Guest kengu Kirjoitettu April 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2004 meillä lukee minä :-Xmies 4.9.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siirioona Kirjoitettu April 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2004 Vihdoin saatiin päätettyä, että kaiverrukseksi tulee Sulho ja Minä Ad Infinitum Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larde Kirjoitettu April 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2004 Hyvin perinteisellä linjalla mennään eli sormukseeni tuleeminä sulho pvm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -=ennu=- Kirjoitettu April 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2004 Romeo & Julia tyyliin vois kaiverruttaa "I love thee"... Tai sitten Ikuisesti sinun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henu_82 Kirjoitettu May 1, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2004 Meille tulee suraavanlaiset tekstit varmaankin:mulle: M:-XH 16.7.05 uuteen sormukseeni eli vihkiinsulholleni: H:-XM 16.7.05 kihlasormukseen kun ei halua uutta sormusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiza Kirjoitettu May 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2004 ;DKihlasormuksissa on molemmilla meidän toisillemme antamat lempinimet ja kihlauksen päivämäärä. Olipahan hauskaa käydä tilaamassa kaiverruksia, kun ei haluttu niitä perinteisiä. Ei meinannut täti uskoa korviaan..niin hassut taisivat olla meidän lempinimet..hihhii! Vihkisormuksiin keksitään sitten varmaan jotain VIELÄ hauskempaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cinderella Kirjoitettu May 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2004 Pähkäilin pitkään tuon kaiverruksen kanssa, mutta päädyin lopulta vaihtoehtoon Nyt ja aina 22.5.2004. Väliin kaiverrettiin siis sydän. Sulholle tuli vaan uusi päivämäärä kihlapäivän perään (ei uutta sormusta). Ja niidenkin väliin tuli . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
birge Kirjoitettu May 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2004 Kaiverrukset tuli samoin kuten kihloihin eli B&M x.x.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miryam Kirjoitettu May 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2004 Oon jo johonkin vastannut...ELi päivämäärän lisäks sormuksiimme tuli molemmille teksti, josta tulee ittelle hyvä mieli. Minun sormuksessa lukee "Sweet thing" eli miehen musta käyttämä hellittelynimi ja miehen sormuksessa taas "Eteenpäin", jonka tarkan merkityksen vain sulho tietää...Ei tahallaan lähdetty hakemaan yksilöllisyyttä, mutta kun kihloissa on jo toisen nimi niin ei ihan samaakaan haluttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
krisuliini Kirjoitettu May 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2004 Kihlassa lukee sulhon nimi ja kihlajaispäivä ja vihkisormuksessa tulee lukemaan meidän molempien nimet ja hääpäivä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cilla Kirjoitettu May 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2004 Meillä tuli mun vihkisormukseen kullan nimi, pvm ja raamatun kohdan lyhenne: Kol 3:12-14 Miehen vihkisormukseen kaiverrettiin päivämäärä, kun ei siihen enää mitään muuta mahtunut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Linn Kirjoitettu May 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2004 Vihkisormuksessa tulee olemaan päivämäärä ja molempien nimet. Kihlasormuksessa on päivämäärä ja tulevan puolison nimi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
metsanelain Kirjoitettu May 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2004 Tänään vietiin kaiverrutettavaksi sormukseni. Siihen tulee hyvin perinteisesti Sulhasen nimi & Oma nimeni 19.6.2004.Sulho-rukka ei sormusta saa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmp Kirjoitettu May 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2004 Mulle ei tule kaiverrusta ollenkaan, koska mun sormukseen ei sellaista oikein saa. Kihlasormuksessa oli yllätyskaiverrus: LOVE (sydän-kuvio) of my life ja sitten siinä oli päivä, jota en myöskään tietenkään tiennyt. Musta ylläri oli kiva, joten pistäkääpä miehet keksimään.Miehelle tulee sormukseen siis vihkisormukseen päivämäärä muistaakseni. Sille tehdään Sandbergilla uniikki-sormus ja tilauksesta on jo aikaa, joten en muista, mitä siihen laitettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heitukka Kirjoitettu May 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2004 Meille tulee kaiverrukseksi "Rakastanrakastan 12.6.04" ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -=ennu=- Kirjoitettu May 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2004 Tietääkö joku, mitä on 'nyt ja aina' latinaksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -=ennu=- Kirjoitettu May 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2004 Kivat kaiverrukset vois olla myös [br] Kun aurinko paistaa...[br] ...niin loistaa kuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilvinen Kirjoitettu May 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2004 (muokattu) Kihlasormuksiin kaiverrutimme Minä rakastan sinuaNyt mulle tulee kuitenkin vihkisormuksen kaveriksi uusi "kihlasormus", kun edellinen ei oikein sovi yhteen vihkisormuksen kanssa ja ajattelin vähän, että tähän uuteen "kihlaan" tulisi Rakastan. xx.xx.2003 ja vihkisormukseen Tahdon. xx.xx.2004 . En sitten tiedä, mitä siihen sulhasen sormukseen lisäisi, paljoa siihen ei kyllä mahdu... :-/ Muokattu: January 10, 2008, käyttäjä: Pilvinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terttu Kirjoitettu May 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2004 Minä pyysin miestäni keksimään kaiverruksen vihkisormukseeni, koska hän sen sormuksen minulle antaakin. Viime viikolla sitten haettiin sormus kotiin ja sain onneksi jo lukea kaiverruksen. Siinä luki SYMBIONTTINI 7.8.2004. Me alettiin seurustella jo lukiossa ja oltiin ihan aina kylki kyljessä koulun käytävillä. Kakkosluokalla me saatiin lähteviltä kolmosilta penkkareissa Vuoden symbioosi -diplomi. Minusta oli ihanaa, että mies hoksasi siirtää tällaisen vanhan hassutuksen sormukseen, etenkin kun me ei olla koskaan edes kutsuttu toisiamme symbionteiksi ja aikaakin tuosta on kulunut jo 8 vuotta. Eli tykkäsin kovasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piiu78 Kirjoitettu May 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2004 Tietääkö joku, mitä on 'nyt ja aina' latinaksi?Aina on latinaksi semper. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piiu78 Kirjoitettu May 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2004 Kukas naiksuista osasikaan sitä latinaa?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinukka Kirjoitettu May 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2004 Meillä on kihloissa nimi + pvmVihkisormukseen tulee:Ikuisesti 11.9.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izza Kirjoitettu June 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2004 Kihloihin yksinkertaisesti vain toisen etunimi ja päivämäärä. Ei tunnettu lausahduksia omaksemme, eikä viitsitty väkisinkään vääntää jos ei "omaa" mietelausetta kerta löydy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest almeliini Kirjoitettu June 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2004 Jotain muuta. Viikko aikaa päättää mitä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Kirjoitettu June 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2004 Mun kihlasormuksessa on kaiverrus Te amo Sulho 29.9.2000 ja vihkisormukseen tulee kaiverrus O&J 10.7.04 Ad infinitum.Sulhaselle ei tule kuin yksi sormus, johon kaiverrutetaan Te amo Jane 29.9.00, 10.7.04 Ad infinitum. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts