Minitikru Kirjoitettu July 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2015 Kihlasormus on kokoa 17. Vihkistä en tiedä kun ei ole vielä hankittu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marble Kirjoitettu June 29, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2017 Molemmat sormukset tulevat olemaan kokoa 14,5 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamb Kirjoitettu July 4, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2017 Vihkiä minulla ei vielä ole hankittuna, mutta kihla 17,5. Koko 17 ei mennyt testisormuksesta sormeen tai en ainakaan alkanut sitä hikisenä siellä kaupassa viime kesänä runnomaan. Sormukseni on malliltaan niin kapea, että kuulemma ei välttämättä ihan mene koot yksiin testerien kanssa. Kihla tuntuu ehkä hieman löysältä välillä ja välillä taas juuri sopivalta. Mietinkin, pitäisikö vihkin olla sitten 17 Noh, kokeilemalla se selviää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu July 25, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2017 Molemmat on kokoa 15,5. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipsumiau Kirjoitettu September 13, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2017 19,5 terveisin nakkisormi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root Kirjoitettu October 24, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2017 Tää on eri mittakaavalla, mutta olisi suunnilleen 16-. Mulla on vain vihkisormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermisty Kirjoitettu July 11, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2019 Kihlasormus on 17 ja vihkisormus tulee olemaan 17,5-18. Mulla on tämmöset ”lumiukkosormet”. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts