L_B Kirjoitettu September 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2004 Et voi unohtaa 4.11.04Se on vitsi, sillä mies unohtaa kaikki pv. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla79 Kirjoitettu September 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2004 Meillä lukee kihloissa... ankeasti Moi kulta ja päivämäärä 27.11.02. Mies ei ollut parempaa keksinyt kun sormusta haki. Vihki sormuksessa tulee lukemaan(tai siis lukee) Meorum finis amorum= Viimeinen rakkauteni ikuisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenna Kirjoitettu September 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2004 Minusta tuo "Moi kulta" on tavattoman söpö Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fembot Kirjoitettu September 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2004 Meille tulee kihloihin todennäkösesti (aaapua vielä tätä mietitään) R & A ja päivämäärä. Rakkautta ja Anarkiaa, heehee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest naimisiin_2004 Kirjoitettu September 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2004 Meillä on molemmissa molempien nimet ja pvämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest harppu Kirjoitettu October 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2004 Nimi Nimi pvm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuplamami_vihille Kirjoitettu October 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2004 Mun kihlassa on pelkkä T A ja päiväys.Miehen kihlassa on mun nimi ja kihla- ja vihkipäivä.Ja mun vihkisormuksessa lukee: Niin minäkin sinua, (miehen nimi), ja päiväys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinihopea Kirjoitettu October 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2004 kihlasormus: sulhon nimi ja 20.12.1998 vihkisormus: Anam Cara(sielunkumppanini) 5.2.2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aronia Kirjoitettu October 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2004 Kihlassa:Sulhon nimi+pvmVihkissä:Pvm+Rakastan, rakastan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannice Kirjoitettu October 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2004 (muokattu) .... Muokattu: November 17, 2015, käyttäjä: Jannice Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marianeito Kirjoitettu October 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2004 Ei oo viel päätetty, mutta mua kiinnostaisi kaiverruttaa sinne sisään tyyliin "Rakastamme .. ja päivämäärä". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xenarii Kirjoitettu October 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2004 Kihloissa ihan perinteisesti nimi ja päivämäärä, mutta vihkisormukseen tulee kaksi kohtaa raamatusta... Kohtia ei olla vielä päätetty, mutta hyviä ehdokkaita on monta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cardia Kirjoitettu October 31, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2004 Kihlassa: Kulta päivämäärä Vihkisormuksessa: Kulta & Minä päivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maukku Kirjoitettu November 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2004 Mun kihla: Muru 7.10.2000 Mun vihki: Ikuisesti M K 31.7.2004 Murun kihla: Minä 7.10.2000 31.7.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian05 Kirjoitettu November 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2004 Meillä on kihlasormuksissa toistemme nimet ja kihlautumisen päivämäärä. Todennäköisesti vihkisormuksiin ei tule siis kumpaakaan em., eli vain jokin erityinen teksti, jonka yhdessä mietimme. Meille tulee kummallekin vihkisormukset, ja kumpikin aikonee käyttää sitten jatkossa kahta somusta, joista kihlat ovat hyvin yksinkertaiset ja "vaatimattomat." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neferty Kirjoitettu November 5, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2004 Meille tuli näin:Mun kihla: Sulkki 7.5.2005Mun vihki: Minä Sulkki 3.12.2004Sulkin kihla: Minä 7.5.2004 Minä Sulkki 3.12.2004Nostan hattua sille kaivertajalle joka sai sulkin kihlaan kaiken tuon mahtumaan Sulkkki kysyi minulta onko ok jos vihkiin laitetaan vain päivämäärä, ja minä sainoin että kyllä siinä nimet pitää olla. Meni sitten laittamaan omaansakin nimet, eli minun nimeni tuli tuplana : Miehet... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu November 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2004 Meillä seuraavasti:Mun kihla: Armaani nimi ja 13.8.2004Armaan kihla: Mun nimi ja 13.8.2004Molempien vihkisormuksiin tulee: Amantes Sunt Amentes (Rakastuneet Ovat Järjettömiä) 20.12.2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marianeito Kirjoitettu November 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2004 Meille tulee kai "mun lempinimi <3 sun lempinimi" Rakkaani ehdotus. :-X Tämä siis kihlaan. Vihki ei oo ihan vielä ajatuksissa. (tai siis on, mutta.. ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaguaria Kirjoitettu November 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2004 meille tulee seuraava kaiverrus:sulhasen nimi minun sormukseen ja minun nimi hänen sormukseen ja sitten tietenkin hääpäivä. Lisäksi: AMOR VINCIT OMNIAjoka on latinaa ja tarkoittaa: Rakkaus voittaa kaikenSaa nähdä jos tuo kaikki mahtuu sormukseen.. muuten saamme kai ostaa vielä yhdet sormuksen esim. vuosipäivänä ja kaiverruttaa tuo latinalainen juttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu November 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2004 Meille myös erikoisempaa vihkisormuksiin....mun kihlassa on sulhon nimi ja päivämäärä, sulhon sormuksessa mun nimi ja päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppis Kirjoitettu November 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2004 Mulla lukee: Ikuisesta ikuiseen x.x.2004joka jatkuu vihkisormuksessa ... rakastettuni Tämä meille erittäin tärkeä lause on Sinuhe egyptiläisestä. Avokilla ei lue mitään, kun sen sormusta ei voinut kaivertaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petra Kirjoitettu November 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2004 meillä lukee "sinä täydennät minut 4.12.2004" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Escada79 Kirjoitettu November 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2004 Yhdeksän ihanan rakastettavaa yhteistä vuotta takana! Lauantaina löysimme juuri meidän tyyliset sormukset joihin kaiverramme:Ikuisesti Markun 19.11.2004Ikuisesti Sadun 19.11.2004 ..JA ARVATKAA JÄNNITTÄÄKÖ!?! Eilinen joogakin meni ihan vain venyttelyksi kun ajatukset pyörivät vain perjantaissa ja Rakkaani kätkössä olevissa sormuksissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanilja79 Kirjoitettu November 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2004 kihlasormuksessa meillä on toistemme nimet ja päivämäärät. toi olis kyllä ihana, että laittai T :-XM ja päivämäärä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dianna Kirjoitettu November 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2004 Muoks. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts