Alya Kirjoitettu September 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2005 Mulle tuli kihlaan lisää: 05 Kol 3:14 ja sulholle sama mutta 05 tilalle 2005.Kihlaan siksi, kun mun vihkiin ei voi kaivertaa. Meillä on sama kihla- ja vihkipäivä, siksi tilansäästämiseksi vain uusi vuosiluku! Tuo Raamatun kohta on "Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henskuliini Kirjoitettu September 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2005 Mulle tulee vihkisormukseen:Tahdon ja hääpäivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raiku Kirjoitettu September 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2005 Luonasi olen perillä 27.8.05Ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feea Kirjoitettu September 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2005 Mun kihlarinkulaan ei meinannut mahtua pvm:n lisäksi sulhon nimi edes kunnolla, kivet ja leimat vievät niin paljon tilaa.Vihkisormukseen haluan jonkin "omasi" tai "kanssasi" -tyyppisen tekstin. Meillä on sama vihki- ja kihlapäivä, joten on vielä vähän auki, onko järkeä lisätä miehen sormuksen 9.9.05 perään 9.9.06 :Kannattaa muuten olla tarkkana noiden muun kielisten tekstien kanssa...joskus näkee ikäviä väärinkaiverrettuja versioita. Minusta on ikävää myös, että esim. latinankielisten lauseiden sanajärjestystä yms. on muutettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Latifah Kirjoitettu September 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2005 Kihlassani lukee "Sun omasi 14.2.2004" ja miehellä sama Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jii83 Kirjoitettu September 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2005 Mun kihlassa lukee miehen nimi ja päivämäärä ja hänellä toisin päin... Eli se tavallinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ophelia Kirjoitettu September 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2005 Mun kihlassa lukee miehen nimi ja päivämäärä ja miehellä mun nimi ja päivämäärä. Vihkisormukseen haluaisin Nemo nisi mors (näköjään aika monella täällä) -tekstin sormuksen ulkopuolelle Mutta sitä ei oo vielä loppuun asti päätetty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silkkipusero Kirjoitettu October 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2005 kihlasormuksissa perinteisesti toistemme nimet ja päivämääräVihkisormukseeni on kaiverrettu TAHDON päivämäärä sekä A :-XB Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henskuliini Kirjoitettu October 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2005 Meille tuli vihkisormuksiin molemmille sana "Tahdon" ja vihkipäivä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest assi Kirjoitettu October 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2005 Minun sormukseeni tuli sulho assi ja päivämäärä, sulhon kihlaan kaiverrettiin sydän ja päivämäärä. Muuta siihen ei olisi mahtunutkaan, koska siinä oli jo minun nimeni ja kihlauspäivämäärä. Huomenlahjoihin kaiversimme sitten jotain henkilökohtaisempaa... :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu October 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2005 Meillä kihloissa toisen nimi 24.12.99. Vihkeissä molemmilla toisen nimi 7.5.2005 till dawn. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
skugga Kirjoitettu October 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2005 Mä haluaisin meille islanninkielisen kaiverruksen. Aiotaan sinne häämatkalle, koska molemmat tykätään maasta, vaikka ei siellä olla käytykään, vielä. Mistäköhän sellaisen löytäisii? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Janita Puullat Kirjoitettu October 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2005 mo guishle leffasta million dollar baby tempaistu teksti "my blood, my love". Aivan varmasti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WB Angel Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Pari Raamatun kohtaa ja nimet sekä päivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijutiira Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Meille tulee vain vihkisormukset molemmille, ja niissä on etunimien alkukirjaimet sekä se päivämäärä, jolloin alettiin seurustella, eli "N & N xx.xx.1998" Emme laita vihkipäivää siksi, että meille tuo yhdessäolemisen alku on vihkimistä tärkeämpi päivä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jounardo Kirjoitettu November 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2005 Miehen kihlasormuksessa lukee: mun nimi miehen nimi 6.11.05 ja mun kihlasormuksessa sama mutta nimet tietty toisinpäin. Vihkien kaiverrusta mietitään vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marzupilami Kirjoitettu November 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2005 Meillä lukee kihloissa ihan perinteisesti nimi ja pvm. Oltas haluttu myös kihla/kosimispaikka, eli Santorini, sormukseen, muttei mahtunut. Vihkiin haluankin sitten jotain vähän erilaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
naali Kirjoitettu November 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2005 Meille kaiverrettiin lauseet haltiakielellä ja -fontilla tyyliin Taru sormusten herrasta (queniaksi) ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memmuska Kirjoitettu November 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2005 Meillä on kihloissa perinteisesti nimi ja päivämäärä, vihkiin olemme ajatelleet kaiverruttaa Aina kanssasi ja päivämäärä. Sama tulisi lisäykseksi sulhasen kihlasormukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ira75 Kirjoitettu December 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2005 Minulle kihlasormukseen tulee "Forever yours, Miehen nimi - päivämäärä"ja miehen sormukseen "Ikuisesti Sinun, minun nimi - päivämäärä!(mieheni on ulkomaalainen) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorisdee Kirjoitettu December 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2005 mun sormukseen ei mahdu kuin alkukirjaimet ja päiväys, leimat ja kivet vievät tilaa niin paljon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BTBride Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Meillä kihlasormuksissa kaiverrukset: Avokin nimi 09.09.2004 Bahia Feliz ja ukolla sitten meikäläisen nimi ja sama loppu. Vihkiä etsitään edelleen, mutta siihen tulee ainakin päivämäärä ja paikka, 07.09.2005 Las Vegas. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
turkinpippuri Kirjoitettu December 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2005 Meille tulee tämänhetkisten aatosten mukaan miehelle Turkinpippuri on miehen ja mulle Mies on Turkinpippurin ja tietenkin päivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noree Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 Meillä on kihlasormuksissa toisen nimi ja päivämäärä. Vihkisormuksessanilukee kummankin nimet ja vihkipäivä. Sulhon kihlaan lisätään varmaankinjossain välissä myös tuo vihkipäivä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leevi Kirjoitettu January 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2006 Tänään sain oman sormuksen ja seppä oli tehny oikein kunnolla töitä et sai tän mahtumaan edes kahteen riviin..mulla siis:Suurin niistä on Rakkaus 9.9.2006 ja sulhon nimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts