OliviaS Kirjoitettu May 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2006 Meille tulee pätkä laulun sanoja molemmilleMulle "Love of my life"Miehelle "Reason I'm alive"Kihloissa perinteisesti pvm ja nimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardins Kirjoitettu May 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2006 Kihloissa on miehellä on minun nimi ja päivämäärä, ja minulla hänen nimi ja päivämäärä. Mies ei halua vihkisormusta, mutta minulle tulee sormuksen sisälle nimemme ja päivämäärä, ja sormuksen ulkopuolelle kaivarrutamme Rakkauden (*timantti*) vahvistama. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanna74 Kirjoitettu May 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2006 Kihloissa puolison nimi ja päivämäärä, miehen sormukseen lisätään vihkipäivä, mun vihkisormukseen tulee nimi nimi ja vihkipäiväNoin meillekin on ja tulee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouvana Kirjoitettu May 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2006 Kihloissa: meidän nimet ristiin pvämäärä Ruut 1:16-17.Minun vihkiin tuli R M ja pvämäärä.Alun perin oli tarkoitus tehdä niin, että kihlaan olisi tullut Ruut 1:16 ("...Minne sinä menet, sinne minäkin menen, ja minne sinä jäät, sinne minäkin jään. Sinun kansasi on minun kansani ja sinun Jumalasi on minun Jumalani") ja vihkiin sit tuo lopullinen niitti ("missä sinä kuolet, siellä minäkin tahdon kuolla ja sinne minut haudattakoon...") mutta vihkissä ei lopulta ollut tilaa joten koko rimpsu tuli, harmittavaisen epäloogista kyllä, kihlaan. Mutta eipä sillä kyllä sinänsä väliä, koska vierekkäinhän nuo rinkulat tuossa kuitenkin ovat ja sillä lailla täydentävät toisiaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ATC Kirjoitettu May 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2006 Meillä kihloissa on etunumen ekat kirjaimet ja niiden välissä sydän, päivämäärä ja vielä lopussa oma juttu, joka liittyy kihlaustilanteeseen.Vihkissä ei ole nimiä, vain meille tärkeä hyvin lyhyt juttu ja päivämäärä. Sama juttu ja päivämäärä myös lisättiin sulhon kihlaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsPooh Kirjoitettu May 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2006 Kovasti on tullut mietittyä minun vihkin kaiverrusta ja olen (olemme) tulleet päätökseen: Aina kanssasi 27.5.2006. Kihloissa meilläkin on toistemme nimet ja pvm. Miehen kihlaan kaiverretaan vielä vihkipvm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nana06 Kirjoitettu May 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2006 kihloissa nimet ja pvm.mun vihkisormuksessa ubi tu caius ibi ego caia=missä ikinä oletkin olen kanssasi ja 10.6.2006miehen kihlaan lisätään vaa päivä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HopeaLoimu Kirjoitettu May 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2006 Meillä kihloissa nimet ja päivämäärä. Eli mulla sulhasen nimi ja pvä, sulhasella mun nimi ja päivämäärä.Ja vihkisormuksiin tulee:TAHDON 080706 (mun sormus)M T TAHDON 080706 (sulhasen sormus) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coordinator Kirjoitettu May 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2006 Kihloissa on molemmilla puolison kummatkin etunimet ja päiväys. Minun vihkiini tullee päivämäärä ja sana "ikuisesti". Tai jokin muu, mutta tuskin nimiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memmuska Kirjoitettu May 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2006 Kovasti on tullut mietittyä minun vihkin kaiverrusta ja olen (olemme) tulleet päätökseen: Aina kanssasi 27.5.2006.Meillä on sama kaiverrus! (tosin eri päivämäärä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raiku Kirjoitettu May 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2006 Kihloissa toisen nimi ja päivämäärä. Vihkiin (ja miehen kihlaan ympättynä) tulee päivämäärä ja Semper amamus eli 'rakastamme ikuisesti/ikuisesti rakastavaiset' Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sani80 Kirjoitettu May 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2006 Kihloissa lukee puolison nimi ja päivämäärä. Sulholle lisätään kihlaan vihkipäivä ja mulle saattaa tulla päivämäärän lisäksi joku lause, kun vielä tietäisi mikä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catalina Kirjoitettu May 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2006 Mulla lukee kihlasormuksessa päivämäärä, miehen nimi ja Rakastan Sinua. Vihkisormukseen tulee päivän ja nimen lisäksi ehkä Ikuinen Rakkaus tai X:A Ikuisesti Rakastaen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasemin Kirjoitettu May 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2006 Vihkisormuksessa mulla lukee rakkaus on... ja pvämäärä ja sulhon sormukseen tulee ...ikuista ja pvämäärä. Kihloissa nimet ja pvämäärät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruusunkukka Kirjoitettu May 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2006 Kihloissa perinteisesti nimet ja päivämäärä. Vihkiin tuli "Ikuisesti pvm" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anetka77 Kirjoitettu May 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2006 Meillä näin:Minun kihla: Onnelliset yhdessäSulhon kihlavihki: Amor vincit omnia A&S (ikuisesti-merkki) 12.8.2006Minun vihki: Anetka&Sulho (ikuisesti-merkki) 12.8.2006Minun sormusten teksteistä vastasi sulho ja minä hänen teksteistään.Nuo minun sormusten tekstit kuuluvat siis yhteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anetka77 Kirjoitettu May 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2006 Meillä näin: Minun kihla: Onnelliset yhdessä Sulhon kihlavihki: Amor vincit omnia A&S (ikuisesti-merkki) 12.8.2006 Minun vihki: Anetka&Sulho (ikuisesti-merkki) 12.8.2006 Minun sormusten teksteistä vastasi sulho ja minä hänen teksteistään. Nuo minun sormusten tekstit kuuluvat siis yhteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pamsu Kirjoitettu May 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2006 Ma kai sitten ole aika poikkeus tassa porukassa kun mun kihlassa ei lue mitaan. Ja miehella ei ole kihlasormusta ollenkaan. Mun kihla on sen verran kapea etta siihen ei mahdu kaivertaa. Sen verran mita siihen on mahtunut on leimat. Vihkisormuksiin tulee sitten kaiverrukset, ei olla vaan viela paatetty etta mita.Voi, kuin kapea kihla sulla on jos ei mahdu kaivertaa? :-? Mulla on 2mm ja mahtui kyllä... tai voihan se mallistakin kiinni olla..?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leena(Guest) Kirjoitettu May 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2006 Meidän sormuksissa lukee Greta & Kaarle 20.6.1907.Menimme todella rytinällä naimisiin, ja isoisovanhempieni perintösormukset olivat sopivat..Täytyy tosin rehellisyyden nimissä myöntää, että nyt 2 lapsen ja kohentuneen rahtilanteen myötä, toivon salaa uutta sormusta hääpäivälahjaksi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Su-Ma-06 Kirjoitettu May 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2006 Voi ei! Ei ois pitänyt lueskella eri kirjoituksia, ihania vaihtoehtoja on varmaan satoja. Nyt meni nuppi ihan sekaisin.....onneksi on vielä muutama kuukausi aikaa miettiä ja pohtia eri vaihtoehtoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti_S Kirjoitettu May 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2006 Meille tulee "yhdessä yykyyk" jonka "suomennos" yhdessä eteenpäin...tälläinen inside juttu ja sitten n m ja kk sekä vuosi josta kaikki sai alkunsa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sininenuni Kirjoitettu June 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2006 Mietimme kaiverruksia jo ennen kosintaa, sillä ongelmana oli lähinnä sulhon nimi: emme halunneet perinteisiä nimiä ja päivämääriä, sillä puoliskoa puhutellaan koko ajan lyhyellä lempinimellä.Kun sulhanen sitten kosi, oli hän miettinyt kaiverrukset valmiiksi ja ehdotti sitä. Läpihän se ehdotus sitten meni ja rytinällä. ;DNiinpä sulhasen kihlasormuksessa lukee Niin yksinkertaista kai... 21.10.04ja mun kihlassa on jatko ...voi vain onni olla 21.10.04Sulhanen haluaa myös vihkisormuksen, joten sen tekstiksi tulee luonnollisesti Toisella on toisensa... 3.3.07ja mulle taas jatko ...eipä muuta tarvita 3.3.07 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Santsu(Guest) Kirjoitettu June 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2006 hei Mä haluaisin kovasti sormukseen jonkin raamatunkohdan. Joko jotain kaunista Laulujen laulusta tai sitten jonkin tahtomiseen ja avioliittoon liittyvän jutun. Ei vaan Raamattu ole niin tuttu, että osaisin sieltä itse jonkin kohdan etsiä. Mä kaipaisi teidän apua tässä asiassa. :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carolie Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 Hei!Minulle tulee vihkisormukseksi sormus, jossa on tavallaan kaksi sormusta. Alkuperäinen kihla siirtyy oikeaan käteen. Nyt olisi hakusessa kaiverrustekstejä tuohon "ylimääräiseen" sormukseen. Perus päivämäärä- ja nimikirjainjutut tulevat toiseen sormukseen. Olen ajatellut että jokin aiheeseen liittyvä Raamatunkohta olisi mukava. Toisaalta myös jostain laulunpätkästä sanat tai osa jotain kaunista runoa voisi olla mukava. Jos teillä on tiedossa joitai tällaisia ihania tekstejä niin jakakaa niitä ihmeessä meidän muiden kanssa PS. jos tällainen ketju on jo olemassa niin siirtäkää tämä viesti ihmeessä oikeaan paikkaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koran_ Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 Mulla on käynyt mielessä että jos kaiverrutettaisiin sormuksiimme jotain todella omaperäistä, itsellä kävi mielessä että omassa lukisi päivämäärä ja "Joo joo rakastan rakastan" ;D En sitten tiedä... aika pitkäkin tuo on. Ja ehkä vähän.. sopimatonta : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts