JuuLia84 Kirjoitettu January 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2008 (muokattu) Oma yhdistelmäni:Vielä pitäisi puolitoista kuukautta odotella että sen saa pysyvästi sormeensa. Muokattu: April 5, 2008, käyttäjä: JuuLia84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu January 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2008 (muokattu) tässäpä omani... vielä 5kk pitää odottaa.... Muokattu: February 4, 2008, käyttäjä: minc84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweetie Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 tässäpä mun kihla- ja vihkisormukset, vihki joutuupi vielä aikansa odottelemaan rasiassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu January 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2008 Tälläiset on mun vihki ja kihla yhdistelmä. Piti laittaa kuvauksen ajaksi sormeen ja mielelläänhän tuon oisi siihen jo jättäny, mutta ei vielä(ei tahdo malttaa odottaa). Kihla on vielä "kunnostamatta" joten kuva ei anna kovin hyvää kuvaa yhdistelmästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidiliini83 Kirjoitettu February 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2008 tässä minun kauan unelmoitu vihkisormus. se yksilö joka miulle tulee on tosin hieman tätä isompi. tässä 0,12 caraatinen keskuskivi kun taas minun sormukseeni tulee 0,20 caraatinen keskuskivi + 4*0,02 caraatiset sivukivet. kivet ovat kaikki W/VVSkihla täytyy tosin tämän lisäksi ehdottomasti kiillottaa =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maar-i Kirjoitettu February 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2008 Jospa minäkin laittaisin kuvan omastani... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eisu Kirjoitettu February 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2008 Ohessa oma yhdistelmäni - sain vihkin tänään, enää ei olisi kuin 357 päivää kunnes sen saa sormeen pysyvästi... Kihla on tällä hetkellä liian väljä (kiitos onnistuneen laihdutuksen), joten sitä pienennetään (ja kiillotetaan) ennen häitä. Mutta totta, fiilistely on kivaa - ihanaa, kun tietää sormuksen vihdoin olevan kotona Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nallipalli Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 Tässä mun aarteet. Viikon verran keritty totutella ja hyvin menee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jete2008 Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Tässä tulee kuva mun viikko sitten kotiutuneesta, mutta ei vielä kaiverretusta vihkisormus-kihlasormus yhdistelmästäni Lahtisen mallistoa. On muuten kauheen vaikea päättää, minkä tekstin sormukseen kaiverruttais... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-norppa- Kirjoitettu February 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2008 Sain vihkin vihdoinkin kotiin Kävin tilaamassa sen Tampereelta, kultasepät Andreasenilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiru Kirjoitettu March 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2008 Tässä mun bling blingit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu March 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2008 Tässä mun sormukset, joihin olen totutellut nyt muutaman päivän. Ihan itseni näköiset ja ihanat, mutta aika perusrinkulat kai Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-murmeli- Kirjoitettu April 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2008 Tässä minun, ei millään jaksaisi odottaa liki 5kk Pelkkä vihkivihki-kihlasormus -yhdistelmä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinjami Kirjoitettu April 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2008 Mun ihanainen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PikkuHeisku Kirjoitettu April 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2008 Tässä minun sormukset. Tosi en käytä nykyään tuota kihlasormusta (kirkkaatkivet).Vihkisormus on teetetty minun toiveiden mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nyt pettynyt Kirjoitettu April 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2008 Tämmöinen yhdistelmä oli... nyt on timanttisormus ilman timanttia tutkittavana, meneekö takuuseen. Alle 5kk häistä irtosi kivi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kj Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 Tässäpä minun paketti , jota en ole vielä kotioloissa päässyt kokeilemaan.. Sulhanen ei ole vielä hakenut sitä liikkeestä ja kaiverrutuksesta...kovasti yritän kyllä aina muistutella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2008 Tässä meidän kaunottaret, Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AaPiRu Kirjoitettu May 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2008 Tässä kuvaa sormuksista; myös sulholle tulee siis uusi sormus. Omassani on keskellä miehen valitsema ja minulle erityisen rakas kihla. Siihen sopivan vihkisormuksen löytäminen osoittautui todella vaikeaksi, joten päädyttiin "rakentamaan" kihlasta vihki. Kihlaan siis liitetty kaksi kapeaa sormusta. Tää tykkää niin paljon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiah Kirjoitettu May 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2008 (muokattu) Tätä omaa rakasta yhdistelmää on viime päivät ihailtu. Nyt vein sen jo kaappiin piiloon, ettei vain pääse kulumaan ennen h-hetkeä Muokattu: June 13, 2008, käyttäjä: miiah Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suvis Kirjoitettu May 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2008 Tässä kuva minun yhdistelmästäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleuthera Kirjoitettu May 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2008 Tässä mun, ja tuntuu niiin täydelliseltä etten tiedä miten jaksan odottaa elokuuhun, että saan pitää molempia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna-Caro Kirjoitettu May 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2008 Mulla tällaset:Sulholla vihkinä tämä: keskellä lukee NEMO NISI MORS=ei mikään muu kuin kuolemaSulhon kihlasormuksesta mullei oo kuvaa, mutta se on noin 4mm levee ja raidat menee toisin päin: kelta-valko-kelta. Ja se päältä silee ei tällanen pyöree. Jos tästä selityksestä mitään selvää saa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maerlyn Kirjoitettu May 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2008 (muokattu) Tältä näytti tämän rouvan aiempi yhdistelmä, josta täällä on jo kuvakin:Tänään päivitetty yhdistelmä:Vanha budjettikihla on siis korvattu uudella, jossa kolme pientä timanttia tähti-istutuksella. Vihkissä siis 5 vaaleanpunaista safiiria, molemmat valkokultaa. Vihkiä pitäisi käydä pienentämässä painon tiputtua melkein 10kg, siksi ovat nyt sormessa "väärinpäin" Muokattu: May 27, 2008, käyttäjä: maerlyn Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu June 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2008 tässä mun ihana yhdistelmäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts