rizie Kirjoitettu May 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2010 Tässä mun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapsu Kirjoitettu May 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2010 Tällaiset minulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguli Kirjoitettu May 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2010 Tässä mun valkokultainen ihanuus. Tuskin maltan odottaa, että pääsen käyttämään molempia yhdessä. Kihlasormus on tuo veneenmallinen ja leveämpi Thor-koru on vihkisormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suziel Kirjoitettu June 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2010 Tällaiset minulle Otan myöhemmin ihan live kuvat, mutta vielä vihki kaiverrettavana. Vihki ylempi ja kihla alempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
waimo-09 Kirjoitettu June 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2010 (muokattu) Tässä nämä lähes vuoden vanhan rouvan sormustimet ovat Aika perusrinkulat tosin. Kihla on keltakultaa (silloin aikoinaan tykästyin) ja maun muuttuessa vihkiksi valitsin Sandbergin valkokultaisen sormuksen, jossa timantit yht. 0,10. Vihkin ovh oli 520 ja sain sen muistaakseni 440 henkkarihinnoin. Nyt haluaisin kovasti Sandbergin valkokultaisen sormuksen yhdellä timantilla, vaikka viisivuotis hääpäivälahjaksi Muokattu: June 14, 2010, käyttäjä: waimo-09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anqu Kirjoitettu June 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2010 Tässä nyt oma yhdistelmä Olen todella tyytyväinen, että lopulta löysimme juuri sellaisen vihkin, kun olen aina toivonutkin.Huomenlahjaksi sain sormukseen kuuluvat korvakorut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyytiäinen Kirjoitettu June 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2010 Tässä on meidän sormukset. Molemmissa kiertävät ympäri häävalssimme alkuosan nuotit ja mun sormuksessa on lisäksi kihlasta napattu timantti, koska luovun kihlasormuksestani kun otan tuon vihkin käyttöön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stiina Kirjoitettu June 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
caramel1 Kirjoitettu June 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2010 Nyt on vihdoin vihkisormuskin löytynyt. Etsin sormusta joka olisi myöskin hieman vintage-henkinen ja kaunis muutenkin kuin timanttien osalta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsanelma Kirjoitettu June 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2010 Tässäpä tuleva kultaseni Leveä osuus mattaa ja timanttirivistön alla kiiltävää valkokultaa.Alla yhteensopiva sormus sulhaselle, mutta hänelle tulee plankkosileä 6mm tai 8mm valkokultarinkula koristamaan sormea. Meillä ei siis kihloja ole.Päivälleen kuukausi niin sormukset pujotamme sormeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lua Kirjoitettu June 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2010 (muokattu) Tässä huono kuva omasta yhdistelmästäni MUOKS: vaihdoin tilalle onnistuneemman kuvan kun saatiin kamera toimimaan. Muokattu: June 30, 2010, käyttäjä: Lua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu June 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2010 (muokattu) Tässä mun sormukset vihki (ylempi) on teetetty Faberartilla ja kihla (alempi) on Gemexin.Edit. valmistaja lisätty.. Muokattu: June 30, 2010, käyttäjä: juillet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliaska Kirjoitettu June 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2010 Tässä mun yhdistelmä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio0710 Kirjoitettu July 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2010 Kuva omasta yhdistelmästäni (ja 30 asteen helteessä turvonneet sormeni ). Nauran aina että minä tulin niin halvaksi ja olin niin helppo morsian kun heti kauppaan mentäessä kielsin esittelemästä mitään kunnon timanttisormuksia ja isoja bling bling sormuksia. rakastan omaani. Sopii kihlaani melkein kuin nenä päähän ja 5 pienen pientä timanttia kimmeltää juuri sopivasti auringossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soopa Kirjoitettu July 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2010 Vielä hetken tarvis odottaa (alempi vihki, ylempi kihla) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
islamorada Kirjoitettu July 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2010 Tässä minun reilu vuoden vanha yhdistelmäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu August 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2010 Minun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viola30 Kirjoitettu August 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2010 Tässäpä minun. Molemmat teetätetty, oon tosi tyytyväinen edelleen. Tosin valkokulta kolhiintuu helposti. (Ylemmässä kuvassa mun ja miehen vihkisormukset, alemmassa mun kihla-vihkiyhdistelmä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silveri Kirjoitettu August 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2010 Koitanpas uudestaan eli tässä on minun sormukset. solitääri on 0,54ct W VS Ja rivitimanttisormus on 7kpl 0,07ct TW VVS Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silveri Kirjoitettu August 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
swee Kirjoitettu August 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2010 Tässä mun killuttimet. Kihlaa ei ole kiillotettu, enkä taidakaan, äkkiä tuo vihki (alempi) kuitenkin naarmuuntuu. Täällä molempien sormusten runko, mulla siis rodioimatonta valkokultaa 6 mm, miehellä 7 mm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcelaindoll Kirjoitettu September 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2010 Tässä kihlasormus, valko ja punakultaa yhdellä timantillaJa tässä vihkisormus, valko ja keltakultaa 8timanttia. Nämä eivät tule olemaan samassa sormessa, vaan kihla siirretään vihkisormuksen tieltä oikeaan nimettömään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarbleSnow Kirjoitettu September 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2010 Tässä oma teetetty yhdistelmäni. Kummatkin sormukset palladiumia, vihkissä 3 x 0,09 ct princess-kivet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ester30 Kirjoitettu September 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
carassius Kirjoitettu September 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2010 Tässä oma yhdistelmäni. Kihla (alempi) on Kultajousen Princess-mallistoa. Vihki teetetty Kulta-Albertissa ja on kultaseppämestari Markus Reinikan käsialaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts