TiikeriNainen Kirjoitettu November 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2004 Meillä on kihloissa kaiverruksena minulla Mies & Minä xx.xx.04 ja miehellä Minä & Mies xx.xx.04. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vierailen vaan... Kirjoitettu November 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2004 Meillä lukee kihloissa... ankeasti Moi kulta ja päivämäärä 27.11.02. Mies ei ollut parempaa keksinyt kun sormusta haki. Vihki sormuksessa tulee lukemaan(tai siis lukee) Meorum finis amorum= Viimeinen rakkauteni ikuisesti. MEIL ON VIHKI SORMUKSIS TUO SAMA LATINAN LAUSAHDUS... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinnU Kirjoitettu November 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2004 Meillä tehtiin niin, että mies itse päätti mitä vihkisormukseeni kaiverruttaa. Eli yllätys.. Siellä luki:Olet tärkein. 12.2.2005 MikaTykkäsin kovasti. Yksinkertainen ja aito Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
isla Kirjoitettu December 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2004 Ei meille tulekaan tuota ikuisesti sinun-lausetta.Vaan meille tulee: Suurin niistä on Rakkaus. Isla&Sulho 28.5.2005Minusta tuo on kaunis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punky Kirjoitettu December 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2004 Perusteellisen ketjun tutkailun ja sulhasen kanssa keskustelun jälkeen taidamme päätyä tähän : Onnelliset yhdessä Mutta, vielä kiinnostaisi, miten sanotaan Happy together - niin kuin siinä laulussa (Lundian mainoksesta)EliOnnelliset yhdessä?Onnellisesti yhdessä?Onnellisia yhdessä? ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-05 Kirjoitettu December 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2004 Mielestäni happy together = Onnellisia yhdessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
s@de Kirjoitettu December 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2004 Mun sormuksessa lukee miehen nimi :-Xmun nimi ja päivämäärä ja miehen sormuksessa lukee mun nimi :-Xmiehen nimi ja päivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosero Kirjoitettu December 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2004 Kihloissa on toisen nimi ja päivämäärä.Vihkisormukseeni (sulholle ei tule uutta sormusta) tulee kaiverrus Semper amamus = ikuisesti rakastavaiset/rakastamme ikuisesti. Ei mitään nimiä tai päivämääriä, ne pitäisi muistaa muutenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saaruli Kirjoitettu December 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2004 meillä kihloissa lukee toisen nimi ja 20022002 vihkisormuksiin tulikin sitten jotain vähän omaperäisempää... eli miun sormuksessa lukee:Kun kaksi sydäntä kohtaa...ja sulholla:...tulee sydänkohtaushehee ;D päivämäärä ja toistemme nimet muistetaan varmasti muutenkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anerina Kirjoitettu December 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2004 Kihlat on ihan sillä perinteisellä tyylillä eli miehellä lukee mun nimi ja 20.9.2003 ja minulla miehen nimi ja 20.9.2003 Ei siis mitään erikoisuuksia.Vihkisormuksiin tulee varmaan jonkinlainen latinaluritus, esim. Amor Vincit Omnia tai vaikka Amor Est Ab Aeterno Ei tietoo miten noi isot kirjaimet tulis (päätetään, kun on ajankohtaista), mutta alustavia ideoita nuo...ehkä sulholtakin pitää mielipidettä kysäistä AnerinaMieli taas muuttunut. ;D Sen siitä saa, kun aikaa on paljon.Kihlasormukseni varmaan vaihtuu tästä keltakultaisesta valkokultaiseen, mihin tulee kaiverrukseksi Toisilleen luvatut 20.09.03... ja sitten valkokultaiseen vihkisormukseen tulee ...ja nyt myös annetut 08.07.06/06.01.07 riippuen tietysti kumpaan hääpäivään päädytään. Näin siis tällä kertaa, tuossa toivon pysyväni. Tuo teksti on ollut ilman päivämääriä kihlajaiskutsuissakin ja on myös kihlasormuskuvassa myös tuo Toisilleen luvatut. Eli siis siksi noin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helitys Kirjoitettu January 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2005 olenkohan tämän jo laittanut, mutta laitetaan nyt uudelleen jos niin..vihkisormuksemme kaiverrus on lauseUbi tu caius ibi ego caia missä ikinä oletkin, olen kanssasiSe on muinaisroomalaisen vihkiseremonian osa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian -05 Kirjoitettu January 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2005 Kukkuu Meille tulee kaiverrus;Lupaus Sinulle 23.7.2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limppuliisa Kirjoitettu January 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2005 Meillä lukee kihloissa vaan tylsästi nimi ja päivämäärä. Pitäis vihkisormukseen keksiä jotain säväyttävämpää... Sulholle täytyy mahduttaa samaan sormukseen, vihkisormus tulee vain mulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xenarii Kirjoitettu January 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2005 Vaan meille tulee: Suurin niistä on Rakkaus. Isla&Sulho 28.5.2005Minusta tuo on kaunis mahtuuko tuo todellakin kokonaan yhteen sormukseen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lebanquet Kirjoitettu January 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2005 Meillä päätettiin, että sormuksiin lisätäänmeidän Mikko 6.4.2003 ja Katri 6.4.2003 lisäksisana Sistinas; laulu joka on meille hyvin tärkeä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nti kesäheinä Kirjoitettu January 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2005 Meillä lukee kihloissaminulla: sulho morsian 04.04.04sulholla: morsian sulho 04.04.04 20.05.2005ja minulla vihkisormuksessa: My Precious 20.05.2005Ja tietenkään ei lue "morsian" ja "sulho" vaan molempien etunimet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
summer05 Kirjoitettu January 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2005 Ihana tuo My Precious! Yksi vaihto ehto on että kaiverutamme: Ubi tu caius ibi ego caia - Missä ikinä oletkin, olen kanssasi (muinaisen roomalaisen vihkiseremonian osa), mies tekee niin paljon reissu hommaa että olis ihan"meitä" tuo teksti Siis niin että sulholla on osa tuosta tekstistä ja minulla osa. Tuota suluissa olevaa ei kuitenkaan kaiverruteta ;D päivämäärät vielä lisätää jos vain saadaa mahtumaan mitenkään, mutta eiköhän se päivä muutenkin pysy mielessä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Torsbo200 Kirjoitettu January 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2005 Meille tulee ne perinteiset, nimi ja pvm. Miehelle tosin hänen isävainaansa vihkisormus ja minun nimeni hänen äitinsä nimen perään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mii^ Kirjoitettu January 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2005 Minun sormukseeni tuli molempien nimet ja pvm, mies ei halua vihkisormusta erikseen, joten hänen kihlaansa kaiverrutettiin sisäpuolelle pvm ja ulkopuolelle teksti "yksi elämä, yksi Rakkaus" Ihana mielestäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tulilatva Kirjoitettu January 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2005 vihkisormuksiin tulikin sitten jotain vähän omaperäisempää... eli miun sormuksessa lukee:Kun kaksi sydäntä kohtaa...ja sulholla:...tulee sydänkohtaus ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Empsu Kirjoitettu January 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2005 Aika pitkiä kaiverrussuunnitelmia osalla... Mahtuvatko ne sormukseen? Tuo "Missä ikinä oletkin, olen kanssasi" on aika ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hinapulkka Kirjoitettu January 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2005 Meille tulee lyhyen mietinnän jälkeen mulle: Miehen kulta 9.5.05sulholle: Vaimon kulta 9.5.05Kaikki muut, persoonallisemmat vaihtoehdot olis olleet liian pitkiä... Ja siis "miehen" ja "vaimon" tilalle tulee tietenkin meidän nimet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkupossu Kirjoitettu January 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2005 Meillä tuli toistemme nimien ja päivämäärän jälkeen molemmille MINUN OMA.Tuntui monien "hienompien" vaihtoehtojen jälkeen eniten meidän tyyliseltä ja meidän suuhun sopivalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorsalintu Kirjoitettu February 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2005 Kihlasormuksissa toisen nimi ja numeroita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandi79 Kirjoitettu February 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2005 Mistä näitä latinan kielisiä lausahduksia saa enemmän? Ovat aivan iiihania :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts