Ehve Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 Mulle on tulossa palladium sormus, rungon leveys muistaakseni 6,2 mm. Sormukseen tulee yksi princess hiontainen timantti kooltaan 0,25 ct. Mallina on käytetty alla olevaa sormusta, mutta timantin muoto on eri ja tuo keskiosa tulee matta hionnalla. Hintaa sormukselle tuli 1400,-Sain eilen oman sormukseni kotiin, mutta jostain syystä en saa näille sivustoille enää kuvia laitettua. Aina herjaa, että lataus epäonnistui, tiedosto liian suuri. Olen käsitellyt kuvan tosi pieneksi, eikä silti kelpaa...prkl.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ms8809 Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 Noin puolivuotta aiemmin löytyi juuri sellainen kuin halusin.Yksinkertainem, niinkuin kantajansakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fyi Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 ^^ Ehve, kokeile ladata kuva ensin Photobucketiin, ja sieltä koodi tänne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehve Kirjoitettu April 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2009 (muokattu) Toivottavasti tämä toimii...Tässä siis teetetty sormus, jonka saan sormeeni 6 viikon päästä. Tyytyväinen olen kuvat poistettu Muokattu: May 3, 2009, käyttäjä: Ehve Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brandine Kirjoitettu June 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2009 Itselläni ei ole lainkaan kihlasormusta, vaan minulle tulee pelkästään vihkisormus. Myöskin miehelle tulee (traditioista huolimatta) vihkisormus kihlasormuksen sijaan. Olemme budjetoineet minun sormukseeni noin kolmetuhatta euroa, miehen sormukseen parituhatta. Tiedän sormuksesta vain sen verran, että tahdon jotakin suurta ja epäkäytännöllistä. Häihin on vielä runsaasti aikaa, mutta tahdon shoppailla sormuksen ennen hääpukua, sillä tahdon sormuksen sopivan pukuun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marsuliini Kirjoitettu June 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2009 Nyt mun täytyy myöntää että mulla teki tosi pahaa ostaa jo 890 egen sormus (onneksi saatiin 20% ale) ja miehen sormukseen laitettiin kokonaista 150e. Vieläkin pelottaa, että mitäs jos siitä irtoilee ne kivet yms.Mutta taas... minulla prioriteetit oli siinä, että kuvaaja saa maksaa mitä vain, jotta saadaan upeat kuvat muistoksi. Sormus ei tässä liitossa ollut se minulle (eikä sulholle) tärkein muisto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brandine Kirjoitettu June 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2009 (muokattu) Mies ei tiedä tästä vielä mitään, mutta päätin tuossa viisitoista minuuttia sitten, että tämä tulee olemaan sormukseni:Hintaa tuolle ihanuudelle tulisi yhteensä noin 3600 euroa. Sormus on 18K valkokultaa, keskellä oleva timantti tulisi olemaan 1.000ct, sillä suurempaan ei taida olla varaa. Muokattu: June 14, 2009, käyttäjä: Brandine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 ^Mistä sä oot tuota hankkimassa? Ja minkä laatuinen tuo kivi on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brandine Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 ^Mistä sä oot tuota hankkimassa? Ja minkä laatuinen tuo kivi on?En tiedä oliko kysymys osoitettu minulle, mutta vastaan silti. Ajattelin hankkia sormuksen Diamond Idealsista. Kiven laadusta en tässä vaiheessa osaa sanoa mitään, sillä vaihtoehtoja on noin 150. Kaiken lisäksi minun täytyy myöntää, että sormussanasto on minulla pahasti hukassa. Olen tänään ollut yhteydessä Diamond Idealsiin, jotta saisin jonkinlaista konsultaatiota ja apua keskellä olevan timantin valintaan. Pystyn varmastikin hieman myöhemmin vastaamaan kysymykseesi siis asiantuntevammin kuin nyt. (Ideaalitilanne toki olisi, että pääsisin Diamond Idealsiin paikan päälle, mutta mies ei oikein innostunut reissusta Yhdysvaltoihin. Mun pitäisi New Yorkiin kyllä päästä jo sen vuoksi, että saisin sovittaa ihailemiani Pnina Tornain pukuja.)Menee OT:ksi, mutta onko joku tilannut netistä vihki-/kihlasormuksensa? Millaisia kokemuksia teillä siitä on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 (muokattu) Oli tarkoitettu sinulle Brandine. Jos et tiedä timantin laadusta mitään niin silloinhan hintakaan ei voi olla tiedossa Se kun vaikuttaa varsin oleellisesti tuon sormuksen hintaan. Suosittelen tutustumaan timantit.com sivustoon jotta saat lisää tietoa millaista kiveä olet ostamassa.Täällä on keskusteltu nettitilauksista http://www.naimisiin.info/yhteiso/index.ph...&hl=netistä.Jenkkeihin tuskin kannattaa sormuksen takia matkustaa. Eiköhän se tule sitten jo samoihin hintoihin teetättää täällä samanlainen sormus Muokattu: June 15, 2009, käyttäjä: -Tiitu- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bagel Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 3000 eurolla ei kyllä oikein ykskaraattista timanttia saa... kohtuulaatuinen maksaa 6000 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 Olen samaa mieltä Bagelin kanssa. Katselin tuolta Diamond Idealsin sivuilta kiviä. Valitettavasti laadukasta, tai edes kunnollista, timanttia ei kyllä näytä saavan 3500 eurolla. Lisäksi sormukseen tulee tilaushinnan lisäksi vielä Suomen valtion himoitsema osuus, eli tullit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limona Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 Brandine: tässä on ihan hyvä nettikauppa, jos haluaa katsoa, miten eri tekijät vaikuttaa timantin hintaan. En ole tilannut täältä, mutta mielestäni heidän hintataso vaikuttaa järkevältä, joten täältä saa helposti osviittaa hinnoista. Parin tonnin budjetilla saisi esim. ihan hyvätasoisen (väri H, puhtaus VS2) 0,5-0,7 ct briljanttihiontaisen timantin (kuvan timantin hionnasta en tosin ole ihan varma, olisikohan se cushion). Kannattaa tosiaan kysellä myös kotimaisilta kultasepiltä ja mielellään useilta teettämismahdollisuuksia, sillä timanttisormuksissa on yllättävän paljon hintaeroja, vaikka olisi kyse samanlaatuisista timanteistakin. Ja nuo Shirazin mainitsemat tullit saattavat tosiaan helposti nostaa hintaa huomattavasti ulkomailta tilattaessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnieMestariampuja Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 Minulle tulee vihkiksi Sandbergin V-66W eli Kallioranta I -mallistosta valkokultainen n. 3 mm leveä sormus yhdellä timantilla . En muista ihan tarkkaa hintaa, kun muutama kuukausi sitten jo ostettiin, mutta luokkaa 500 euroa. Kihlana on valkokultainen puolipyöreä peruskihla 4mm leveänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 Mulle tällainen . Hinta ennen alennuksia 800 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 (muokattu) Mulle tulee tää, tai siis teetettynä ja pienempi, koska kuvan nimenomainen sormus on aivan valtavan suuri. Kihla on sitten sen vieressä ihan tavallinen puolipyöreä valkokultainen rengas, mielestäni tosi tyylikäs yhdistelmä. Hintaa sille pamahtaa hieman varioituna yli tonni (alkuperäinen mega-hyperkokoinen oli jotain viiden tonnin luokkaa...), kiviä ei tartte olla ihan tuota määrää ja toisaalta me viedään kultasepälle vanhoja sormuksia, joista osassa on jo kiviä. Mutta aah! Muokattu: June 24, 2009, käyttäjä: Malssi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 ^Toi on makee! Tuleeko siihen keskikiveksi timantti vai joku muu? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 (muokattu) Joo, vaaleansininen timantti ja ympärille sitten pieniä värittömiä. Tuo ...öh, etsin sanaa... kruunun sivureuna tuskin tulee timantteja täyteen, ehkä muutama ( ?), kultaa taivutellaan siihen siten, että se näyttää melkein samalta. Ja siis todellakin on tää kulta-alan sanasto ihan haussa... Edit: No niin joo. Mullahan on koneella tietty isompikin kuva, joten ite nään paremmin... Mutta siis tosiaan, jos sitä ei huomaa, niin tuossa kruunussa on reunuskiviä sekä päällä että sivulla. Muokattu: June 22, 2009, käyttäjä: Malssi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 ^Ei se oo niin nökönuukaa jos asia vaan tulee selväksi Mutta oli miten oli, upean sormuksen saat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 Kiitos! Ihanaa, kun jollain on sama maku! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrika Kirjoitettu June 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2009 Harvinaisen kaunis sormus Malssi!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu June 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2009 Oih, vasta puolen vuoden päästä mennään teetättämään se! En jaksais millään oottaa... Pääsee sit laittamaan kuvan tonne toisellekin osastolle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meimei Kirjoitettu June 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2009 (muokattu) Murmeli86 - mulla ois just tuollainen sormus, jolle pitäisi löytää uusi koti (ihan uus, mutta väärän kokoinen enkä ole kehdannut käyttää suurennuttamassa/pienennyttämässä). Ei ole Tillander, mutta muuten samanlainen. Yritin laittaa yksäriä, mutta viestikeskus ilmoittaa, ettei murmelille voi lähettää yv:tä, joten tämä ei ole myynti-ilmoitus vaan yhteydenotto Malssin sormus on kyllä aah! Muokattu: June 24, 2009, käyttäjä: meimei Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katska Kirjoitettu July 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2009 Muistaako/tietääkö kukaan, että onko Kultajousi-liikkeissä joulun aikoihin alennusmyynnit? Odottelen veronpalautuksia joilla ostan vihkisormukseni, mutta olisi kivaa saada hyödynnettyä mahdollisia alennuksia. En vaan yhtään muista, että oliko esim. viime vuonna joulualet Kultajousissa ja millä prosentilla... Joku hämärä muistikuva on jostain 20-25% aleista, mutta en nyt ole ihan varma. Anyone? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu July 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2009 (muokattu) Kultajousella on alennusmyyntejä koko vuoden melkein Alet jouluna sijoittuvat kyllä heti joulun jälkeen. Ja hyvinkin on sen 20% ale. Muokattu: July 1, 2009, käyttäjä: merkinkantaja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts