Keijunen87 Kirjoitettu March 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2009 Minulle tulee tämmönen Hintaa oli 59e. Sormus kultaa, mutta kivet zirkoniaa. Tarkoitus teettää jossain vaiheessa samanlainen sormus aidoilla timangeilla, mutta joskus myöhemmin. Tuo sormus on tällä hetkellä aivan täydellinen, pelkästään kestävyyden takia jossain vaiheessa teetetään "aito". Tietty jos jollain olisi tietoa, onko tämännäköistä sormusta olemassa jo jossain valmiina, kertokaa ihmeessä Kuva vähän heikko, mutta yritän ettiä parempaa netin kätköistä jos löytyis. Kiviä siis 4 x pari, yhteensä 8 kiveä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anuliina Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 Tässä sekä minun että sulhon vihkisormukset, jotka pujotamme sormiimme vajaan kahden viikon päästä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meve Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 Me ostettiin tällaiset sormukset. Yhteishinta oli 1000euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Gump Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 Tällainen tilattu. Sormus on Kultakeskuksen Kohinoor mallistosta. Kriittiset tiedot 0,20 ka W/VSbriljanttihionnalla. Hintaa tuolle ihanaisuudelle tulee 840€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 (muokattu) anuliina, haluaisitko kertoa sormuksen materiaalin, leveyden, timanttien koot, onko teetetty/valmiina ostettu ja jos mahdollista niin hinta (vaikka yksärillä)? kiitos jo etukäteen! Muokattu: March 23, 2009, käyttäjä: Tuu-tikki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadis Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 ^samoja informaatioita kyselisin... kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Elvi- Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 Tässä minun teetetty vihkini. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChasingHarryWinston Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 (muokattu) Vihkiksi on sunniteltu tällaista; menee teetettäväksi varmaan puolen vuoden kuluttua. Kyseessä siis baguette-hionta. Linkitetty kuva on osoitteesta www.diamondmatchmaker.com:Hinta jää arviolta välille 1300-1800, riippuen siitä, tuleeko koko- vai puoliallianssina. Vihki tulee tällaisen kihlan rinnalle, eli rivisormuksen kivet tulevat olemaan samaa kokoa kihlan sivukivien kanssa (0,08ct):(kuva näyttää olevan aika keltainen... näyttää hassulta verrattuna ylempään kuvaan!) Muokattu: March 23, 2009, käyttäjä: ChasingHarryWinston Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merenneito Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 Kävin tänään ostamassa vihkini, vaikka häihin on vielä melkein kahdeksan kuukautta aikaa.Se löytyy Timanttiset Kultakellon aleluettelosta, 179e (normaali 229e). En onnistunut ottamaan siitäkuvaa, mutta se löytyy netistä Timanttisten luettelosta Kohinoor-mallistosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ehve Kirjoitettu March 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2009 Tänään käytiin kiertelemässä valikoimia, löytyi se unelmien sormuskin Sormus on Sandbergin Poutapilvi-mallistoa, palladiumia ja yhdellä 0.17 ct wesselton VS kivellä. Aah, ihanuutta Sulho oli erityisen ilahtunut kun budjetin ylitystäkin tapahtui kaikki 25 euroa Kokonaishinnaksi sovittiin 675€. Opiskelijakortilla sai 15% alennusta, mikä teki jo ihan mukavasti. Isäntä yritti pluutata muutamaa kymppiä ihan vaan mielihyväksi, mutta onneksi älysin sitten kysyä opiskelija-alennusta No, tässä se ihanuus nyt on:Kaverina on valkokultainen Kalevalakorun Vaasa-sormus. Onko teillä kokemuksia kuinka tuosta palladiumista? Pudotti hintaa aika reilusti valkokultaiseen verrattuna, noin 200 euroa Myyjä kertoi, että on nyt tammikuussa vasta saanut Suomessa jalometalli-statuksen.muoks. kirjotuserheetLöwenmarkin sivuilta: valmistamme koruja myös 950 promilleisesta palladiumista, joka on erinomainen vaihtoehto niille, jotka haluvat lähes platinan valkoista huomattavasti huokeampaan hintaan.Heillä ainakin palladium oli samanhintainen kuin valkokultainen. On siis huomattavasti huokeampi kuin platina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anniska Kirjoitettu March 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2009 Tälläinen Böckermanin valkokultainen sormus on ostettuna. Kivi 0.11ct. Hintaa jäi 450e, johon sisältyy kaiverrukset mun ja miehen sormuksiin sekä miehen sormuksen huollatus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbina_ Kirjoitettu March 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2009 -Elvi-: Aivan ihana sormus! Saako kysyä mitä maksoi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Elvi- Kirjoitettu March 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2009 Kiitos Minäkin olen ihan rakastunut siihen. En millaan malttaisi antaa sen olla rauhassa laatikossaan Ja maksoi siis vähän vajaa 1 000 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klaara09 Kirjoitettu March 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2009 Mä olen myös ihastellut tuota Elvin sormusta, saako udella vielä kivien kokoa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Elvi- Kirjoitettu March 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2009 Kiitos Keskikivi on 0,15 ja sivutimantit 0.03/kpl. Laadultaan kaikki on W/VS. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2009 saako, -Elvi-, vielä udella sun sormuksen leveyttä? mulle tulee sivukivet samankokoiset (tosin pyöreinä). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu March 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2009 ^ mun silmään nuo Elvin sormuksen sivukivet näyttävät kyllä pyöreiltä, taitavat olla istutettuna neliönmuotoiseen raeistutukseen. Toki kuva ei ole niin tarkka että varmaksi voisi sanoa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Elvi- Kirjoitettu March 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2009 ^Kaikki kivet on tosiaan pyöreitä.^^Sormuksen virallista leveyttä en itse asiassa tiedä. Viivottimella mitattune se näyttäisi olevan 4,5mm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söpötikru Kirjoitettu April 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2009 Tällä hetkellä tilaus sisällä parissa liikkeessä, joissa selvittävät löytyykö toivomamme kaltaisia sormuksia valmistajilta. Vihkisormukseni budjetti on 2500€, miehen sormukselle on varattu 1000€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Kirjoitettu April 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2009 Kalevalakorun Aurea 7 x 0,04 ct w/vs timanteilla. Maksoimme 735 €, ovh oli 817 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Kirjoitettu April 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2009 Vielä en osaa sanoa millaisen vihkin haluan tämän kihlani rinnalle, mutta luultavasti allianssin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu April 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2009 ^ oih! ihana! ehkä tykkään sen takia niin paljon, että oma uusi kihlani tulee olemaan hyvin paljon samanlainen... haluatko paljastaa kivien lukumäärää (onko ympäri asti?) ja karaatimääriä? ja sormuksen leveys olisi myös kiva tietää. kiitos jo etukäteen jos viitsit vastata! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChasingHarryWinston Kirjoitettu April 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2009 Vielä en osaa sanoa millaisen vihkin haluan tämän kihlani rinnalle, mutta luultavasti allianssinUpea sormus, taitaa olla Tiffanyn Novo? Tiffanyn mallit ovat todella ajattomia ja klassisia, omakin sormus suunniteltiin Tiffanyn ja Bvlgarin mallin mukaan. Ja Suomessa varmasti hieman erilaisia .Minäkin haluaisin tietää valitsemasi (cushion)keskuskiven koon. Vihkiä valitessa kannattaa tällaisen mallin kohdalla miettiä, haluaako pitää kihlaa ja vihkiä samassa sormessa vai siirtääkö kihlan oikeaan sormeen. Olen miettinyt itse samaa, ja tullut siihen tulokseen että samaan sormeen tulevat molemmat ja että istutus on tarpeeksi korkea siihen, että istuvat hyvin vierekkäin.Tuossakin mallissa istutus on varmaan niin korkea, ettei vihkiin tarvitse jättää "koloa", vaikka sormukset tulisivatkin samaan sormeen. Novo-sarjan eternity ring olisi tietysti toimiva valinta, mutta onko se liian itsestäänselvä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Kirjoitettu April 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2009 ^ ja ^^ Sormus tosiaan on Tiffanyn Novo. Tässä "kriittiset mitat": Cushion 0.75 ct, VVS1, River, Ideal cut. Pienet timantit eivät mene kokonaan sormuksen ympäri vaan niitä on yhteensä 18 kplNovon eternity ringiä en halua, sillä se on kuten juuri "ChasingHarryWinston" mainitsitkin, liian itsestäänselvä. Eräs idea allianssista mulla on jo, mutta ensin täytyy neuvotella jonkun kultasepän kanssa onko suunnitelmaani edes mahdollista toteuttaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murmeli86 Kirjoitettu April 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2009 Tässä muutamia sormuksia on tullu katseltua, vaikka häihin on vielä yli vuosi aikaa. Kuinka aikaisin olette hankineet sormukset ? Tälläisestä sormuksesta tässä olen haaveillut . Tillanderin Raita on kuvan sormuksen merkki ja malli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts