tammi08 Kirjoitettu August 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2006 Olen aivan ihastunut Kalevalan Sancta Birgitta-sormukseen ja haluaisin sen vihkisormukseksi, mutta haluaisin sen kultaisena! Kuvastossa materiaalivaihtoehdot olivat hopea ja pronssi. Onkohan mahdollista saada sitä teetettyä kultaisena? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fru04(Guest) Kirjoitettu August 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2006 Greta G:llä ja miehellä tyylikkään hienot sormukset. Yksinkertaisuus on kaunista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonspe Kirjoitettu August 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2006 Tässä kuva mun kihlasta ja vihkistä sormessani Kihla on Kalevala Korun malli 4145 (1*0.06ct) ja vihki samaisen valmistajan malli 4345 (9*0.06ct). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
weetzielina Kirjoitettu August 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2006 Mun kihlaSulhon kihlaJa molemmille tulee tämä vihki ilmeisestiEi mitää timantteja meille, kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
titu Kirjoitettu August 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2006 Tosi ihanat sormukset teillä! meillä kans kalevala kihlat...en muista nimeä, mutta hyvin sievät omasta mielestä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
liljankukka Kirjoitettu September 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2006 Minua odottaa rasiassaan tällainen ihanuus! Mieheni oli valinnut tämän aivan itse ja täytyy myöntää että täydellinen on! Tähän juotetaan vielä ylä ja alapuolelle isovanhempieni vihkisormukset (vuodelta 1925). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tipi-lintu Kirjoitettu September 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepana Kirjoitettu May 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2007 Mistä löytäisin kuvan Metsäpirtin sormuksesta valkokultaisena..? Löytyiskö joltakin sellaista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanaea Kirjoitettu May 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2007 Kalevalakorun sormuspajassa voit valita valmiista malleista tuon metsäpirtinsormuksen valkokultaisena. Näkymään saat sen sellaisena esikatselun kautta. Yritin linkittää kuvaa muttei onnistunut...Edit toimimaton linkki poistettu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LiskoNeito Kirjoitettu May 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2007 Miehelle tulee vihkiksi KK:n Kaupunki-sormus......ihan itse sen halusi ja myös sai.Itselleni tulee sitten ihan eri sepällä teetetty sormus, 18k keltakultaa ja 7 princess-hiottua timanttia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-norppa- Kirjoitettu May 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2007 Jonspen sormukset on todella hienot, vihki varsinkin aivan ihana!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eevi Kirjoitettu May 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2007 Mulle taas tulee näillä näkymin vihkiksi tuo sama sormus (malli 4145) joka Jonspella on kihlana Kihla on samannäköinen, mut ilman kiveä. Ihastuin yksinkertaisuuteen, en oo niin kovasti kivien perään. Muilla valmistajilla oli yhden kiven sormuksiinkin aina tungettu jotain "ylimääräistä". Muoks. Nyt se on sitten myös tilattu, reilusti antoivat alennusta listahinnasta... Ja kaiverruksetkin saa tietenkin vielä samaan rahaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosalie Kirjoitettu June 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2007 Teillä joilla on kalevalaa hopeisena, niin onko miten kestäneet? Mietin vain vääntyvätkö miten helposti? Itsellä muutamia hopeisia sormuksia mitkä ovat vuosien varrella menettäneet pyöreän muotonsa. :-/Tummuminen ei liene ongelma, siihen kun auttaa hammastahdalla pesu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WishfulThinking Kirjoitettu June 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2007 Me käytiin tänään katselemassa sormuksia ja ihastuin todella Ikikultaan, vaikka olen ajatellut, että en halua ainakaan Kalevalakorua vihkisormukseksi ;D . Harmi vaan, että hintaa on aika kiitettävästi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulen tupa Kirjoitettu June 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2007 Teillä joilla on kalevalaa hopeisena, niin onko miten kestäneet? Mietin vain vääntyvätkö miten helposti? Itsellä muutamia hopeisia sormuksia mitkä ovat vuosien varrella menettäneet pyöreän muotonsa. :-/Tummuminen ei liene ongelma, siihen kun auttaa hammastahdalla pesu. Mulla on, ja vähän vääntynytkin on ja kiven iskemä kolokin löytyy, mutta tämä kaikki seurausta siitä että olen onnistunut tiputtamaan sormuksen pari kertaa asvaltille...Töissä en uskalla enää pitää, sillä sai pari naarmua sielläkin. Tummunut ei ole yhtään, käytössä n. 1,5 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiil Kirjoitettu June 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2007 :-*Kävin tilaamssa itselleni vihkisormuksen, ja myös uuden kihlan, molemmat valkokultaisena. Ylempänä vihki..: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WishfulThinking Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Mä nyt olen jämähtänyt tuohon Ikikultaan. Kävin tänään taas sovittelemassa sormuksia ja kymmenien vaihtoehtojen jälkeen tuijottelin edelleen sitä : . Isoimmalla timantilla se on aivan upea, mutta mulle kelpaisi pienempikin kun yli kahta tonnia sormuksesta meillä ei ole varaa pulittaa. Hinnastossa sormus 0,26 timantilla oli 1934€, mutta myyjä laski hintaa 1650€ saakka. Osaako joku sanoa, oliko tuo hyväkin lasku vai pyytelenkö tarjouksia muualtakin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HasufeI Kirjoitettu June 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2007 Taitaapi KalevalaKorulta tulla sormukset meille Tykkään yksinkertaisesta ja kauniista (ja pronssista! ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonspe Kirjoitettu June 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2007 WishfulThinking: Miun mielestä tuo 15% alennus tuntuu kyllä riittävälle Kalevala Korun tuotteista. Jotkut liikkeet eivät nimittäin anna sitäkään. Ikikulta on kyllä kaunis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WishfulThinking Kirjoitettu June 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2007 ^Niin mä vähän ajattelinkin, että tarjous on ihan kohtuullinen, sillä toisessa kultasepänliikkeessä työskentelevä kaverini kertoi, että he eivät saa Kalevalakoruista edes henkilökunta-alennusta. Voi voi, vielä kun saisi päätettyä, että "riittäisikö" se pienimmällä kivellä varustettu sormus (hinnastohinta reilut 1300€) vai pitäisikö sittenkin tinkiä muusta ja hankkia tuo isompi :-/ . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siiriemilia Kirjoitettu July 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2007 millainen sormus ihastuttava kalevala korun kaupunkisormus / filigraanisormus on käytännössä? onko se kestävä? jääkö se kiinni helposti johonkin? kerääkö se likaa? onko se suositeltava sormus jokapäiväiseen käyttöön (= jos leipoessa ja pihatöissä ei kuitenkaan ole sormessa )? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mebe Kirjoitettu August 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2007 Haaveilen samasta sormuksesta mikä täällä on aiemminkin ollut esillä:On vaan tosi kaunis ja tyylikäs. Jos nyt jalokiviä tulee, niin jotain rubiineja sitten. Mun kihla on kuitenkin perussileä, aika ohut. Ei mikään näyttävä. Taidankin siis kallistua Kalevalan puoleen. Tykkään muutenkin erittäin paljon Kalevala-koruista. Parin sarjan koruja omistankin jo! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riekale Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 millainen sormus ihastuttava kalevala korun kaupunkisormus / filigraanisormus on käytännössä? onko se kestävä? jääkö se kiinni helposti johonkin? kerääkö se likaa? onko se suositeltava sormus jokapäiväiseen käyttöön (= jos leipoessa ja pihatöissä ei kuitenkaan ole sormessa )?Veljeni vaimolla on tuo sormus vihkisormuksena eikä se ole arjen pyörteissä mennyt miksikään. Ovat olleet jo useamman vuoden naimisissa ja lisäksi heillä on kolme lasta, joten menoa riittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SandeL Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Meille tulee kummallekin Kalevalaa. Nyt ollaan kahden vaiheilla. Lemppareina on Menuetti ja Trio. Aivan ihania sormuksia, ja miehellekin on laaja valikoima, ettei ole aina perusmalli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abby Kirjoitettu September 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2007 Hop, nostelen tätä ylöspäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts