yks_morsmaikku Kirjoitettu September 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2010 Pakko lisätä kuva omasta yhdistelmästä. Tosin vihkin käyttöönottoa odotellaan vielä kolmisen kuukautta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu November 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 28, 2010 Vielä ei ole näyttää vihkisormusta, mutta tässä on juuri saamani kihlasormus: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansgi Kirjoitettu November 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2010 Vasemmalla vihki, oikealla kihla. 'Hetken' joutunee vielä odotella yhdistelmän käyttöä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu December 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2010 Mulle tulee vihkisormukseksi Kultasepät Andreasenin Tulppaani-sormus, joka on ollut mm. Vuoden 2009 Kaunein sormus -kilpailussa mukana.Kuva lainattu Andreasenin sivuilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
carol Kirjoitettu December 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2010 Tässä mun ihanuus jonka saan pujottaa sormeeni pysyvästi 17.12.2010Ja tässä meidän molempien sormukset yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu December 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2010 Tässä mun 5-vuotishääpäivänä päivitetty yhdistelmäni. Kummatkin ovat Suokolta (alempi on vihkisormukseni, malli Maria, kivet 5x0,14ct ja solitaire on Ida 0,52ct). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bona Dea Kirjoitettu December 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2010 En muista olenko joskus tänne heikkolaatuisen kuvan sormuksistani tuonut. Tässä parempi kuva. Kihla on Tillanderin rivitimanttisormus ja vihki teetetty 0,47ct. Molemmissa kultaiset rungot, solitairessa valkokultaistutus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu December 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2010 Tässä mun sormukset. Molemmat ovat Kalevalakorun Räisälän sormuksia, mutta vihkiin on lisätty kultasepällä 0,05ct princess-timantti. Vielä reilu viikko niin molempia saa pitää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lil'mama Kirjoitettu January 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2011 6vkoa vielä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elisabeth23 Kirjoitettu January 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2011 mun sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu January 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2011 Kolmen viikon päästä saan sormeeni tämän yhdistelmän: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu January 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2011 Tässä minun silmäteräni: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napsija Kirjoitettu January 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2011 Tässäpä nämä, tosin hetken joutuu odottelemaan vielä, että saa tuon vihkisormuksen sormeensa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu January 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2011 (muokattu) Mun. Mä rakastan tätä niin paljon. Vihki on teetetty, kihla ihan tavallinen puolipyöreä, jota nyttemmin on litistetty.Edit: Säätöä. Muokattu: January 28, 2011, käyttäjä: Malssi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyuko Kirjoitettu February 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2011 Oma, ihana yhdistelmä. Kummatkin tulossa sormeen elokuussa <3 Sitä ennen vasenta nimetöntä koristaa vanha kihla, joka vaihtaa sormea Kummatkin Kultajousesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rockon Kirjoitettu February 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2011 Kihlan päivitys tapahtuikin jo nyt ennen 1. hääpäivää, kun sopiva sormus löytyi. Uusi yhdistelmä.Ja kaikki yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilianna Kirjoitettu February 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2011 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kewe Kirjoitettu February 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2011 Eilen käytiin kiertelemässä ja kaartelemassa ja löytyhän ne!Minun linkkiMinulle Tillanderin valkokultaa, kuvasta poiketen vain 3 x 0,03 ca kivillä. Ajatuksena jatkaa kiviä myöhemmin sitä mukaa, kun lapsia siunaantuu. Jokaiselle istuttaa oma kivi rivin jatkoksi =) Eli kesällä jo ensimmäinen!Minun linkkiMiehelle löytyi Lapponia Lapinkihla niminen valkosormus. Kovin erilaiset sormukset, mutta pikkusiskon kommenttia lainaten: "Saletisti natsaa yhteen!" =DDPari kuukautta saa vielä kuitenki odotella, että sormeeni tämän saan =)ps.Kuvan lisääminen ei onnistu, siksi linkit =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimmmii Kirjoitettu March 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2011 (muokattu) Oma kihlani siirtyy pois käytöstä häiden jälkeen ja tilalle tulee pelkästään vihki. Vihkissä on 2x0,10 ct tw/vs ja 52x0,01 ct tw/vs briljanttihiontaista kiveä. Yhteensä siis 0,72 ct. Kuva on sepän omilta facebook-sivuilta. EDIT. Kuvan sormus sormessa laitan sitten, kunhan saan kynnet huollatettua! Muokattu: March 22, 2011, käyttäjä: Mimmmii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lingonberry Kirjoitettu March 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2011 Tässä oma kaunokaiseni Käyttöön saan sen viiden kuukauden kuluttua Tässä vihki kihlan kanssa, vaikka kihla ei välttämättä jää käyttöön: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Routa Kirjoitettu March 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2011 (muokattu) Tässä kuva mun kihla-vihkiyhdistelmästä. Ostettiin mulle samalla uusi kihla kun entinen oli hopeaa. Ei olis sopinut. Sormukset oli suht edulliset ja musta käytännölliset. En tykkää korkeista kivistä kun tuntuvan tarttuvan joka paikkaan (lapasia käytettäessä yms.)ja ei ole minun tyylisiä. Muokattu: July 19, 2011, käyttäjä: Routa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elka Kirjoitettu March 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2011 Mulla on tuo kihlasormus ollut vähän ongelmallinen ja rahavarannot rajalliset, siksi ollut melkoinen tuska löytää sopivaa ja tarpeeksi yksinkertaista kihlan kaveriksi (kuitenkin tyttönä haluaa edes yhden pienenpienen timantin, vaikka muuten vaatimaton olenkin) . Porukat tekee tuossa juuri muuttoa ja kävin sitten eilen läpi äitini koruja samalla mallaillen, että minkä mallinen sormus kävisi vihkisormukseksi. Kokeilin sitten äitini vihkisormusta, jota hän ei ole vuosikausiin enää käyttänyt. Se sopi mielestäni kuin valettu! Ihan saman kokoinen ja lähes saman värinenkin. Ja mikä parasta, saan sen kuulemma omaksi! Ihanaa! Suuri murhe pois mielestä! Ja mikäs sen mukavampaa, kun antaa uusi elämä sormukselle jolla on jo valmiiksi tunnearvoa Mii soooo happy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pitkkat Kirjoitettu March 31, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2011 Tässä "my precious"Aviomiehen sormus platinaa.Rivisormus herttoniemeläiseltä kultasepältä tilattuna 18K-valkokultaa 2500e.Vihkisormus Sandbergilta malli 239W 18K-valkokultaisena, timantti tilattiin hollannista. Sieltä sai ihan itse pyytää minkäkokoista havitteli ja he sitten laittoi tarjouksia kun omaan hintaluokkaan tuli heille kiviä tarjolle. Kivi briliantti, hionnalla excellent, H wesselton, täysin väritön, VS1 puhtausluokka, 0,71 karaattia. Timantista sai sertifikaatin ettei se tule verikivi-alueelta, sillä kukapa haluaisi antaa rahaa afrikan sisällissotaa varten!?!? Melko hintava se oli, mutta halusin koko elämän kalleimman korun sormeeni hääpäivänä. Se on koko loppuelämän sijoitus. http://www.sandberg.fi/collections/aamukaste-i Timantteja on monen hintaisia ja laatuisia eli kandee vaan kysyä kultaliikkeistä rohkeesti. Omaan kukkaroon, isoon tai pieneen sopii kyllä aina timantti. 0.01karaatin sulkeumia täynnä olevan (mutta silti upeesti säihkuvän) timantin saa ohueen keltakultaiseen runkoon jo vaikka satasella!! Ja kannattaa viedä liikeeseen mukana romukultaa omista kaapeista niin saa hintaa sitenkin alemmaksi. Timantti-istutuksia on hintavaa tehdä jälkeenpäin (joku kirjoitti että lapsesta aina yksi timantti lisää). Parempi on vaan ostaa uusi sormus, johonkin toiseen sormeen, sillä raskauden aikana ja sen jälkeen sormien koko on luultavasti aivan eri kuin naimisiin mentäessä. Siskoni joutui luopumaan vuodeksi sekä vihki-että kihlasormuksestaan kun raskaus turvotti niin paljon että ne ois pitänyt muuten katkaista sormesta. Nyt hän pitää kihlaansa pikkurillissä kun vauva on 2kk vanha...Täs on jotain puolueetonta timantti-infoa suomeksi: www. timantit. fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu April 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2011 Mun ihanuudet (ylempi kihla, alempi vihki) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Lilja- Kirjoitettu April 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2011 Tämä nyt ei ole kihla eikä vihkisormus vaan sormus jonka mieheni teki minulle äitienpäivälahjaksi viime vuonna. Samassa sormessa sitä kuitenkin olen kantanut mutta mies tekee erikseen keskenään yhteensopivat kihla ja vihkisormukset meille molemmille. Sormien turvotus johtuu siitä että olin juuri synnyttänyt kolmannen lapsemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts