esperanza Kirjoitettu November 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2006 meillä lukee kihloissa; Missä ikinä oletkaan, olen myös siellä... tosin espanjaksi kun siellä kihlauduttiin... eli Donde tu estas, yo estare... ja päivämäärä.Ja vihkisormuksiin tulee lukeen.. Aina ja ikuisesti.. myös sama espanjaksi... Ahora y por siempre ja -g- ja päivämäärä.. eli minun nimikirjaimeni ja minulle hänen.. Olen itsekkin siis espanjalainen.. eli siksikin teksti näin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mami Kirjoitettu November 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2006 Todella kaunista, esperanza Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu November 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2006 Olen ajatellut etä vihkisormukseeni tulisi mieheni lempinimi (jota minä käytän hänestä) ja päivämäärä, tyyliin "Pupuseni xx.xx.2007". Kihloissa meillä lukee toisen nimi ja päivämäärä. Mietin vaan, mitä tulisi miehen sormukseen, koska siihen tuskin mahtuu minun lempinimeni, että olisiko sitten ihan hassu, jos olisi vain lempinimiemme ensimmäiset kirjaimet ja päivämäärä eli sormuksessa olisi 3 eri "nimeä" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narkissos Kirjoitettu November 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2006 Meillä tuli ihan perinteisesti morsian & sulhanen xx.xx.xxxx (päivämäärä)ja miehen kihlaan kaiverrutettiin kihlapäivän lisäksi myös vihkipäiväOlisi varmaan voinut vähän käyttää mielikuvitustaankin, mutta ihan tyytyväinen olen. Harvemmin tulee sormusten sisäpuolelle kurkittua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsikka_81 Kirjoitettu November 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2006 osaisiko kukaan kertoa, että löytyykö netistä tai kirjastosta noita latinankielisiä lauseita ja mahdollisesti millä hakusanalla/nimellä? minullakin hakusessa kaiverrus, mutta en osaa päättää vielä mitä siihen laittaisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kjatta Kirjoitettu November 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2006 Minun vihkisormukseeni tuli Morsian sydän (siis ei noin kirjoittettuna vaan sydämmen muotoinen kaiverrus) Mies 1.12.2006. Miehelle sitten vaan kihlasormukseen lisättiin päivämäärä kihlasormukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirtsu Kirjoitettu November 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2006 Olin ilmeisesti vain käynyt vähän vihjaamassa meidän kaiverruksista No tuostahan on jo 2,5-v aikaa. Mutta siis, meidän molempien sormuksiin kaiverrettiin Elämän valo -teksti ja päivämäärä 18.6.04, joka oli virallinen hääpäivä (maistraattipäivä). Miehelle tehtiin kihlasta vihki siten, että sen molemmin puolin juotettiin kiinni yksi ohuempi normaali kihlasormus. Näin säilyi vanha kihla ja sen kaiverrukset (mun nimi ja päivä 03.02.01). Niin ja tuo Elämän valo oli meidän häävalssin nimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilluska Kirjoitettu November 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2006 Kihloissa perinteisesti mun nimi pvm miehen sormuksessa ja mulla sit miehen nimi ja pvmVihkisormuksessa on sinun ikuisesti K 2.12.06 mun sormusmiehellä din för evigt L 2.12.06 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimkim Kirjoitettu December 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2006 Meillä on H M ja päiväys. Sillä tavalla, että mun sormuksessa on miehen nimikirjain ensin, ja hänen sormuksessaan minun nimi ensin. Nämä siis kihlasormuksissa.Jostain täältä luin, että jollakin luki vihkisormuksessa Tahdon! Sellaisen minäkin voisin laittaa ja päivämäärän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu December 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2006 Kihloissa on ihan tavalliseen tapaan nimi ja päivämäärä. Vihkissäni on sitten molempien nimet ja päivämäärä, mutta myös isoisovanhempieni hääpäivä, sillä sormus on teetetty isoisoäitini sileästä keltakultavihkistä lisäämällä kiviä ja pienentämällä sormusta. Miehen kihlaan lisättävästä kaiverruksesta ei ole vielä tietoa. Ainakin päivämäärä tulee, muun määrää se, miten paljon sinne vielä mahtuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eLeppis Kirjoitettu December 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2006 Kaiverruksista tuli meillä melkein isompi ongelma kuin sormuksen valinnasta. Pyöriteltiin paljon erilaisia vaihtoehtoja, mutta hiljalleen yks toisensa jälkeen karsiutui pois. Mies ei sietäny mitään korulauseita, vaan tekstin piti olla "täyttä totta" sen mielestä. : Niinpä sanoin miehelle viimein, että päätä sitten sinä ja vie kaiverrutettavaks kun oot keksiny sopivan. Lopputuloksena oli Ikuisesti Sinun xx.xx.2006 Vaikka tuo ei ookaan mikään huippuerikoinen, minulle se on tärkeä, koska tiiän et sulho on kokenu sen todeks ja tarkottaa sitä oikeesti. Ihana ukkeli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ess Kirjoitettu December 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2006 (muokattu) Kihloissa mulla sulhon nimi pvm ja sulholla mun nimi pvm.Vihkiin mulle tulee: Rakkaus ei koskaan katoa. pvm.Muoks. Sulholle lisätään kihlaan hääpvm. Muokattu: February 4, 2009, käyttäjä: viuhahdus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inferno Kirjoitettu December 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2006 Kihlasormuksissa on ihan perinteiseen tyyliin, minu sormuksessani miehen nimi ja päivämäärä ja miehellä taas minun nimi ja päivämäärä. Omaan vihkisormukseeni laitetaan todennäköisesti P :-XK ja päivämäärä, ja Minä anna huomenlahjaksi miehelleni sileän leveän kultasormuksen johon kaiverretaan ulkopuolelle "Semper et aetrnum" ja sisäpuolelle minun nimeni ja päiväys. Sormuksen ulkopuolelle kaiverrus tehdään vähän taru sormusten herrasta tyyliseksi, sillä mieheni on TSH fani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kesamorsian07 Kirjoitettu December 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2006 Ihme, en ollutkaan tähän ketjuun vastannut. Pitkään oli meilläkin mietinnässä ja kun sulho ne keksi, ihmettelin, miten oltiin mitään muuta voitu harkitakaanMeille tuli sulhasen sormukseen Morsian Sulho 4.6.2006 ja vahingossa jo vihkitekstikin Lempinimi 7.7.2007 :Mun kihlaan tuli Sulho Morsian 4.6.2006 ja vihkiin tulee Lempinimi 7.7.2007 (kursiivin paikalla siis meidän nimet ja ne lempparit). Lempinimi ei ole mikään kahdenkeskinen hellittelynimi, vaan sellainen mitä sanoo toisesta, esim. meidän XX on sitä mieltä, että... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pörris Kirjoitettu December 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2006 Me ei olla vielä päätetty kaiverruksia, mutta ajattelin, että "Amor vincit omnia" (Rakkaus voittaa kaiken) ja päivämäärä ja molempien sormuksiin sama kaiverrus, koska meillä ei ole kihlasormuksia ja molemmille näin ollen tulee vain yksi sormus. :-XTosin minun sormukseni on kovin kapea, joten vähän mietityttää kaiverruksen onnistuminen. Onkko kokemuksia kapeiden sormusten kaiverruttamisesta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lilli(Guest) Kirjoitettu December 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2006 hei tässä nyt hätäisestihttp://tapio.savokoweb.com/?sivu=aforismit&kohde=latinaet ihan varmaan tätä hakenutMentiin muuten kihloihin 11.11.2006. Ihanat kelttiläiset sormukset maksoivat 350 € ja ovat oikeasti hääsormukset mutta ovat aika ihanat:)https://www.celtic-jewellery.com/os/details...660225865349500 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katsa Kirjoitettu December 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2006 Ostin miehellä joululahjaksi uuden kihlan hukkaan menneen (työtilanteessa pudonnut) tilalle. Nyt kaiverrus mietittyttää. Haluaisin kaiverruttaa jotain erilaista kuin vanhassa kihlassa. Kuulostaa esim. Ikuisesti sinun, XX hölmöltä? Ideoita! Toisaalta ehkä pitäs vaan laittaa sinne se kihlapäivä jotta mies pystyy sen sieltä tarkastamaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faunastic Kirjoitettu December 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2006 Miehen nimi Minun nimeni 21.10.2006Ja koska mieheni halusi sydämen, piti kaiverrus tehdä käsin. Minä näin sormuksen ja tietysti siis kaiverruksenkin vasta hääpäivänä. Mukava yllätys, kun ei tiennyt yhtään millainen sormus tulee =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreami Kirjoitettu December 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2006 Kihlasormukset:Minun: Miehen etunimi 19.2.2005Mieheni: Minun etunimi 19.2.2005Vihkisormukseen haluan jonkun kauniin lauseen(kuten Tahdon!, Rakkaudella, Ikuisesti, Amor vincit omnia, Jonkun kohdan raamatusta jossa puhutaan rakkaudesta) sekä mieheni nimen ja päivämäärän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku07 Kirjoitettu December 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2006 Miehen pokeri-innostuksen myötä suunnitelmissa olisi hellyyttävän humoristinen: ALL IN 7.7.07 -kaiverrus molempien sormuksiin. Enää puuttuu vaan sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirpis Kirjoitettu January 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2007 Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Minun vihkiini tulee M & T ja ikuisuus -merkki, eli se kahdeksikko kyljellään. Kihloissa on mulle kaiverrettu sulhon nimi ja pvm, sulholla toisin päin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiiti_81 Kirjoitettu January 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2007 vihkissä tulee lukemaan "Always 9.3.2007" ... Rakkaani ehdotus... On kuulema ainut rakkausleffa josta hän pitää tod. paljon (elokuvafriikki) ja kuvastaa kuulema hänen ajatuksiaan täydellisesti ja lyhyesti.... tulee lukemaan kauniisti tyylitellyllä kaunokirjaimilla (toivottavasti)Kihloissa lukee "15.4.2003 ääretön-merkki" ... Sulholle tulee vain yksi sormus "15.4.2007 9.3.2007 ääretön-merkki"...On muuten outo-olo kun sormukset ovat nyt kiilloitettavina ja kaiverrutettavina eli ei ole sormusta sormessa... tämä on varmaan ensimmäinen kerta neljään vuoteen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenni81 Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 meille tulee ikuisesti j & j 26.5.2007,kihloissa meillä on etunimet ja samapäiväys,eri vuosi vain Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmeli Kirjoitettu January 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2007 Mulla on kihlassa ihan sulhon etunimi ja 1.1.2006, vihkissä lukee Rva sukunimi 20.1.2007. Sulhon vihkissä myös minun etunimi ja pvä, lisäksi kaiverrutetaan vihkipäivämäärä ja todennäköisesti teksti "ikuisesti" tai "tahdon". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elwiira(Guest) Kirjoitettu January 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2007 Mitenkä menee latinaksi LUODUT TOISILLEEN tai LUODUT TOISILLEMME? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts