Guest Vieras Kirjoitettu June 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2009 apua joku oli kirjoittanut että Menuettia ja Aariaa ei enään tehdä vaan ne loppuvat myynnistä? pitääkö paikkaansa. saako niitä sitten MISTÄÄn enään vuoden päästä vai pitääkö ostaa jo valmiiksi sillä tahdon noista jomman kumman vihki sormukseksi!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu June 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2009 ^Ainakin vielä molemmat ovat Kalevala Korun kuvastossa (=valikoimissa):http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/s...et/4903?detailshttp://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/s...et/4904?detailsTulevasta poistumisesta tuossa ei hiiskuta mitään, mutta sitä voit varmaan tiedustella suoraan Kalevala Korulta (tehtaanmyymälän sähköposti tehtaanmyymala[at]kalevalakoru.fi; nettisivulla myös palautelomake) - ja jos eivät suostu kertomaan, niin sitten varmaan kannattaa tilata jo nyt, jotta saa varmasti sellaisen kuin haluaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heini Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 Kaipaisin kuvia ko Kalevalakorun sormuksesta yksin tai yhdessä toisen sormuksen kanssa. En löydä netistä oikein muita kuvia kuin sen ainokaisen Kalevala-korun brosyyrikuvan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena81 Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 Tässäpä tämmönen kuva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nox Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 Mikä toi leveämpi sormus on? Näyttää hyvältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 Ylempi sormus on mun mielestä Kalevala Korun Kaisla:http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/4605 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena81 Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 (muokattu) No sehän se Ja leveämpi malli (5,5 mm) Muokattu: July 3, 2009, käyttäjä: helena81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allaiteme Kirjoitettu July 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2009 (muokattu) Tässä mun yhdistelmä: perussileä kihla ja uskelan kapea sormus, keltakultaisina. Muokattu: July 6, 2009, käyttäjä: lina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tajunnanvirta Kirjoitettu August 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2009 (muokattu) ] Muokattu: October 26, 2009, käyttäjä: Tajunnanvirta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 Haaveilen KK:n Kielo-sormuksesta, jonka haluaisin kihlaksi. Ei varmasti löydy monestakaan muusta vasemmasta nimettömästä, joten valintani saattaa kuulostaa erikoiselta. Rakastan kuitenkin sormuksen persoonallista muotoilua ja suomalaista luontoa, jonka kaunein tuotos, kielo, on päässyt sormukseen. Enää pitäisi vain keksiä noin erikoiseen muotoiluun sopiva vihkisormus.Niin, ja kuva täällä: <3Tuohon voisi saada teetettyä kultasepällä sellaisen "aaltoilevan" ohuehkon sormuksen, joka myötäilee kihlan muotoja timanttirivillä tai ilman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iinaemilia Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 (muokattu) alunperin olin ehdottomasti sellaisen vihkisormuksen kannalla, jossa on yksi timantti... ajattelin aluksi kalevala korun aureaa.kuitenkin kokeiltuani kalevala korun tähtitaivasta sormeeni, olin myyty! näyttää sormessa sirolta ja ylväältä! ihana, pidän valinnastani kovin Muokattu: August 31, 2009, käyttäjä: iinaemilia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu September 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2009 Sattuuko kellään olemaan kihlana tai vihkisormuksena KK:n Kaarna ( http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/1010 )? Jos on, niin millainen on sitten se toinen sormus, jos sellaista ylipäätään on? Meillä ollaan kovasti ihastuttu tuohon kyseiseen sormukseen kihlasormushankintaa pohdittaessa, ja minulle se riittäisi pelkästäänkin niin, ettei vihkisormusta tulisi erikseen lainkaan. Mies kuitenkin kovasti haluaisi, että minulle tulisi aikanaan myös vihkisormus. Mietin, löytyykö mielekästä yhdistelmää? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
einju Kirjoitettu September 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2009 Minulla on kihlana Kaisla ja vihkinä Aurea 9x0,11ct timantilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinime Kirjoitettu September 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2009 ^ Kauniit. Minäkin haluan varmaan vihkisormukseksi jonkun Kalevalakorun sormuksista. En halua kivellistä sormusta ja Kalevalakorun sormuksissa on useampikin mistä tykkään. Olisi kiva nähdä lisää kuvia sormuksista sormissanne! Halikon Lampolan kierresormus kiinnostaisi erityisesti sekä Uskelan isokylän sormus ja tuo Punos. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Täti Kirjoitettu September 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2009 (muokattu) alunperin olin ehdottomasti sellaisen vihkisormuksen kannalla, jossa on yksi timantti... ajattelin aluksi kalevala korun aureaa.kuitenkin kokeiltuani kalevala korun tähtitaivasta sormeeni, olin myyty! näyttää sormessa sirolta ja ylväältä! ihana, pidän valinnastani kovin Tuota minäkin harkitsin, mutta päädyin sitten keltakultaiseen Tähtisade -sormukseen, jossa on se pyöreä timatti-istutus keskellä - ihania sormuksia muolemmat Muokattu: September 7, 2009, käyttäjä: Täti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu September 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2009 Kaverilla on hopeinen Kalevalakorun sormus vihkinä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neela80 Kirjoitettu September 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2009 Meillä on hopeiset kihlasormukset. Voikohan sen kanssa pitää valkokultaista vihisormusta vai "syökö" kulta hopeaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna1980 Kirjoitettu September 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2009 Kihlana Punos ja Aurea 5:llä tulossa vihkiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cranberry Kirjoitettu September 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2009 Tungetaanpa nyt tänne tämä kysymys... Eli onko kenelläkään tietoa, onko Kalevalakorulla häämessualennuksia? Itselleni on tulossa Aurea vihkikisi ja mietin pitääkö kuitenkin pakottaa mies messuille mukaan. Kun joskus on ollut puhetta täällä että Kalevalakorulla ei ole ikinä alennusmyyntejä. Ja kun Aurea on vielä tilaustuote... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ebba10 Kirjoitettu September 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2009 Mullakin on kihlana Kalevala Korun sormus nimeltään Uskelan kapea sormus. Olin ajatellut siihen vihkisormukseksi kaupunkisormusta, mutta nyt kun päätöksen aika todella sen suhteen tuli muutinkin mieleni. Kaupunkisormus on niin leveä, ettei se olisi sopinut hyvin olemaan sormessani kihlan kanssa, joten kihla olisi pitänyt siirtää oikeaan käteen. Aloin siis katsella muita sormuksia ja löysin aivan ihana sormuksen, joka ei ole Kalevala Korulta. Siinä on koukeroita niinkuin Kaupunkisormuksessakin, mutta se on kapeampi ja sirompi ja siinä on vielä lisäksi pieniä timantteja "ripoteltuna". Sulhokin sanoi, että se oli paras vaihtoehto ja ihan minun tyylinen kuulemma =). Eikä muuten ollut kalliskaan . Nyt alkoi tosin vähän ahdistamaan kun jollekin oli kultaseppä sanonut, etteivät koukerot kestä arkipäivän käytössä... Täytyy kai ajatella niin, että kestävät sitten niin pitkään kuin kestävät ja jos menee ihan tohjoksi, niin täytyy hankkia uusi sitten joskus. Tuo nyt oli kuitenkin just mun mieleen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu October 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2009 Onko kellään kuvaa valkokultaisesta filigraanisormuksesta? En ole mistään löytänyt ja valkokultainen versio kiinnostaisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowley Kirjoitettu October 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2009 Sattuuko kellään olemaan kihlana tai vihkisormuksena KK:n Kaarna ( http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/1010 )? Jos on, niin millainen on sitten se toinen sormus, jos sellaista ylipäätään on?Näin vastikään yhdistelmän, jossa oli hyvin samantapainen sormus kuin tuo sinun sormuksesi sekä Kalevalan Uskelan kapea sormus. Näytti hyvältä, vaikken olisi koskaan osannut itse edes harkita moista yhdistelmää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niisku_neiti Kirjoitettu October 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2009 Minulle ostettiin vihkisormukseksi Kalevalan Ikikulta 0,28 ct timantilla. Viikonloppuna sain sen kotiin ja on kyllä aivan ihana. Halusin sormuksen joka on yksinkertainen ja kestävä. Tykkään muutenkin kalevalan koruista joten oli ihanaa saada ikikulta vihkisomukseksi. Nyt pitäis jaksaa pitää sitä rasiassa vielä 9 kuukautta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinime Kirjoitettu October 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2009 Osaako kukaan sanoa mikä tämä sormus on nimeltään ja tarkempia tietoja siitä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soffala Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Minun sormukseni tässä Kalevala koru on. Ihana, niin minun tyyliin sopiva! Timantit ei sovi minulle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts