martsu79 Kirjoitettu October 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2011 ^Kuvaharha. Ei tuossa sitten mitään ongelmaa ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest harakka Kirjoitettu October 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2011 Timanttipisarat saa mun ääneni. Sointuvat todella kauniisti yhteen ja tynnyri-istutus on mun ehdoton suosikki . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piikkipensas Kirjoitettu October 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2011 No onhan nuo aika kaunis pari vierekkäin! Valinnasta taitaa tulla liiankin helppo. Onkohan kellään tän hetken hintatietoa timanttipisaroista? Jossain aiemmassa ketjussa muistaakseni hinta pyöri vähän reilussa 800€:ssä, mutta en muista oliko kuinka vanha tieto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginny82 Kirjoitettu October 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2011 Himoitsen seuraavia :Pasi Torkkelin tekosia, hinnasta ei tietoaKultajousen Diamanti Collectionin Classico, 999 €Amazon.co.uk:n, n. 513 €Kihlana on:Kultajousen Diamanti Collectionin Perfetta.Himoitsen myös Diamanti Collectionin Classicoa. Onko kellään tietoa kuin leveä kyseinen sormus on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest June3 Kirjoitettu October 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2011 (muokattu) - Muokattu: December 27, 2011, käyttäjä: June3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solifer Kirjoitettu November 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2011 Näistä kumpijompi mulle (ekasta kuvasta kivien kera) :-X Niin niin rakastunut noihin, että miten olis kummatki Vaihtelis viikoittain Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TulevaRouva Kirjoitettu November 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2011 Hei!Tässä viimein minun tuleva sormus. Kesti kauan löytää mieleinen, mutta vihdoinkin. Meinasi tulla jo kiire, vihkimiseen kaksi kuukautta. Kauhea helpotus!Moikka!Aivan ihana sormus! En löytänyt mitään tämän tyyppistä edes tuolta sivuilta..onko sulla tämän sormuksen nimeä? Tai neuvoja miten löysit tämän sieltä sivuilta? En samaa meinannut tilata, mutta ajattelin että miten löysit tämän ku itse en sit vissii osaa avaa noita sivuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansikkatyttö Kirjoitettu November 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2011 Minulla on perintönä saatu ainakin sata vuotta vanha 0,21 karaatin briljantti timantti, jonka halkaisija on noin 4mm, josta aion teettää unelmieni vihkisormuksen! Tarkkaa ajatusta minulla ei vielä ole sormuksen ulkonäöstä, mutta viimeviikolla kun kävin näyttämässä timanttia kultasepällä ja keskustelimme pitkään millaisen sormuksen siitä saisi, niin ihastuin tällaisen tyyliseen sormukseen, jossa kivi on yksinään keskellä ja sormuksen runko tavallaan katkeaa. Sormus on mielestäni näyttävä, mutta siinäpä ehkä juuri piileekin pulma mikä askarruttaa. Onko sormus liian näyttävä ja iso omaan tyyliini nähden kun en ole mikään kunnon "lady" ja alkaisiko tuo sormuksen malli muutenkin harmittamaan myöhemmin. Vaikea päätös! Mitähä muita malleja sitä kehittäisi timantilleni. Hmm... Ideoita otetaan vastaan!Ainiin, itse kulta ja teettäminen tulisi maksamaan noinkin leveälle sorukselle, jonka ajateltiin olevan 7 mm, tuossa kultasepän liikkeessä yli 1000e riippuen tietysti kullan määrästä, eli käytännössä siitä miten leveä sormuksesta tulee.Mä menisin Annette Tillanderin juttusille. Eihän sormusta ole sieltä pakko tilata. Annetten istutukset ovat siroja ja keveitä ja muotokieli kaunis. Nettisivun kuvissa koruja, muotoja ja värejä on runsaasti, yksittäisinä korut ovat jos mahdollista vielä upeampia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu November 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2011 (muokattu) Tästä haaveilen, huoh Laatukorun Silvan-malliston timanttisormus.Sais vielä nettikaupasta n.1600€ halvemmalla kuin liikkeestä "hintalappuhinnalla" kun on tarjouksessa. Mies sanoo ettei ekaan ihanaan sormukseen kannata ihastua ku häihinkin viel 8kk, mutta kun olis nyt tarjouksessa, enkä tie kuinka kauan on enää ja kauan on ylipäätään malli myynnissä enää. Useampaakymmentä sormusta kokeilleena mikään ei ole tähän mennessä huutanut mun nimeä niinkuin tämä. Muokattu: November 28, 2011, käyttäjä: Flik Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golden Eagle Kirjoitettu November 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2011 Flik suosittelen, että käyt jonkun hyvän suositellun kultasepän luona ja pyydät tarjousta tuon tyyppisestä teetettynä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 (muokattu) Mulla ei ole aavistustakaan millaisen ja minkähintaisen sormuksen saan. Mies on ilmoittanut hankkivansa mulle sormuksen, ja näen sen vasta alttarille. Tavallaan ihanaa, tavallaan kamalaa Muokattu: November 29, 2011, käyttäjä: escape Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 Mies on ilmoittanut hankkivansa mulle sormuksen, ja näen sen vasta alttarille.Iik! olis ihan hirveetä jos sit pettyis ihan totaalisesti siihen sormukseen eikä tykkäis yhtään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape Kirjoitettu November 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2011 Niin, kyllä se vähän jännittää. Mulla on kyllä aika simppeli ja selkeä maku ja mies sen tietää. Että kai se siihen luottaa. Kun mies kosi minua oli hänellä silloinkin sormus valmiina. Ja olen saanut häneltä aika paljon koruja ja kaikki tosi mieluisia. Mutta joo on tää ihan tosi jänskää! Kolmisen kuukautta saan vielä kärvistellä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu November 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2011 mitäs sitte jos on "kallis maku" sormusten suhteen, mut ei ole varaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golden Eagle Kirjoitettu December 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2011 Flik mekin säästettiin meidän kihloihin vajaa vuosi kun tiedettiin että naimisiin mennnään. Ja nyt ruvetaan säästötilille laittamaan rahaa häitä varten. Kihloihin kuitenkin menee (saadaan ne huomenna tai la) ~1600e. Ja vein sinne isoisäni vanhan vihkin joka sulatettiin omaani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tammimorsian Kirjoitettu December 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2011 Ensi viikolla pitäisi UPSin tuomana saapua tuollainen perinteinen solitaire 0.41 ct kivellä, jännittää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chilinen Kirjoitettu December 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2011 Minulla on perintönä saatu ainakin sata vuotta vanha 0,21 karaatin briljantti timantti, jonka halkaisija on noin 4mm, josta aion teettää unelmieni vihkisormuksen! Tarkkaa ajatusta minulla ei vielä ole sormuksen ulkonäöstä, mutta viimeviikolla kun kävin näyttämässä timanttia kultasepällä ja keskustelimme pitkään millaisen sormuksen siitä saisi, niin ihastuin tällaisen tyyliseen sormukseen, jossa kivi on yksinään keskellä ja sormuksen runko tavallaan katkeaa. Sormus on mielestäni näyttävä, mutta siinäpä ehkä juuri piileekin pulma mikä askarruttaa. Onko sormus liian näyttävä ja iso omaan tyyliini nähden kun en ole mikään kunnon "lady" ja alkaisiko tuo sormuksen malli muutenkin harmittamaan myöhemmin. Vaikea päätös! Mitähä muita malleja sitä kehittäisi timantilleni. Hmm... Ideoita otetaan vastaan!Ainiin, itse kulta ja teettäminen tulisi maksamaan noinkin leveälle sorukselle, jonka ajateltiin olevan 7 mm, tuossa kultasepän liikkeessä yli 1000e riippuen tietysti kullan määrästä, eli käytännössä siitä miten leveä sormuksesta tulee.Mä menisin Annette Tillanderin juttusille. Eihän sormusta ole sieltä pakko tilata. Annetten istutukset ovat siroja ja keveitä ja muotokieli kaunis. Nettisivun kuvissa koruja, muotoja ja värejä on runsaasti, yksittäisinä korut ovat jos mahdollista vielä upeampia!Asia on kypsynyt syksyn mittaan rauhassa ja nyt tiedän millaisen haluan. Ja sormus on jo teetännässäkin. Päädyin tuohon malliin, mitä aikaisemmin näytin ja se tuntuu kyllä alku arkailusta huolimatta omaltani. Intuitioni oli oikeassa! Olen jo päässyt testaamaankin valmista runkoa. Enää pitää istuttaa vain timantti kiinni ja se on siinä! Ihanaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu December 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2011 Kihlana Diamantin Canale (vanhempi malli siitä, eli sama kuin kuvassa, mutta eri kuin myymälöissä), yhteensä 0,25ct (kuvan koko valtaisa, siksi spoilerissa)Rinnalle tulee Princessin 0,15ct yksikivinen. Ja kun hintaakin ketjussa kysyttiin, niin tuolla sormuksella on se reilu 1 000 €, kuten Kultajousen sivuillakin lukee, mutta opiskelijana siitä sai sentään hieman pois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu December 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2011 Jepjep! Tänään se sitten tapahtui! Kävin siskolle näyttämässä shoppailureissulla että mihin olin totaalisesti rakastunut. Siitä sitten myyjä kysyi että minkä hinnan olen alella siitä saanut, joka oli 2900. Hän laski hintaa vielä 400, eli 2500, jos tekisin ostopäätöksen tänään. Totesin sitten että nettiliikkeestä saisi 2300. Hän kävi laskemassa ja totesi että pakkohan se on sillä myydä kun on netissä niin halvalla myynnissä. Eli alunperin himpun vajaa 4000euroa, joka tippui tänään 2300euroon. :) hintaa sain pois siis 1700!! Tarkkaselta kyselleenä sormuksen oikea arvo noin 2500. Eli hyvään hintaan sain! Oli pakko soittaa mieheltä lupa ostopäätökselle, mutta eipä se kai voinut muuta kuin suostua.. nyt on käsiraha maksettu ja ensi vuoden puolella kokeillaan oikea koko ja pistetään sormus kaiverruksineen tilaukseen. ihanaaa. vieläkun saisi miehen pään käännettyä hänen sormuksensa hommaamiseen.. Olihan se pakko ostaa nyt kun noin "halvalla" sai!Eli minun sormeeni tulee siis tämä ihanuus:0,85ct wvs timangit ja runko valkokultaa, huoh. <3Kyllähän hinnan ajattelu kirpaisee, mutta toisaalta en halua sormusta josta en tosissani pidä. eikä enää tarvitse turhaan selata nettiä ja ravata liikkeitä.Tämä on nyt minun<3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest love4ever2011 Kirjoitettu December 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2011 Himoitsen seuraavia :Pasi Torkkelin tekosia, hinnasta ei tietoaKultajousen Diamanti Collectionin Classico, 999 €Amazon.co.uk:n, n. 513 €Kihlana on:Kultajousen Diamanti Collectionin Perfetta.Tuo ylin sormus on siis niin my dream come true!!! Tietääkö kukaan onko minkä hintainen ihanuus kyseessä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ida Backman Kirjoitettu December 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2011 Minun rakkaani on Löwenmarkin Anni Kihla siirtyy oikeaan käteen.Mimotus, Sormuksesi on aivan ihana ja olen kuolannut samanlaista pitkään Uskallanko kysyä, paljonko maksoi? Tahtoisin tuon sormuksen niin kovasti, mutta en tiedä riittääkö budjetti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fairytonia Kirjoitettu January 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2012 Äh. Minulla on niin kallis sormusmaku. Kaikki sormukset mitä haluaisin niin maksaa jotain 1000e ja kuitenkin varaa on käyttää sormukseen joku 300-400e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Jojo_ Kirjoitettu January 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2012 Mullakin on kallis sormusmaku eikä oikein mitään mieleisiä alle 1000 euron sormuksia tuntunut löytyvän. Ja meidän tämän hetkisillä tuloilla olisi ollutkin silkkaa hulluutta maksaa sormuksesta niin paljon. Minä kävin katselemassa sormuksia Helsingin Pantin nettikaupassakin, mutta oikean kokoisia ja mieleisia ei löytynyt. Sitten me keksittiin että mulla on jemmassa isomummun vihkisormus, jonka sain rippilahjaksi. Äiti laitatti siihen kiven antaessaan sen minulle ja vaikkei se valkokultaa olekaan niin saa nyt kelvata. Itseasiassa sovittelin sitä niin ihan hyvältä se sormessa näyttää, oikean kokoinenkin se oli isomummon jäljiltä.Me ajateltiin vähän kaiverruttaa hääpäivämäärä kihlasormukseen, kun tuossa vihkissa on jo kaiverukset eikä lisää mahdu. Miestäkään ei kuulema häiritse että vihkisormuksessa lukee väärä nimi ja päivämäärä 1.9.1898. Ja voihan sitä joskus ostaa hääpäivän kunniaksi uuden sormuksen, vaikka viisivuotishääpäivänä, saa nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miili Kirjoitettu January 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2012 (muokattu) Meikälle tulee tällainen keltakultainen kaveri valkokultaistutuksella ja 0,40 karaattia Timantti oli W ja muistaaksen vs laatuinen. Nyt pitäisi vaan malttaa odottaa että saan sen kotiin hypisteltäväksi, sormus kun jäi vielä pienennettäväksi:) Ihmeen helpolla sitä löysi mieleisen, kun olin varautunut monen ostoskerran tuskailuun:DMuoks: en siis osaa näemmä liittää kuvia tänne foorumille:( Tässä linkki samannäköiseen sormukseen, mutta kyseessä ei ole tämän valmistajan sormushttp://www.laatukoru.fi/silvan-timanttisormus-0-10-ct-wp-1.html Muokattu: January 17, 2012, käyttäjä: Miili Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape Kirjoitettu January 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2012 Minä kirjoitin aiemmin, että näen sormukseni vasta alttarilla. Nyt mies oli saanut siskoltaan ja äidiltään niin paljon noottia, että mies pyörsi puheensa ja pääsen itse valitsemaan sormuksen. Ja luojan kiitos, sillä nyt kun ollaan netistä sormuksia katseltu, niin ei se kyllä olisi minulle sellaista sittenkään osannut valita minkä oisin tahtonut, joten onneksi pääsen itse valkkaamaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts