkein 300 euroa alennusta. Aiemmin olen sanonut etten halua paljon yli 500 euron sormusta, mutta mieli muuttui tuon nähdessäni.. hehheh. Muokattu: April 10, 2008, käyttäjä: Katsuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suvis Kirjoitettu April 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2008 (muokattu) Mullepa onkin tulossa Romanssin sormus Muokattu: April 10, 2008, käyttäjä: Suvis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu April 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2008 Mulle todennnäköisesti tällainen titaanisormus... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu April 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2008 Mulle todennnäköisesti tällainen titaanisormus...Olen ihaillut tasan samaa sormusta. Teetämme myös joko titaaniset tai valkokultaiset sormukset. Tiedätkö yhtään hinta luokkaa tuolle titaanisena? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleuthera Kirjoitettu April 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2008 Tällaisen Sandbergin sormuksen tilasin juuri, kihlana yhtä leveä (4 mm) ja samanmallinen sileä valkokultainen sormus. Hinta on n. 730 € mutta saan jonkin verran alennusta.. Kun aloimme suunnitella häitä, olin sitä mieltä etten halua timantteja lainkaan, mutta niin se mieli vaan muuttuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts