I Do I Do I Do Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 (muokattu) Kiitos Ovh oli pikkaisen reilu 2000 ja itse ostin 30% alella ja jäi joku 1400 hintaa Se on kyllä hirmu sievä sormessa Muokattu: January 27, 2010, käyttäjä: I Do I Do I Do Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
¤Sophia¤ Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 (muokattu) Vihki on Festiven Promise-mallistosta. Lähtöhinta oli 1290€, mutta messuilta tilatessa jäi sormukselle hintaa 800€. Muokattu: January 28, 2010, käyttäjä: ¤Sophia¤ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Tosi samantyylinen kun minulla Mulla taitaa olla tuosta luxury mallistosta mutta tosi samankaltainen sinun sormuksen kanssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
¤Sophia¤ Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Tosi samantyylinen kun minulla Mulla taitaa olla tuosta luxury mallistosta mutta tosi samankaltainen sinun sormuksen kanssaJoo, ne on ku 2 marjaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mari- Kirjoitettu January 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2010 Mulle ostettiin Hel-Korun malli 1724 ja miehelle Kalevalan Metsäpirtti keltakultaisena! Ne on niin ihanat! Tekis mieli koko ajan pistää oma sormeen ja ihastella... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu February 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2010 ^ Missä noita Hel-koruja myydään?Kävin katsomassa sivuja ja siellä ei ollut kuin sähköpostiosoite. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu February 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2010 Tämän näköistä sormusta kävin tänään mallailemassa kihlani viereen. Kokoa kivellä oli 0,50 ct. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu February 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2010 ^ Aivan ihana!Olen haaveillu saman tyylisestä sormuksesta!Tuntuu vaan, ettei mistään tahdo löytyä valmiina tuollaisia.Teettämällähän sais tietysti ihan millaisen vaan, mutta..Jos saa udella, niin mistä ihmeestä löysit tuon ja minkä hintainen se mahtoi olla juuri tuon kokoisella kivellä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenna84 Kirjoitettu February 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2010 Minulle teetetään sormus Tarkkasella. Ja sormus on melkolailla samantyylinen kun vuoden vihkisormukseksi valittu sormus. Hinta oli mielestäni liian korkea mutta mieheni halusi sellaisen minulle hommata. Niin eihän sitä toki voinut vastaan väittää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mari- Kirjoitettu February 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2010 ^ Missä noita Hel-koruja myydään?Kävin katsomassa sivuja ja siellä ei ollut kuin sähköpostiosoite.Timanttisilla ainaki oli. Itse ostin Oulun häämessuilta Turun kultaseppien pisteestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoot Kirjoitettu February 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2010 Mä olen alkanut jo vähän stressaamaan tästä koko sormusjutusta En vaan kamalasti yleensäkään tykkää sormuksista ja nyt pitäisi päättää sellaisesta, joka roikkuu sormessa sitten loppuelämän. Kihlasormus on hopeinen ja melkeinpä kapein mahdollinen. Näin jälkikäteen ollaan mietitty, että sitten kun rahaa on enempi, ostamme uudet kihlat valkokullasta. Olisi pitänyt heti panostaa ja säästää sormuksia varten, sillä jo jalometallien käyttö aiheuttaa mulle kamalia omantunnon tuskia. Ja nyt nuo hopeisetkin jää sitten tavallaan "turhiksi".Ja sitten se vihkisormus! Tähän mennessä en ole nähnyt yhtään vihkisormusta, jota olisi kiva katella. En sitten tiedä, ostammeko vain toiset rinkulat kihlojen yläpuolelle. Timantteja ei tule missään nimessä, sillä ne edustavat kaikkea sitä, mitä itse vastustan. Lisäksi tahtoisin selvitä ostosta pienellä rahalla (mielellään max satasella). Äh, en tuu ikinä löytämään hyvää... Puusormuskin ois tietenkin vaihtoehto, mutta jotenkin se on vähän liian hippiä mun silmään Kaikki muut tuntuu vaan niin paljon tärkeämmältä, kuin itse sormus. En ole oikein motivoitunut.Jos jalometallit tuntuvat vääriltä, olisivatko ei-jalot metallit helpompia?. Itsekään en halunnut varsinaisia jalometalleja, ehsottamasti en timantteja ja perinteiset sormusmallit eivät sytyttäneet millään tasolla. Päädyttiin titaanisormuksiin, tykkään kestävyyden symboliikasta. Ovat vaan Suomessa niin pirun kalliita, että päädyttiin tilaamaan ulkomailta. Esimerkiksi täällä on hyv valikoima malleja edulliseen hintaan, ja ilman postareita. Tekevät sormuksia myös ruostumattomasta teräksestä ja tungstenista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 Miehelle hankittiin titaaninen kauniin yksinkertainen 8mm leveä sileä sormus jolle tuli hintaa 57€.Mistä noita titaaneja tohon hintaan saa? tahtoo kans Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmh Kirjoitettu February 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2010 Minun vihkisormukseni, jonka sain eilen kotiin. Hintaa 480 e, valkokultaa, 5 pikkuruista dimangiakin löytyy. Ei siis mitään suurta bling blingiä, mutta sopii minun tyyliini! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabrina9 Kirjoitettu February 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2010 Tämän näköistä sormusta kävin tänään mallailemassa kihlani viereen. Kokoa kivellä oli 0,50 ct.Ihana sormus! Mulle myös teetätään joku tuon tyylinen.. Kihlassani on jo 5 kiveä, niin vihkisormukseen haluan yhden ison kiven. Riippuu tietenkin paikasta, mutta itse saan toisen kultakaupan omalla sepällä teetettynä halvemman kuin naapurikaupan valmiista mallista. Lisäksi sormeni ovat sen verran kapeat, ettei valmiissa malleissa ole sopivia ja timantti-istutukset menevät kuulemma pilalle, jos valmista sormusta alkaa pienentämään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoot Kirjoitettu February 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2010 Miehelle hankittiin titaaninen kauniin yksinkertainen 8mm leveä sileä sormus jolle tuli hintaa 57€.Mistä noita titaaneja tohon hintaan saa? tahtoo kansEsim. täältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
julpukka Kirjoitettu February 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2010 Mä haluisin sellasen omaperäisen sormuksen, ihan teetettynä.. Keltakultasen, missä olis joku teksti sormuksen näkyvällä puolella, esim.lainaus jostain minun ja mieheni lempibiisistä, joka muistuttaa meitä, tai jostain runosta pätkä tai jtn. Onko jollai kokemuksia tälläsestä, missä olette teettänyt ja paljon maksanut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taaperoinen Kirjoitettu February 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2010 Mä haluisin sellasen omaperäisen sormuksen, ihan teetettynä.. Keltakultasen, missä olis joku teksti sormuksen näkyvällä puolella, esim.lainaus jostain minun ja mieheni lempibiisistä, joka muistuttaa meitä, tai jostain runosta pätkä tai jtn. Onko jollai kokemuksia tälläsestä, missä olette teettänyt ja paljon maksanut?eikös löwenmark tee ainakin. Hinnoista en tiedä mutta laatu on hyvää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu February 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2010 Meille tuli vastikään Dubain reissulla morsiamelle 2,3 ct lucida-istutettu princess-timantti kihlasormukseksi. Itselleni otin hyvin simppelin 5,5 milisen (ja noin 1 mm paksuisen) perusmallin. Lisäksi ostin samalla kertaa 10x0,09=0,9 ct tunneli-istutetun (meniköhän oikein) sormuksen vihkiksi (timangit siis vain 1/2 sormuksen mitalla) ja lisäksi huomenlahjaksi 1 ct kaulakorun, jossa timantti istutettu valkokultaiseen ketjuun varsin näkymättömästi. Sormukset ovat kaikki platinaa ja kaikkien suhteen olimme jo etukäteen sähköpostitse yhteydessä. Dubaissa sitten valitsimme vielä henkilökohtaisesti sopivan puhtaan timangin tuohon kihlaan ja kävimme läpi nuo muutkin yksityskohdat sen suhteen mitä oikeastaan kaipasimme. Hintaa koko setille tuli ihan kiitettävästi, mutta lopulta kyllä hinta oli vähemmän kuin mihin olin varautunut eli kokonaissumma oli noin 10000 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napalm Kirjoitettu February 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2010 Mä olen alkanut jo vähän stressaamaan tästä koko sormusjutusta En vaan kamalasti yleensäkään tykkää sormuksista ja nyt pitäisi päättää sellaisesta, joka roikkuu sormessa sitten loppuelämän. Kihlasormus on hopeinen ja melkeinpä kapein mahdollinen. Näin jälkikäteen ollaan mietitty, että sitten kun rahaa on enempi, ostamme uudet kihlat valkokullasta. Olisi pitänyt heti panostaa ja säästää sormuksia varten, sillä jo jalometallien käyttö aiheuttaa mulle kamalia omantunnon tuskia. Ja nyt nuo hopeisetkin jää sitten tavallaan "turhiksi".Ja sitten se vihkisormus! Tähän mennessä en ole nähnyt yhtään vihkisormusta, jota olisi kiva katella. En sitten tiedä, ostammeko vain toiset rinkulat kihlojen yläpuolelle. Timantteja ei tule missään nimessä, sillä ne edustavat kaikkea sitä, mitä itse vastustan. Lisäksi tahtoisin selvitä ostosta pienellä rahalla (mielellään max satasella). Äh, en tuu ikinä löytämään hyvää... Puusormuskin ois tietenkin vaihtoehto, mutta jotenkin se on vähän liian hippiä mun silmään Kaikki muut tuntuu vaan niin paljon tärkeämmältä, kuin itse sormus. En ole oikein motivoitunut.Jos jalometallit tuntuvat vääriltä, olisivatko ei-jalot metallit helpompia?. Itsekään en halunnut varsinaisia jalometalleja, ehsottamasti en timantteja ja perinteiset sormusmallit eivät sytyttäneet millään tasolla. Päädyttiin titaanisormuksiin, tykkään kestävyyden symboliikasta. Ovat vaan Suomessa niin pirun kalliita, että päädyttiin tilaamaan ulkomailta. Esimerkiksi täällä on hyv valikoima malleja edulliseen hintaan, ja ilman postareita. Tekevät sormuksia myös ruostumattomasta teräksestä ja tungstenista.Olen unohtanut ihan, että kirjoitin tähänkin topikkiin. Joku muukin oli jotain vastannut tuossa aiemmin, ja lohdutellut. Kiitos vain!Mutta niin, meidän sormusongelma ratkesi kuin ratkesikin! Ja juuri tuohon titaaniin päädyttiin. Sormukset tekee (myös uusi kihla) lahtelainen seppä, ja on mukava samalla tukea kotimaista käsityötä. Hinta nousi kyllä tuosta max satasesta, mutta ei liikaa. Ja jotenkin kummasti aloin minäkin innostumaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
UnenNukkuja Kirjoitettu February 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2010 Sormuksen hankinta oli miellyttävä homma. Käytiin Turun häämessuilla ja siellä tutkittiin sormuksia ja saatiin hyviä häätarjouksia. Kultaset antoi hyvän tarjouksen ja heillä oli myös kattava ja kaunis mallisto. Löysin sitten kivan rivisormuksen (5 pientä timanttia), jonka ovh oli n.520e, mutta tarjouksella koko paketti (kaiverrukset, itse sormus jne.) jäi mukavan hintaiseksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titvi Kirjoitettu February 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2010 Halusin näyttävää ja tarvitsin edullista. Sellainen löytyi kuin löytyikin Kultajousen kokoelmista. Keltakultaa, timantteja ja valkokulta koristelua. Juuri niin prameaa kuin halusin (kaveri arvioi hinnaksi noin 400€) ja juuri niin halpaa kuin tarvitsin ovh 199€, josta vielä tinkasin tiskillä 16€ pois, eli 183€!Nyt on kaiverrettavana. http://www.kultajousi.fi/PublishedService?...itemcode=C18174 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viipperä Kirjoitettu February 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2010 Tampereen häämessuilla tehtiin ostopäätös valkokultaisesta, flakkarunkoisesta, n. 2mm leveästä sormuksesta, jossa 10 pientä timanttia rivissä. Oli juuri semmonen, ku halusin ja hinta just semmonen ku sulho halus. Ovh. oli jotain vähän päälle 500 euroa, mutta messutarjouksen ansiosta hintaa jäi 380 euroa. Oo... kunpa saisin sen jo kotiin ja sormeeni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurora0810 Kirjoitettu February 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2010 Oman vihkisormuksen olen tiennyt heti kihlajaispäivästä lähtien. Ei timangeja, vaan koukeroita kyllä, mutta juuri sellainen mitä olen sen aina ajatellutkin olevan.. Kalevalan sormus tämä on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M&L Kirjoitettu March 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2010 Mulla vihkinä Festiven Promise (211-050 5x0.10 yht.0.50ct WS-I) rivisormus joka totta tosiaan on mun aarre , ollut kohta vuoden käytössä ja vaikka kuinka katselee muiden sormuksia, on tää oma aina ihanin! Ovh tais olla 1290€ ja mukaan kultasepän liikkeestä se lähti 1050€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku 87 Kirjoitettu March 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2010 me ostettiin mulle 6mm leveä valkokultainen sormus jossa upotettu riviin 9kpl timantteja,sormuksen ylä ja ala laidat siis näkyvät hieman ja ne kivet on tietysti keskellä, miehelle sama mutta 8mm leveä ja ei kiviä hyvin käy yksiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts