Sateenkaarisilmä Kirjoitettu January 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2004 Meillä on kihloissa vain nimi ja päivämäärä. Mulla siis sulhon ja sulholla mun nimi.Vihkisormuksesta en tiedä, sillä sulho on itse sen miettinyt ja vienyt kaiverrukseen. Parin viikon päästä selviääpi vai No siis oikeastaan eipä sillä väliä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
snudipudi Kirjoitettu January 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2004 Tänään juuri oltiin sormusostoksilla ja kaiverrukset tulevat olemaan seuraavanlaiset:Sulhon sormukseen: mun nimi sulhon nimi + pvmMun sormukseen: sulhon nimi mun nimi + pvm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapiska Kirjoitettu January 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2004 Meillä lukee kihloissa vain toistemme etunimet. Vihkisormuksenkin kaiverrusta pitäisi vähitellen alkaa miettiä, sillä se valmistuu jo 31.1. Luultavasti sormukseen tulee "tylsästi" vaan molempien nimet ja päivämäärä. Joku Raamatun kohtakin voisi olla omiaan.-Sapiska Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sateenkaarisilmä Kirjoitettu January 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2004 Eilen haettiin sormus kaiverruksesta. Sain vain kokeilla, että vieläkin sopii sormeen, mutta kaiverrusta en saanut katsoa. Nyt sormus on visusti piilossa, vaikka tähän mennessä olen saanut hiplata sitä lipaston laatikossa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sammakkoprinsessa Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Murun sormukseen tulee:Sammis :-Xmuru 10.7.2004nemo nisi morsmun sormukseen tulee:muru :-Xsammis10.7.2004nemo nisi mors Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nunnis Kirjoitettu January 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2004 Mun sormukseen ei mahdu (liika kiviä ;D) kuin päivämäärä ja sulholle tulee samaten vain pvm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venetsia Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Meillä tulee lukemaan perinteisesti mihen nimi ja minun nimi ja päivämäärä minun sormuksessani. Miehelle ei sormusta sitten tulekaan, tämä kun ei sitä halua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touko Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Voi valita useammankin kohdan.Vaikka aiheesta onkin jo oma linkkinsä niin kiinnostaisi vähän tuollaisessa galluppimuodossa nähdä, mitä ihmiset ovat valinneet kaiverruttaa. Itsellä kun ei vielä ole mitään ajatusta, mitä sinne sormuksen sisään raaputettais ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rokkimorsian Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Puolison nimi & päivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gnista Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Puolison nimi & päivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonet Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Mun vihkisormuksessa molempien nimet ja pvm.Kihloissa on vastapuolen nimi ja pvm. Sulhon kihlaan lisätään hääpvm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miah Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Täällä oli toinenkin samanlainen ketju, johon jo vastasin.. mutta jos nyt kuitenkin vielä! ;DEli meille tuli suomalainen vahva sana, jolla on paljon voimaa ja merkitysta..Rakastaen (puolison nimi) 23.11.03Paljon on tullut kehuja tuttavilta kaiverruksesta (joka on todella kauniisti käsin kaiverrettu)! Monta vaihtoehtoa oli, suosikkina oli pitkään tuo Nemo Nisi Mors, mutta.. sitten päädyimme tuohon, koska se oli niin kaunis ja muistuttaa siitä tunteesta, joka vallitsi kun sormukset vaihdettiin ja minkä on tarkoitus vallita loppuelämämme. Niin, siis unohtui ihan.. valitsin päivämäärän, puolison nimen ja vielä sen viimeisen "muuta, mitä"-kohdan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monique Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Mulla on ollut kihlasormus yli puoli vuotta, mutta en vieläkään ole raaskinut jättää sitä kaiverrettavaksi...Ehkä sitten vihkisormuksen kanssa samaan aikaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baby Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Minun sormukseen tuli meidän molempien nimet ja päivämäärä. Sulhon kihlaan lisättiin päivämäärä kihlapäivän perään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenna Kirjoitettu January 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2004 Kihloissa molemilla lukee "Amantes Amentes 28.4.02", joka tehtiin koneella.Vihkisormuksessani lukee "Per omne fas ac nefas 11.4.03", kahdessa rivissä, todella kauniisti käsin kaiverrettuna. Nimiä ei ole sormuksissa, sillä aika ihme olisi, jos ne yhtäkkiä unohtuisivat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest josefina Kirjoitettu January 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2004 nimi nimi 17.4.04 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
päivänsäde Kirjoitettu January 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2004 Molemmilla on vihkisormuksissa sama teksti siis molempien nimet ja päivämäärä. Kihloissa ei lue mitään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi100 Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 Puolison nimi ja päivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
potero Kirjoitettu January 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2004 Ei oo vielä varmaa, mutta joku raamatunkohta on harkinnassa. Ei välttämättä kuitenkaan 1. Kor. 13. Raamatussa on kyllä paljon muutakin sopivaa. Pelkät nimet on must vähän tylsät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ryöstöharju Kirjoitettu January 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2004 Olenko höntti, kun en käsitä noita "parasta ennen" juttuja? Onko morsian ollut parhaimmillaan ennen naimisiin menoa? Jotenkin ei mene kaaliin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saini Kirjoitettu January 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2004 Kihloissa kummallakin puolison nimi ja päivämäärä. Mun vihkisormukseen tulee:-XLupaus 14.2.2004 ja miehelle kihlaan tulee 14.2.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annimanni Kirjoitettu January 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2004 Meillä lukee kihloissa toistemme nimet ja päivämäärät. Vihkisormukseen haluaisin molempien nimet ja päivämäärän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest siruveera Kirjoitettu January 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2004 Mun sormukseen tulee: miehen nimi & minun nimi 14.8.2004Miehen sormukseen muuten sama, mutta ekaksi tulee minun nimi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vappi Kirjoitettu January 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2004 Kihloissa puolison nimi ja pvm.Vihkisormuksessa Per aspera ad astra (vaikeuksien kautta voittoon) ja pvm. Miehelle ei ostettu vihkisormusta, joten em. teksti + vihkipvm kaiverrettiin kihlaan nimeni ja kihlapvm:n lisäksi. En vieläkään ymmärrä, miten kaikki tekstit mahtuvat siihen ???. Ja isommalla kuin minun vihkisormuksessani ??? ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DewyMeadow Kirjoitettu February 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2004 Kihlassa on sulhon nimi ja päivämäärä, vihkisormukseen tulee molempien nimet ja päivämäärä. Sulhon kihlassa on mun nimi ja pvm ja siihen kaiverretaan myöhemmin myös vihkipvm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts