JennyH Kirjoitettu April 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2013 (muokattu) yksikivinen on kihlani ja rivitimanttisormus vihkini Ui, onpa kaunis! Itse pidän siroista sormuksista ja yhdistelmistä Jos näät tän, niin saanko udella, mistä vihkisi on? Muokattu: April 4, 2013, käyttäjä: JennyH Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Confection10 Kirjoitettu April 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2013 (muokattu) Minun omani; Muokattu: April 4, 2013, käyttäjä: Confection10 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nojs Kirjoitettu April 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2013 Tässä oma yhdistelmäni: Kihla (keskellä) on platinaa ja se on teetetty kultasepällä. Sen kivi on 0,556 ct VVS2/J AGS 000 Hearts&Arrows. Vihkit ovat valkokultaa Kultajousen mallistosta, ja niissä on molemmissa 0,25 ct SI/W timantit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riina-M Kirjoitettu April 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2013 Minä pidän simppelistä enkä liiallisesta bling-blingistä, joten siksi tämä tuleva vihkikin on hyvin "mitätön". Valkokultainen rinkula kolmella 0,02 ct timantilla. Ihan mun näköinen kyllä ja sopii yllättävän hyvin yhteen kihlan kanssa vaikka ovatkin eri mallisia ja erilailla hiottuja. (Ensin yhdistelmänä, jonka saan käyttää puolentoista kuukauden päästä ja sitten yksin omassa rasiassaan.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karjalan nainen Kirjoitettu May 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2013 Iiih, minäkin sain viimein ihanuuteni kaiverruksesta kotiin! Minulle tulee vain vihkisormus, tosin niitä on kaksi ja moni varmaan luulee, että ne on kihla ja vihki . Nimet ja vihkipäivä on kuitenkin kaiverrettu tuohon sileään sormukseen, koska timskusormus on niin kapea ja siellä on niin vähän tilaa. Päädyin tällaiseen ratkaisuun, koska en löytänyt yhtä sormusta, joka olisi ollut toiveideni mukainen, eli tällainen:IMG_4870_small.jpgMiehen mielestä sormukset ovat liian "erilaisia"/"eriparia", mutta eihän me miehiä kuunnella, eihän? Hui, kun katsoin kuvaa, niin ihmettelin, että miten käteni on tänne joutunut Mulla on nimittäin kihlana samanlainen, kuin tuo leveämpi sormus ja tänään kävin kaupassa kokeilemassa vihkisormuksia ja ihastuin melkein samanlaiseen, kuin tuossa kuvassa se toinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepatin Kirjoitettu May 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2013 En saanut kuvaa lisättyä, enkä jaksa enää yrittää Mutta nyt on vihdoin valmis miun yhdistelmä minkä saa sormeen alle 2kk päästä Brilliant star 72 timanttia on vihkinä ja tavallinen kulmikas palladium sormus on nyt kihlana ostin eilen uuden kihlan kun vanha ei mahtunut vihkin kanssa sormeen. Alla on vihki ja päällä on kihla kun vihki on pienennyksestä huolimatta liian suuri ja ei voi pienentää uudestaan.. :/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tzacita Kirjoitettu May 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2013 (muokattu) Tässä minun eilen kotiutunut vihkisormus. Vielä kaksi kuukautta, että saan sen käyttöön. Tämän kaverina on Kohinoorin Star Muokattu: May 15, 2013, käyttäjä: Tzacita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu May 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2013 (muokattu) Tuollainen yhdistelmä minulla. Ylempi, eli siis kivetön on kihla. I'm in love Muokattu: May 27, 2013, käyttäjä: kaylan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griselda Kirjoitettu June 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2013 ^ Ihana yhdistelmä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M2013 Kirjoitettu June 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2013 (muokattu) . Muokattu: June 5, 2013, käyttäjä: M2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu June 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2013 ^ Ööö... vissiin kuva jäi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M2013 Kirjoitettu June 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2013 Tässä siis kuva mun yhdistelmästä! Yritin aikasemmin puhelimella ja kuva oli liian iso Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2013 ^ ihanaa värikivisormus! Kerrotkos M2013 lisää? Onko tuo vaaleansininen timantti, topaasi..? Mistä hankittu ja saako hintaa udella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M2013 Kirjoitettu June 6, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2013 Se on sky blue timantti! Hankittu Andreasenilta ja 1500 € Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiippu Kirjoitettu June 7, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2013 (muokattu) Tuossa koossa huokeampi safiirikin näyttäisi varmasti komealta ja niitä on myös muissa sävyissä kuin Diana-sormuksen sinisenä On myös kestävä korukivi, kovuudeltaan heti timantin jälkeen.Btw, morsmaikkuni kihlassa on sininen timantti ice blue-sävyisenä. Muokattu: June 7, 2013, käyttäjä: hiippu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maarikainen Kirjoitettu June 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2013 Minulle tulee tälläinen yhdistelmä. Keskimmäinen sormus on kihlasormus ja sen kaveriksi kaksi valkokultaista sormusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sessan83 Kirjoitettu June 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2013 Maarikainen, kuinka leveä tuo sormusyhdistelmäsi on? Kauniit sormukset sinulla! Tykkään tuosta eriväristen kultien käytöstä, ja leveän ja kapeiden sormusten vaihtelusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maarikainen Kirjoitettu June 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2013 Maarikainen, kuinka leveä tuo sormusyhdistelmäsi on? Kauniit sormukset sinulla! Tykkään tuosta eriväristen kultien käytöstä, ja leveän ja kapeiden sormusten vaihtelusta. Se on 80mm leveä. Itse tykkään myös kun yhdistää eri värejä ja leveyksiä. Ja varsinkin siitä, että sormus näyttää yhdeltä sormukselta vaikka niitä onkin kolme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
songvari Kirjoitettu June 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2013 Minulla on vain vihkisormus nimettömässä, vaikka se kahdelta sormukselta näyttääkin. Sormus on Kultaseppä Toikkasen Aurora-sormus, 4 mm leveä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
manaljah Kirjoitettu June 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2013 Tässä mun tuleva yhdistelmä, vuos vielä odotusta edessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katju88 Kirjoitettu June 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2013 Tässä minun rakkauteni. Alempi kihla ja ylempi vihki. Mitäs pidätte? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu June 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2013 ^ U-P-E-A! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marula Kirjoitettu June 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2013 Mulla on Kohinoorin Natalie-sormukset <3 Molemmat siis samaa sarjaa Enemmän kuvia ja tarkempia tietoja mun blogissa! Pelkkä vihkisormus: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maisakaisa Kirjoitettu June 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2013 Todella kaunis yhdistelmä Marula ^ Klassikko ! Tässä minun rakkauteni. Alempi kihla ja ylempi vihki. Mitäs pidätte? Saanko tiedustella minkä kokoiset kivet ovat kihlassasi ? Itsellä suunnitteilla samantapainen sormus ja mietin kivien kokoa.Kaunis yhdistelmä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppispop Kirjoitettu June 15, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2013 (muokattu) Toimiikohan... Järkyttävän surkea yritys kuvata sormuksiani, kaareva kihla Kultajousen mallistosta Kiviä 0,25 ca ja SI1/W vihki myös kultajousesta tais olla yht 0,15 tai 0,17 ca laaduista en muista hävinnyt jonnekin se lappunen...ja nojsin yhdistelmä aivan tajuttoman hieno!! Muokattu: June 10, 2014, käyttäjä: poppispop Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts