hansuli_e Kirjoitettu September 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2007 Meillä molemmilla on Karjaan sormukset, hopeisena. Eli kihlasormukset, johon sitten kaiverrutamme myös hääpäivän, emme siis hanki uusia sormuksia. Sormuksen valinta oli aika helppoa, materiaalina hopea oli must ja sitten kun sormuksia kokeiltiin niin tämä oli mukava sormessa (näyttää leveältä mutta kapenee kämmenen puolella). Hintakin erittäin kohtuullinen, vajaa 50€ (jos oikein muistan). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepana Kirjoitettu September 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2007 Tässä mun valkokultainen metsäpirtti Miehellä valkokultainen vaasan sormus, siitä ei kuvaa Edit toimimaton kuva pois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lopoel Kirjoitettu September 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2007 Meillä on jo Kalevalan kihlat ja vihkisormukset, tai ainakin minun sormus, tulee ehkä olemaan sellainen johon upotetaan yksi iso timantti joka kuvastaa meitä kahta joista tulee yksi,(tai yksi iso ja kaksi pientä) ja sitten jos ja kun tulee lapsia niin laitetaan sitä mukaa lisää timantteja.Mutta miehellä oli hyvä maku ja romanttinen kihlojenkin kanssa niin annan hänen suunnitella vihkisormuksetkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnes Kirjoitettu September 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2007 Kalevalakoru muuten lopettaa osan sormusmalleistaan, muistaakseni myyjä näytti ainakin Aarian ja Menuetin muun muutaman kivettömän mallin lisäksi olevan lopetuslaatikossa. Eli jos niitä halajaa niin kannattaa toimia nopeasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu September 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2007 Tuo Metsäpirtin sormus näkyy olevan tosi kaunis livenä, kalevalakorun sivuilla ei ole yhtään noin nätti.. Pitänee käydä sovittelemassa jossain tuon jepanan sormuksen innoittamana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouva T Kirjoitettu September 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2007 Meillä on molemmilla Muistojen päivät,oli nappivalinta,halusimme molemmat vihkisormuksen ja samanlaisen ja se natsasi molemmille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms. Saya Kirjoitettu September 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2007 Oih, Muistojen Päivä-sormus. Juuri sellaista sormusparia suunnittelemma avokkini kanssa. En ole koskaan kenenkään sormessa sitä livenä nähnyt. Saisko kuvia kyseisestä sormuksesta kädessä tähän ketjuun? Ja muitakin kauniita sormuskäsi kuvia kalevalasormusten kera ois kiva nähdä...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauline08 Kirjoitettu October 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2007 Minulla kihlasormuksena Vaasan sormus eli 721/2 ja miehellä on sormus nro 4902, joka on ihan erinäköinen kalevalan kotisivuilla kuin luonnossa. Vihkisormukseksi ajattelin timanttisormusta nro 4355. Onko kellään muulla vaasan sormusta? Mikä vihkisormukseksi? Siihen kun ei ihan kaikki käy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sieglinde Kirjoitettu October 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2007 Minulla kihlasormuksena Vaasan sormus eli 721/2 ja miehellä on sormus nro 4902, joka on ihan erinäköinen kalevalan kotisivuilla kuin luonnossa. Vihkisormukseksi ajattelin timanttisormusta nro 4355. Onko kellään muulla vaasan sormusta? Mikä vihkisormukseksi? Siihen kun ei ihan kaikki käy.Mä en ole ehkä oikea henkilö vastaamaan, koska en missään tapauksessa halunnut pienintäkään timanttia tai muuta kiveä vihkisormukseen. Meillä molemmilla on leveä Vaasan sormus (721/2) kihlana ja minulla kapea Vaasan sormus (721) vihkinä. Kiva yhdistelmä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HanSu84 Kirjoitettu October 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2007 Minulle on kans tulossa tämä aijemmin mainittu kalevala sormus <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms. Saya Kirjoitettu November 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2007 Nosto...Kuvia kalevala-sormuksista sormissa ois tosi ihana nähdä lisää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oinasmorsian-08 Kirjoitettu November 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2007 Minullekin tulee Kalevalan filigraani, eli kaupunkisormus. Kyselin kaiveruksesta, kun epäilytti, että onnistuuko noin kapeaan kohtaan. Vastaus oli, että kultaseppä pystyy kyllä kaivertamaan...Jee. Lisäksi oli ajatellut, että sormus tarttuu helposti kiinni, mutta kun kävin näpelöimässä sitä livenä, niin eihän se olekaan ollenkaan semmoinen, vaan nuo koukerot ovat tasaisesti...Joten sinetöin valintani, heh, paitsi sormukset vielä siis ostamatta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimura Kirjoitettu November 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2007 Mulle tulee kauheen pähkäilyn ja sovittelun jälkeen Kalevalan 2mm leveä sormus vanhan koristeaiheen mukaan. Kihlasormuskin on sileä 2mm, ja yritin tosissani löytää jonkun timanttisen josta olisin oikeasti tykännyt mutta ei..Oon hirveen tyytyväinen tuohon, kun se sopii niin hyvin mulle ja kihlaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elmis Kirjoitettu November 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2007 Olisko kenenkään miehellä sormuksena jotain niistä Trio-sormuksista, kuvaa jos sais? ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devyea Kirjoitettu December 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2007 Saako kaikkia kultaisia kalevalasormuksia myös valkokultaisena? Jos saa, niin miten hinta muuttuu? Paljon miellyttäviä sormuksia olisi, mutta matskuksi haluaisin valkokullan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnes Kirjoitettu December 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2007 ^Kun itse kysyin tuota samaa asiaa niin mulle kerrottiin, että kaikkia sormuksia saa valkokultaisina. Hinta on tosin valkokultaisissa korkeampi, oisko ollut keskimäärin jotain 20% korkeampi kuin vastaavalla keltakultaisella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellerwo Kirjoitettu January 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2008 (muokattu) Mulla tälläiset, kultakierre on kihla ja vihki tulee vain yhdellä timangilla. Nayttää ihanalta yhdessä, kun kihla on jo noin "räikeä" ja timantti tekee sitten vihkistä juhlavan. Tarkoituksena joka hääpäivä upottaa vihkiin yksi timantti lisää ja kun sormus on täyttä ollaan oltu naimisissa 10 vuotta! Muokattu: September 14, 2008, käyttäjä: Tellerwo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellerwo Kirjoitettu January 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2008 Hitsi, näyttää noissa kuvissa ihan eri värisiltä.. Höh. Luonnossa tosi kauniit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niiskuneiti-87 Kirjoitettu January 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2008 (muokattu) Mä haluisin jomman kumman näistä hopeisena vihkiksi. http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/112http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/1515/1Uskelan isokylän sormuskin oli ensin yksi vaihtoehto, mutta sitä ei saa hopeisena ja valkokultaisena hinta hirvittää... Mulla on kihlasormus valkokultaa ja siinä on jo kolme pientä timanttia, niin vihkissä ei sit tarvi olla timantteja. En uskonu että saisin vihkin näin halvalla, mutta alan olla olla aika varma, että jompi kumpi noista tulee mun vihkiks! Jos jollain löytyis noista hopeisena kuvaa niin olis kiva nähä! En oo livenä viä päässy kattoon... Ja onko täällä muita joilla on tai on suunnitelmissa hopeinen vihki?? Muokattu: January 24, 2008, käyttäjä: Niiskuneiti-87 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niiskuneiti-87 Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Edit toimimaton linkki poisEi kellään sattuis oleen tästä kuvaa hopeisena?Alkoi sekin hieman kiinnosta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooris Kirjoitettu January 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2008 Edit toimimaton linkki poisEi kellään sattuis oleen tästä kuvaa hopeisena?Alkoi sekin hieman kiinnosta... Ja voikohan tätä mahdollisesti pienennyttää?!? On kaunis... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnes Kirjoitettu January 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2008 ^Aika jännä muuten, että pienin koko on 16. Oisko niin, että tuo kuvio ei sovi pienempään sormukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrasmorsian Kirjoitettu January 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2008 Edit toimimaton linkki poisEi kellään sattuis oleen tästä kuvaa hopeisena?Satuin näkemään tuollaisen pari päivää sitten hopeisena miehellä. Kyllä näytti hassulta, ei ole ollenkaan miehen sormus mielestäni.Ja anteeksi kaikille, joiden miehillä sellainen on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niiskuneiti-87 Kirjoitettu February 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2008 Pakko tulla nyt vielä tännekkin hehkuttaan! Tässä on mun vihkisormus, tänään ostettu!! On aivan ihana, ihan mun näkonen!! Edit toimimaton linkki pois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oinasmorsian-80 Kirjoitettu February 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2008 Onnellinen Metsäpirtin sormuksen odottelija täällä hihkuu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts