Guest cinderella Kirjoitettu July 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2004 Minulla lukee vihkisormuksessa "Nyt ja aina päivämäärä. Tekstin ja päivän väliin kaiverrettiin siis sydän.Miehelle ei tullut uutta sormusta vaan kihlaan kaiverrettiin hääpäivä ja sen ja kihlapäivän väliin tuli myös sydän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lydia Kirjoitettu July 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2004 ---miten kirjoitetaan espanjaksi ikuisesti ?Eternamente tai para (tai vaihtoehtoisesti por) siempre. Ensimmäinen tarkoittaa sanatarkasti "ikuisesti, iankaikkisesti, ainiaaksi, ainiaan" ja jälkimmäinen "ainiaaksi, ainiaan" Kiva on myös "por siempre jamás", joka tarkoittaa "aina ja iankaikkisesti" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu July 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2004 Jotain vähän erikoisempaa... 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helga-neiti Kirjoitettu July 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2004 Annoin sulhaselleni tehtäväksi keksiä sormukseeni kaiverrus. En puuttunut yhtään keksimiseen, huomasin vain, ettei se ollut kovin helppoa. Lopuksi hän oli keksinyt aivan ihanan ajatuksen: "Yksi elämä, yksi rakkaus" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikaliini Kirjoitettu July 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2004 Kiitos kovasti avusta Lydia!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vertsu81 Kirjoitettu July 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2004 Meille tulee vihkisormuksiin varmaan todella tylsästi toisen nimi ja päivämäärä - niin kuin meillä on kihlasormuksissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saskia Kirjoitettu July 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2004 Sulhon kihlasormukseen laitetaan vihkipäivä. Mun sormukseen tulee: Sulho Saskia 28.8.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walewska Kirjoitettu August 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2004 Hmm... ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinkakohan paljon tekstiä saa mahtumaan halkaisijaltaan 15 mm:n ja leveydeltään 6 mm:n ovaaliin sormukseen? Haluaisin siihen mieheni etunimen ja hääpäivämme roomalaisin numeroin. Luuletteko että mahtuu?No, nyt on tietoa. Sormusta piti vielä kaventaa, kun mun nakit on niin pienet, että noin leveä olisi ollut myös liian pullea ja sitäkautta epämukava. Ja mahtuihan se kaiverrus - hyvähyvä PS: Miten te pystytte olemaan etukäteen räpläämättä ja hiplaamatta ja sovittelematta sitä sormusta koko ajan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valma Kirjoitettu August 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2004 Meillä vain nimikirjaimet X :-XX 18.09.2004Ei mahdu pidempiä kaiverruksia, kun timantit vie niin paljon tilaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syystyttö Kirjoitettu August 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2004 Tekstit: Laulujen laulut 6:3 (alku)Minulle: "Rakkaani on minun."Sulhaselle: "Ja minä olen hänen."Sulhanen ei halunnut uutta sormusta, joten vanhasta kihlasormuksesta poistettiin kaiverrus ja laitettiin uusi tilalle. Halusimme kaiverruksen käsin kaiverruksena, koska hinta ei ollut loppujen lopuksi kamala (n.30€). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
huuhaa Kirjoitettu August 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2004 Meille ei tule vihkisormuksiin muuta kuin Tahdon ja päivämäärä. Nimet on jo kihloissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest katti 1 Kirjoitettu August 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2004 : Mulla on sulhasen etunimi ja päivämäärä.Ja sulhasella on mun etunimi ja päivämäärä.joten ihan perinteiset täälläkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest malinah Kirjoitettu August 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2004 Meillä miäs ehdotti kihloihin "alea jacta est" ja pvm, ;D... vihkisormukseen sitten varmaan "veni, vidi, vici"... Saamattomuuttamme kihloissa lukee toistaiseksi vain päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cereza Kirjoitettu August 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2004 Meille tulee seuraavanlainen kaiverrus:"Takaisin sormeen!" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
muumimamma Kirjoitettu August 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2004 :-XMeille molemmille tulee kaiverrukseksi unelmista totta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mujer Kirjoitettu August 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2004 Mulla:mies minä hääpvmmiehellä:minä mies hääpvm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maisu Kirjoitettu September 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2004 Hei nyt mä keksin Ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta ja nyt "yhtäkkiä" päätettiin lasten jälkeen mennä naimisiin...Festina lente = kiiruhda hätiköimättä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blueberry Kirjoitettu September 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2004 Meille tuli miehen ehdotuksesta lyhyesti vainrakkaudesta sekä vihkipäivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yasmine Kirjoitettu September 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2004 Helvetti ku oli niin hyvä latinankielinen lause mietittynä (ei edes pitkä) mun kihlasormukseen, (joka on siis rivitimanttisormus) niin ei mahdu ku miehen nimi, jossa 6 kirjainta. Ei mahdu edes päivämäärää!!VAROITUS: Rivitimanttisormuksiin tulee leimat ja muut merkinnät sisäpuolelle, joten varsinaista tyhjää tilaa kaiverrukselle on todella vähän!!! siis ainahan ne tulee tietty sisäpuolelle, mutta tilaa jää vähän, toisin kuin tavallisessa kultarinkulassa, siellä ei leimoja ole sisäpuolella niin suurta määrää, ku ei tarvi leimaa siit timantistaEttä ottaa päähän! :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenna Kirjoitettu September 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2004 Eikös kaikkiin sormuksiin tule leimat sisäpuolelle ???maisu, ihana idea ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu September 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2004 Eipä ollut koskaan tullut mieleen, että sormukseen voisi kaivertaa vihkikirkon. Kiva idea. Tykkäsin myös siitä, kun joku oli laittanut chatissa käytetyt nimet. Mekin tapasimme netissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indigo^ Kirjoitettu September 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2004 Me ollaan ajateltu vihkisormuksiksi Kalevala Korun Muistojen päivä -sormuksia. Noissahan se päivämäärä tulee tuohon sormuksen ulkopuolelle roomalaisin numeroin, sisäpuolen kaiverruksesta ei vielä ole ollut puhetta, mutta varmaan joku lyhyt ja ytimekäs teksti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henu_82 Kirjoitettu September 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2004 Mun sormuksessani lukee amor vincit omnia 9.7.05. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LolitaV Kirjoitettu September 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2004 Voiko siis sormukseen kaivertaa sydämen ihan norm. liikkeessä? Esim. miehen nimi oma nimi ja hääpäivä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu September 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2004 Jos sormusissa olis tilaa, niin kaiverrettaisiin... meidän lempparisarjasta hivenen muunneltu lausahdus... armaani sormukseen se mahtuisi, mutta tuskin mun...Päätetty ei varsinaisesti ole varmasti mitään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts