ahla Kirjoitettu June 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2007 kihla 16 ja vihki 16+ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisaela Kirjoitettu June 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2007 17 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnea78 Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 17 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
missy87 Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 kihla 15,5 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naanukka Kirjoitettu July 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2007 (muokattu) 16 vihki sekä kihla. Ovat erittäin väljät minulle, koska en kestä puristavaa tunnetta sormessa tunnista toiseen, joten olen jo nuorena tehnyt periaatepäätöksen että kaikkien minun sormusten pitää olla ilmavia eli käytännössä löysiä että tykkään niitä käyttää. Toki ne sormessa pysyvät käytössä mutta pyörivät tosi helposti itsekseen ja eivät jätä painaumia ihoon koskaan.Ainoa ongelma on se että talvipakkasilla löysä sormus oikeasti voi tippua nivelenkin yli jos ei ole varovainen. Usein on ollut lapasen sisällä helisemässä sormus kun liian kovasti olen lumia huitonut auton päältä tms.Tietoinen riski eniveis, koska rakastan sormuksia mutta inhoan puristavia koruja. Tähän ikään mennessä ei ole vielä yksikään sormus kadonnut. *koputtaa puuta* Muokattu: September 18, 2008, käyttäjä: Naanukka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitinen Kirjoitettu July 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2007 Kihla on väljä 17, vihkiä sovitin koossa 16. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pfg Kirjoitettu August 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2007 Mun kihlasormus on 14,5, eikä tääkään ihan tiukka oo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu August 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2007 ^ohoh pikkuset sormet sulla :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parsu Kirjoitettu August 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2007 pfg pisti paremmaksi, mulla 15 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiisu Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Molemmat 15+. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessi Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 15- ja liian suuret!kävin suurentamassa vihkiä, koska se ottaa niveleen kiinni. Sairaudesta johtuen niveleni saattavat välillä ärtyä , mutta sormusten ollessa paikallaan ne pyörivät. Passeliratkaisua ei oikein löydy, joten sormukset pysyvät tuossa 15 miinuksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuutar--- Kirjoitettu August 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2007 16,75 kihla ja vihkistä tulee saman kokoinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.R Kirjoitettu August 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2007 Kihlasormus taitaapi olla 16. Vihkisormus tulee samaks. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku08 Kirjoitettu September 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2007 Kihla 16+ ja vihkin otan todennäköisesti samaa kokoa. Malliltaan kihlaa leveämpi ja kapeammasta mallista menisi varmaan 16, mutta JOS se onkin sitten liian pieni koko leveämmässä... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiorentina Kirjoitettu September 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2007 Taisi olla se 17. Jouduttiin suurentamaan sormusta, joka oli alunperin kokoa 15 ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu September 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2007 16,5mm ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villis Kirjoitettu September 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2007 17mm. molemmat tilattiin. 16.5 olis ollu hyvä yhdelle, mutta molemmat on leveitä, joten se isonsi kokoa. Aass kattoo kun saan kihlan sormeen ja talvi tulee miten käy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amandalia Kirjoitettu September 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2007 15- molemmat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mumm Kirjoitettu September 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2007 Kihlani OLI kokoa 16. Valitettavasti se katosi reilu viikko sitten (yksinkertaisesti putosi sormestani), joten nyt on tilauksessa koko 15,5. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikka.nen Kirjoitettu October 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2007 Mä olenkin miettinyt tätä asiaa... Mun kihla on siis 15. Miksi vihkin pitäisi olla isompi kuin kihlan? Eikö s se sitten putoa sormesta?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi_ Kirjoitettu October 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2007 Molemmat ovat 15. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anye Kirjoitettu November 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2007 Voi kun olisikin ihanaa olla niin sirosorminen, että joku 15 mahtuisi... Itsellä tuo kihlasormus on 17.5 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunshine83 Kirjoitettu November 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2007 Taisi olla 18,0. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ann@ Kirjoitettu November 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2007 Juuh, näihin nakkisormiin menee se 17.5 kihlasormus, vihkiä pitäisi alkaa pikkuhiljaa etsiskelemään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tytsyli Kirjoitettu November 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2007 Mulla kihlasormus 15½... Se on just sopivan kokoinen nyt. Mutta mitä mieltä ootte, pitäiskö vihkisormukseen ottaa minkä verran "kasvuvaraa"? Esim. turpooko sormet jossain vaiheessa (esim. raskausaikana) niin, ettei nyt sopiva enää meekään. Kuinka helppoa on sitten tarvittaessa venyttää sormusta? Ootteko te ottaneet just sopivan kokoisen sormuksen vai hieman reilun? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts