-Mii- Kirjoitettu March 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2006 Marzupilami (ja miksei muutkin kiinnostuneet):Tässä enkunkielinen linkki mutta jos vaikka saisit jotain ideoita kuitenkin!? Ja jos et saa niin tuo sinun ideasi kuulosta minusta kyllä suloiselta! http://www.e-weddingbands.com/store/engravefav.htmlTässä siis osa ihmisten omia "inside" juttuja mitkä ei meille muille välttämättä tarkoita mitään, mutta minusta sellainen ihan oma juttu on ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zanna Kirjoitettu March 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2006 Olispa ollu ihana saada sormuksiin jotain tollasta runollista... Mut meil tuli vaan kummankin nimet et Zanna&Sulho 1.4.2006 ja toisinpäin. Musta nekin on ihanat, kun ensin luultiin et mun sormukseen ei mahdu kuin pvm:) Tuli mun sormukseen niin pienellä, ettei varmaan saa selvää, ellei itse tiedä mitä siinä on:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piony Kirjoitettu March 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2006 Meille tulee yksinkertaisesti näin: Piony sulho 1.7.2006. Minusta kaunis näinki ja toisekseen minun sormukseni on niin kamalan pieni, että eipä sinne olisi muuta mahtunutkaan. Enkä halunnut pelkkiä nimikirjaimia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paveliina Kirjoitettu March 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2006 Meille tulee "Ja minä olen Hänen 1.7.06"Kihloissa on "P&M 26.8.2002" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lepinkäinen Kirjoitettu March 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2006 Ollaan nyt kaiverruksista puhuttu jonkin verran, mutta päätöstä ei vielä olla tehty. Tahtoisin joko ytimekkäästi Nyt ja aina tai sitten pidemmän Missä sinä, siellä minä + päivämäärä. Tuo jälkimmäinen miellyttää minua kovasti, se olisi meidän ikioma. Joka tapauksessa haluan muutakin kuin nimet ja päivämäärän, mutta kun tuo sulho on vähän perinteisempi / mielikuvituksettomampi ihminen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jommo Kirjoitettu April 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2006 Voisko joku latinan kieltä taitava varmistaa että tämä tarkoittaa tosiaan tätä, ettei satu suurta vahinkoa; :Anam Cara- Sielunkumppanitiedosta erittäin kiitollinen Jommo ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadri Kirjoitettu April 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2006 Meille tulee:oikeesti nimi nimi 15.7.2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sminttu Kirjoitettu April 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2006 Jommo:Anam Cara on kelttiä, vanhaa irkkukieltä (ei latinaa) mutta tarkoittaa kyllä sielunkumppania."When you have an anam cara, you are joined in an ancient and eternal way with the person who is a friend of your soul. There is a deep sense of belonging and recognition. You are understood as you are and you are at home. When you feel understood, you can release yourself into the trust and shelter of another persons soul and they can release themselves into you. This kind of soul love is the most real, substantial and powerful form of human presence because it is the place or threshold where human presence and divine presence move in and out of each other." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dannii Kirjoitettu April 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2006 mulle tulee varmaan "rouva xxxxxxxxxx 1.7.2006" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
20062006 Kirjoitettu April 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2006 Meillä kihloissa toistemme nimet ja 20.06.2002. Vihkisormuksiin tulee minulle: Sulho Minä 20.06.2006 ja sulholle: Minä Sulho 20.06.2006. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hinnuli Kirjoitettu April 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2006 kihloissa meillä on toisen nimi päivämäärävihkisormukseen tulee minun nimi miehen nimi päivämäärä ( miehelle ei tule vihkisormusta vaan hänen kihlaan tulee entisten lisäksi hääpäivämäärä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.a.i.s.a Kirjoitettu April 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2006 Kihloissa on nimet ja päivämäärä (paitsi sulhon uudessa kihlassa, koska siihen ei ole ikinä mitään kaiverrettu). Kummankin vihkiin tulkee päivämäärä ja teksti: Ubi tu caius ibi ego caia (eli: Missä oletkin, olen kanssasi) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memmuska Kirjoitettu April 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2006 Kihloissa perinteisesti rakkaan nimi ja päivämäärä, vihkisormuksessa (ja miehen kihlassa edellisen lisäksi) lukee Aina kanssasi, ja päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiikerililja Kirjoitettu April 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2006 Kihlassa on pvm ja puolison nimi. Vihkin kaiverruksia ei oo vielä päätetty Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minnaeveliina Kirjoitettu April 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2006 Meillä lukee kihloissa nimi ja päivämäärä. Siis tää perinteinen vaihtoehto. Vihkisormuksessa lukee Vaimoksi ja päivämäärä. Sulholle sit kaiverrutetaan kihlaan vielä Mieheksi ja päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dianna Kirjoitettu April 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2006 Muoks. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jii83 Kirjoitettu April 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2006 kihlassa sulhon nimi ja päivämäärä. Vihkistä en tiedä vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riksuttaja Kirjoitettu April 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2006 Päivämäärän ja puolison nimi jos vaan millään ilveellä saadaan ne mahdutettua, meillä kun on mun vanhempien vanhat kihlat eikä haluttu poistaa vanhoja tekstejä... Nyt on varmaan pakko jos mies jonkun kaiverruksen sormukseensa haluaa :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hienostolainen Kirjoitettu April 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2006 Kihlasormuksissa puolison nimi ja päivämäärä, vihkisormukseen tulee molempien nimet ja päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariluu Kirjoitettu April 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2006 Molempien nimet ja päivämäärä tuli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
passepartout Kirjoitettu April 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2006 -Mii-:n laittama linkki oli hyvä!Ois aivan ihana jos saatais mahtumaan mulle: born to be your baby ja miehelle: made to be your man, meidän biisistä. (Bon Jovin Born to be my baby) Jos ei, niin sit varmaankin vaan toistemme nimet ja päivä. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muruli Kirjoitettu April 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2006 Kihloissa molempien nimet ja päivämäärä.Mun tulevassa vihkisormuksessa molempien nimet ja päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amon-Ra Kirjoitettu May 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2006 Meillä on kihloissa toistemme nimet ja pvm. Mun vihkisormukseen tulee sulhon nimi ja pvm. Vielä ei oikein tiedetä tuleeko sulholle sormus vai kaiverretaanko hänen kihlaansa itten vihkipäivä :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanja.78 Kirjoitettu May 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2006 Kihloissa puolison nimi ja päivämäärä, miehen sormukseen lisätään vihkipäivä, mun vihkisormukseen tulee nimi nimi ja vihkipäivä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu May 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2006 Ma kai sitten ole aika poikkeus tassa porukassa kun mun kihlassa ei lue mitaan. Ja miehella ei ole kihlasormusta ollenkaan. Mun kihla on sen verran kapea etta siihen ei mahdu kaivertaa. Sen verran mita siihen on mahtunut on leimat. Vihkisormuksiin tulee sitten kaiverrukset, ei olla vaan viela paatetty etta mita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts