Scarlett Kirjoitettu September 18, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2003 Meillä on kihloissa ihan vaan etunimet ja pvm. Vihkisormukseen vois sitten runoilla jotain hienoa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampam Kirjoitettu September 20, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2003 Vihkisormukseen tulee perinteisesti mun nimi & miehen lempinimi ja päivämäärä.Kihlat on vieläkin kaivertamatta, ja taitaa jäädäkin. :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HeKu Kirjoitettu October 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2003 Kaiverrukset tuli työn ja tuskan takaa oikein (lue tarinani melkein katastrofi sormuksen kanssa..) Siis ikuisesti 14.06.2003 (ekalla rivillä) se alla mun & sulhon nimetMulla oli mahdollisuus ottaa kaksi riviä kun sormus oli sen verran leveä mutta sulholla meni yhdelle riville koko höskä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heini80 Kirjoitettu October 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2003 Meille tulee simppeli minä sulho 31.7.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eikka Kirjoitettu October 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2003 Meillä tulee E T ja päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelle Kirjoitettu October 29, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2003 Meillä on vaan nimet ja päivämäärä... kihlasormuksissa siis... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohannaMaria Kirjoitettu October 29, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2003 Meilläkin on nimet ja päivämäärä, kihloissa.Vihkisormuksiin sitten tulee enemmän tarinaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmur Kirjoitettu November 7, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2003 Minä aattelin, että tällanen ois kiva:H&T 10.1.2004 Omnia Vincit Amor =Rakkaus voittaa kaikentai sitten vaan:H&T 10.1.2004 Ikuisesti Yhdessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pullapitko Kirjoitettu November 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2003 Minun sormuksessa on Minun nimi:-XRakkaan nimi pvm ja miehellä MRS pvm(siinä on siis mun nimi kihlapvm jo ennestään)Ehkä miehelle oli ehdotettu tekstiä. Nyt kun tarkemmin aattelee, tekstit menee aika hassusti: miksi mun sormuksessa lukee ekana mun oma nimi?). Mutta ei kerrota sitä kenellekään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
päivänsäde Kirjoitettu November 13, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2003 Mulla on kai sillä kaikkein perinteisimmällä tavalla, eli mun nimi & miehen nimi 29.6.2002. Sama täällä, päivä on tosin eri mut ;D ;D Sulholla on sama kaiverrus kun mullakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catriina Kirjoitettu November 13, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2003 Kihloissa mulla on Sulhon nimi 30.1.2001 ja sulholla mun nimi 30.1.2001.Vihkisormuksiin mulla tekis mieli laittaa jotain latinaa, mut se pitää kattoo si et mitä niihin mahtuu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lillapanda Kirjoitettu November 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2003 Miten teillä mahtuu noi kaikki tekstit pieniin sormuksiin!? Mulla lukee vaan "sulho 24.9.2000" ja sulholla minun nimi ja pvm. Mutta nyt kun katson tarkemmin ni kyllähän munkin sormuksessa olis ollu tilaa vaikka kuinka... : No, vihkisormukseen ehkä sitten jotain kivaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppeli Kirjoitettu November 26, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2003 Mulla on vihkisormuksessa pelkkä päivänmäärä. Ei siis edes nimiä.. Kihloissa onkin sitten vähän enemmän tarinaa, muttei kyllä nimiä niissäkään. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tiina72 Kirjoitettu November 28, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2003 Sulho sai päättää kaiverruksen ja sain tietää sen vasta kun sormus saatiin kotiin. Sormuksessa lukee Rakkaudella 03/03 -04 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IINES75 Kirjoitettu November 29, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2003 Kihlasormuksessa lukee mulla miehen nimi ja pvm. Kun luin tätä ketjua läpi, niin kaiverrus Ikuisesti ja pvm perään tuntui omimmalta ja mieskin piti sitä hyvänä (siis vihkisormukseen). Eli maistelen sitä nyt tässä muutaman kuukauden ja jos sitten edelleenkin pidän sitä parhaana vaihtoehtona niin käyn kaiverruttamassa sen sormukseen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niisku80 Kirjoitettu December 1, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2003 Meille kihlasormuksissa: xx.xx.xx sinun, nimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marnie Kirjoitettu December 2, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2003 Tänään pääsin vihkisormuksen kaiverruksenkin päättämään oikeasti. Sormuksen osto tuli vähän yllättäen kun se täydellinen sormus käveli vastaan. Vähän aikaa löi kyllä tyhjää, "öö, mitäs näihin laitetaan.." Mutta perinteisiä olimme mekin, vihkisormukseen tule meidän molempien nimet ja päivämäärä. Kihlasormuksissa on sitten minulla miehen nimi ja päivämäärä ja miehellä minun nimeni ja päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ani wargh Kirjoitettu December 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2003 meillä on kihlasormuksissa lempi kappaleen sanoituksesta ote.Mun sormus: Thank you for your smile...(sulhon nimi ja päivämäärä)Sulhon sormus: ...you make it all worth while (mun nimi ja päivämäärä) Kun on tuollainen litania toisissa sormuksissa, niin ei oikein tiedä että pitäiskö sitten vihkisormuksiin ottaa vaan jotain yksinkertaista? : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_lovena Kirjoitettu December 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2003 Moips!Meille oli alusta asti selvää mitä haluamme sormuksiimme kaiverrettvan:E_lovena: "Missä tähtitivas hohtaa..."Sulho: "...siellä polku toisen kohtaa."Meinasi vain tulla mutka matkaan, kun omassa sormuksessani ei ollut ko. kiverrukselle riittävästi tilaa. Seppä ehdotteli jo niitä tavanomaisia nimiä ja päivämääriä. Mutta minä päätin, että sana "tähtitaivas" korvataan tähden kuvalla * ja niinpä saimme haluamamme kaiveruksen ;D! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henna Kirjoitettu December 10, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2003 Meillä lukee kihlasormuksissa Tahdon! sekä nimi & päivämäärä. Sama teksti tulee vihkiksiin, kun vanhoista kihloista luovutaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest peewee Kirjoitettu December 15, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2003 Meillä kihloissa M N xx.xx.xxVihkisormuksiin luultavasti samalla tavalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmi_75 Kirjoitettu December 19, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2003 Miellä kihloissa on perinteisesti toistemme nimet ja päivämäärä 10.8.01.Ja vihkisormukseen tulee tuo meidän "häävalssin" nimi, Rakkaus on lumivalkoinen 14.2.2004. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miah Kirjoitettu December 22, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2003 En muista vastasinko tähän ketjuun jo, mutta perjantaina tilasin (ja tänään haen) kihlasormukset ja niihin kaiverrutettiin:Rakastaen Miah 23.11.03 jaRakastaen Sulho 23.11.03 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nihnaana Kirjoitettu January 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2004 Kihlasormuksissa on nimi ja päivämäärä, mun vihkisormukseen tulee vaan päivämäärä. Miehen täytyy vaan yrittää muistaa vihkipäivämäärä ulkoa kun hänen sormukseen sitä ei kaiverreta. Kuulostaako oudolla jos miehelle ei laiteta vihkipäivää ollenkaan? Kai niitä käytäntöjä on niin monia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antsa Kirjoitettu January 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2004 Ollaankohan me ihan outoja kun ajateltiin laittaa vihkisormuksiin: BE 14.2.2004 (BE=Bäst Efter)Kihloissa kuitenkin näkyy nimi, jos tarttee tarkastaa, ja täytyy olla tosi huono tila, et oman nimen unohtaa. Ollaan niin hulluja, et teki mieli laittaa BF (Bäst Före) mut ehkei se kuitenkaan kävis kuvaan... saa nähdä. Vielä viisi viikkoa aikaa!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts