Guest Kirjoitettu May 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2016 On 27.2.2014 at 13.04, rekkula said: Oma yhdistelmä on aika simppeli ja perinteikäs. Sekä kihla että vihki ovat samanlaiset. Molemmissa 5 x 0,20 ct timangit eli yhteensä 2,0 ct. Oletko eräässä Helsingin kelloliikkeessä töissä? Näin siellä myyjätärellä ihan samanlaisen sormusparin kuin sinulla ja oli kyllä ihan mielettömän näköinen. Jäin tuijoittamaan oikein pitkään kun oli niin näyttävä, säkenöivä ja persoonallinen setti!! Onnea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maisakaisa Kirjoitettu September 29, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2016 On 12. huhtikuuta 2016 at 12.56, anapus said: Mun yhdistelmä. Haluasin mahdollisimman klassisen ja ajattoman. Saanko udella, että minkä kokoinen on tuo solitairen timantti ja mitä tilaaminen kokonaisuudessaan maksoi? Juurikin vastaava solitaire täällä etsinnöissä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosenbej Kirjoitettu October 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2016 Oi apua miten kaunis yhdistelmä Anapus:lla! Minuakin kiinnostaisi strategiset mitat ja mistä kauneudet on hankittu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinda84 Kirjoitettu November 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2016 (muokattu) Tässä minun uunituore ihanuus <3 14k palladiumvalkokultaa. Teetetty kultasepällä. Sormus 'split shank' runkoinen, jossa 0,01 x 32 timanttia sekä 1 x 1,01 radiant hiontainen timantti keskellä. Itse suunniteltu. Muokattu: November 3, 2016, käyttäjä: pinda84 Serene, Savanni, jennitys and 1 other 4 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savanni Kirjoitettu February 18, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2017 On 15. huhtikuuta 2016 at 19.48, trimpsa said: Tässä oma yhdistelmä. Kihla alla ja vihki päällä Onpas kauniit! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu March 16, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2017 Tässä on mun valkokultainen yhdistelmä Pari viikkoa ovat nyt molemmat olleet sormessa. Moneen muuhun täällä olevaan yhdistelmään verrattuna vähän vaatimaton, mut sopii mun tyyliin. Kihla on siis alla ja rivari on vihki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sammakkoprinsessa Kirjoitettu March 17, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2017 Titaaninen vihkisormus timantilla, ollut sormessa n. 3 kk Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrasmorsian16 Kirjoitettu March 19, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2017 Tässäpä oma yhdistelmäni hääpäivänä kuvattuna: keskellä kihla (Kohinoorin Shining Star) ja molemmin puolin vihkisormukset ( Paletti Jewelryn Violat-rivitimanttisormukset). Sormusvalinnoistani voi lukea enemmän blogistani. rosenbej 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosenbej Kirjoitettu March 28, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2017 Vau marrasmorsian mitkä sormukset! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anneliaana Kirjoitettu April 3, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2017 Onpa ihania. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmuliini Kirjoitettu June 9, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2017 (muokattu) . Muokattu: October 10, 2019, käyttäjä: Mirmuliini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmuliini Kirjoitettu June 27, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2017 (muokattu) . Muokattu: October 10, 2019, käyttäjä: Mirmuliini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu August 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2017 (muokattu) Mun yhdistelmä, jonka saan käyttöön vasta 27.10, miten maltan odottaa? Story of Love-malliston sormukset. Muokattu: July 11, 2018, käyttäjä: annima maisakaisa, Ewy, - MEF and 2 others 5 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ewy Kirjoitettu September 5, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2017 (muokattu) ^tosi kauniit Muutenkin tosi ihania sormuksia täällä!! Tässä mun tuleva yhdistelmä alimpana vihki, keskellä "olen harakka, ei kaksi sormusta riitä"-sormus ( vihkiä ei saisi suoraan kihlani viereen eli kolmannelle sormukselle on ihan hyvät perusteet ) ja ylimpänä kihla Muokattu: September 6, 2017, käyttäjä: Ewy Gyda, lilli*, maisakaisa and 2 others 5 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maisakaisa Kirjoitettu September 11, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2017 On 5.9.2017 at 22.57, Ewy said: ^tosi kauniit Muutenkin tosi ihania sormuksia täällä!! Tässä mun tuleva yhdistelmä alimpana vihki, keskellä "olen harakka, ei kaksi sormusta riitä"-sormus ( vihkiä ei saisi suoraan kihlani viereen eli kolmannelle sormukselle on ihan hyvät perusteet ) ja ylimpänä kihla Saako udella mistä löytyi tuo ihana siro keskimmäinen sormus? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annima Kirjoitettu November 17, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2017 (muokattu) Story of love-malliston rivitimanttikihlasormus ja sitten tuo ihana vihkisormus pyöreällä timantilla. Molemmat siis story of love-mallistoa. Valkokultaa. Muokattu: April 19, 2018, käyttäjä: annima Salatar, - MEF, Ewy and 3 others 6 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamb Kirjoitettu November 23, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2017 Mulle tulee tällainen yhdistelmä, kummatkin sormukset 14K palladiumvalkokultaa. Kihla alla, jossa 23 pientä timanttia, yhteensä 0,06ct W/SI ja päällä vihki, jossa pääkivenä kirkas topaasi ja ympärillä 18 pientä timanttia, yhteensä 0,07ct W/SI. lilli* 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riemuliini Kirjoitettu November 30, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2017 Upeita sormusyhdistelmiä kaikilla! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Br1de Kirjoitettu January 5, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2018 Tässä minun sormukseni. Alimpana kihla, keskellä vihki ja ylimpänä "stoppari" joka vähän pienempää kokoa kuin muut Kaikki ovat valkokultaisia timanttisormuksia, 1caraatin yhteispainolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts