Guest 220111 Kirjoitettu November 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2010 Meille tuli vihkisormuksiksi valkokultaista Kalevalaa. Miehelle Vaasan sormus (malli nro 721/2) 374 euroa ja mulle Aaria (malli nro 4903) 530 euroa. Kaiverrukset sisältyy hintaan. Näitä sormuksia tehdään valkokultaisena vain tilauksesta, toimitusaika 1 kalenteriviikko.Ihan oli muuta mielessä kun lähdettiin sormuskauppaan, mutta niin se mieli muuttuu kun sormukset näkee livenä... Nyt tosi hyvä mieli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laurora84 Kirjoitettu November 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2010 Olispa kiva, jos vois saada just sellaisen sormuksen kuin haluaa... Meillä on pieni budjetti, ja sormukseni saa maksaa enintään 500€. Tykkään kovasti Sandbergin sormuksista, mut aivan liian kalliita ovat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu November 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2010 (muokattu) ^ Mitä jos etsisit mieleisen sormuksen ja kävisit kysymässä kultasepältä mitä sellaisen teettäminen maksaisi?Esim. oma vihkisormukseni oli huomattavasti edullisempi kultasepällä teetettynä kuin valmiissa mallistossa ollut. Muokattu: November 24, 2010, käyttäjä: Maddie- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukainen4 Kirjoitettu November 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2010 (muokattu) Minulla kihlasormuksena Sandbergin Kassiopeia:Ja vihkisormukseksi tulee myös Sanbergin sormus:Kihlasormus maksoi 929€ ja vihkisormus tulee maksamaan 3490€. Muokattu: November 27, 2010, käyttäjä: keijukainen4 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu November 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2010 (muokattu) Mulle on ollut hyvin selkeää sormuksia katsellessa, että haluan keltakultaisen yksikivisen timanttisormuksen. Jotenkin vaan se sykähdyttää, enkä oikein tykkää noista rivitimanttisormuksista tai varsinkaan missä ne timantit on upotettu sormukseen. Näillä näkymin mulle tulee tälläinen: Muokattu: November 28, 2010, käyttäjä: _sinna_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miiuska123 Kirjoitettu December 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2010 Tykkäisin jostain näistä ..tosin se nyt on ihan ajatteluasteella. Meni muutenkin koko sormushomma ihan pipariksi, kun pitäisi ostaa uusi kihlasormuskin ym.. *huokaus* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu December 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2010 millamilla, tosi ihana tuo viimeinen sormus!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
carol Kirjoitettu December 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2010 (muokattu) Laitoin jo kuvan toiseen keskusteluun, mutta laitetaan nyt tännekin:Ensin ajattelin vastaavaa ainoastaan valkokultaisena, mutta nähtyäni tämän en muuta voinut enää kuvitellakaan.Hintaa tällä ihanuudella vajaa 500€ Muokattu: December 4, 2010, käyttäjä: Karo13 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu December 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2010 (muokattu) * Muokattu: January 7, 2011, käyttäjä: Maddie- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JRP Kirjoitettu December 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2010 Me olemme nyt tehneet vertailuja eli laiteltu s-postia eri kultaseppien kanssa ja päädyttiin teettämään molempien sormukset tamperelaisilla yrityksillä. Sormukset tulevat eri liikkeistä hinta- ja materiaaliarvioinnin perusteella. Sulholle tulossa siis yksinkertainen 10 mm titaanirinkula ja mulle valkokultainen timanttisormus keski- ja reunakivillä. Yhteishinnaksi arvioitu noin tuhatta euroa, josta minun osuus reilusti yli puolet. Kuvia laittelen sitten, kun keväällä valmistuvat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu December 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 Mulla on kihlasormuksena Kalevalakorun Räisälän sormus ja päädyin sitten siihen, että vihkisormukseksi toinen samanlainen mutta siihen lisättiin kultasepällä timantti. Alkuperäinen sormus+muokkaukset maksoivat yhteensä n. 400e. Tällainen yhdistelmä siis: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu December 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2010 ^ Tosi kaunis yhdistelmä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukainen4 Kirjoitettu January 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2011 Minulla kihlasormuksena Sandbergin Kassiopeia:Ja vihkisormukseksi tulee myös Sanbergin sormus:Kihlasormus maksoi 929€ ja vihkisormus tulee maksamaan 3490€. Tosi kaunis yhdistelmä tulossa sinulle. Muistatko minkä kokoinen tuo keskikivi vihkisormuksessa on?Sitä kiveä saa eri kokoisena ja hintakin tietenkin riippuu siitä. Pienempänä maksoi muistaakseni 2600€ suunnilleen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluehoney Kirjoitettu January 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2011 Miulla kihlana ihan "perus" valkokultainen pyöreillä reunoilla (en tiedä miksi sitä hienolla nimellä kutsutaan ), maksoi muistaakseni n. 300€ (en muista ihan tarkkaa hintaa kun mies on sen ostanut). Vihkiksi tulee seuraava, hintaa sillä 599€. Ei se kaikkein kallein tai näyttävin yhdistelmä, mutta minulle rakas ja ehdottoman mieluinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilianna Kirjoitettu January 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2011 Me käytiin tänään ostamassa tämä ihanuus. Sopii ihanasti minun perus keltakultaisen kilhasormuksen kanssa.Princess - sormus, hintaa Kultajousessa 1090 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu January 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2011 Vihkisormukseni:Kalevalan Tähtitaivas Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terhantti Kirjoitettu January 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2011 (muokattu) Ihania on monilla sormukset. Meillä ei jää sormusbudjettiin paljonkaan joten saa nähdä mitä löydän. Sormuskuvan pitäs näkyy avattaressa mut en mä tiedä tuliko sekään siihe. Uusi käyttäjä ja taitoja ei näköjään ees tämmöstä profiilia päivittää! blogi kyllä löytyy tuolta: http://meanhaat.blogspot.comKihlasormus on takaa kapenevaa mallia joten sekin on oma ongelmansa. Oisin halunnu suoran mutta ei riittåäny raha. Toikin silti makso jotain 220€. Vihkisormus ei sais juuri paljon yli 300 sataa maksaa. Noh..jos rikastuu niin voihan ne sitten vaihtaa uusiin ja ehompiin. Vai onko se jotenkintyhmää? Muokattu: January 22, 2011, käyttäjä: Terhantti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvory Kirjoitettu January 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2011 ^Monet vaihtavat jopa koko setin myöhemmin uudeksi esim. häiden vuosipäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyasintti Kirjoitettu January 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2011 Minusta ei ole mitenkään tyhmää vaihtaa sormuksia myöhemmin. Esimerkiksi opiskelijoilla ei välttämättä ole varaa ihan siihen unelmien sormukseen, mutta myöhemmin eri elämäntilanteessa sen voi hankkia vaikka vuosipäivän kunniaksi. Tai muutenkin maku ja tyyli saatttavat muuttua vuosien varrella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niiskunen Kirjoitettu January 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2011 Kihlasormus valkokultaisena http://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=B15222Tuleva vihkisormushttp://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=C19075 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pömpylä Kirjoitettu February 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2011 Tänään käytiin sovittamassa tulevaa vihkisormustani, vihdoinkin! Olen aina pitänyt hopeakoruista, kihlasormuksenikin on hopeinen ja sileä. Miun kriteerit vihkisormukselle oli seuraavat: hopeaa, paksumman mallinen, ei timantteja, mahdollisesti jokin sormus Kalevala Korulta. Loppupeleissä tämä oli se sormus, joka veti jokaisella iltakävelyllä näyteikkunan ääreen huokailemaan ihastuksesta Kyseessä on Kalevala Korun Anna-sormus granaatti-jalokivellä. Rakastan Kalevala Korun koruja, niissä on vaan jotakin mikä viehtättää miun silmää suunnattomasti. Hintaa tuolla on 90 euroa. Tää ei ehkä oo perinteisin valinta vihkiksi, mutta enpä ole itsekkään kovin perinteinen morsian Minua liikuttaa myös tämän korun "tarina", koska tää on suunniteltu täydentämään mm. Carmen -korusarjaa. Ei siksi, että pitäisin oopperasta vaan siksi, että korut on suunniteltu Savonlinnan oopperajuhlille. Samaisessa kaupungissa tapasin 4,5 vuotta sitten rakkaani... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niiskunen Kirjoitettu February 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2011 ^Onpa kaunis sormus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.Jones Kirjoitettu February 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2011 (muokattu) edit by patrika: mainostaminen ei ole sallittua kuin asianmukaisesti rekisteroityneille ammattilaisille. Muokattu: February 4, 2011, käyttäjä: patrika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu February 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2011 ^Luulin ettei täällä saa mainostaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.Jones Kirjoitettu February 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2011 Täällä usea etsii kultaseppää, pari sivua takaperin tuleva sulho etsii sormukselleen tekijää. Miksi ei saa auttaa? Postauksissa on mainittu Tillanderit ym, joten miten tuo eroaa..?Ylläpito poistakoon tekstini, jos olen tehnyt jotain väärää. Pahoittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts