Flik Kirjoitettu May 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2012 (muokattu) Vihkoinkin sain omani kotiin... Keltakultainen on uusi kihlani. Teetettiin vihkiin sopiva flakka minun ja mieheni kihloista. Näin miehen kihla ei häiden jälkeen jää laatikonpohjalle pyörimään. Ja valkokultainen on sitten vihkini. Silvan malliston 0,85ct timskuilla (jakautuu jotenkin 6x0,10ct+1x0,25ct) varustettu ihanuuteni. Vähän tulee olemaan totuttelua tuohon yli 8mm yhteisleveyteen. mutta on ne vaan niin ihanat! <3 Muokattu: May 4, 2012, käyttäjä: Flik Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hebsetin Kirjoitettu May 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2012 Alempana tuleva vihkisormus ja ylempänä kihlasormus. Heinäkuussa saan vihkin sormeeni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu May 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2012 Tuossa minun Vuosi tuo ihanuus joutuu olemaan kaapissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu May 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2012 (muokattu) Tässä minun kihla-vihki-yhdistelmä. Reilu kolme kuukautta niin molemmat kiiltää sormessa. Alempi siis kihla ja ylempi vihki. Kultajousen valmisvalikoimasta molemmat bongattu, vihkin timanttirivi niin pientä piperrystä ettei häiritse minua (olisin halunnut vieläkin yksinkertaisemman enkä välttämättä timantteja lainkaan). Muokattu: May 21, 2012, käyttäjä: Ruska* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jansgi Kirjoitettu June 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2012 Aiemmin linkitin tänne kuvan yhdistelmästäni, nyt kuitenkin viimehetken muutokset ja vihkisormus vaihtuikin Nykyään yhdistelmä näyttääpi tältä:Ylempi siis kihla ja alempi vihki.Entinen yhdistelmä näytti tältä: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu June 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2012 (muokattu) ... Muokattu: January 24, 2013, käyttäjä: NeNNi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu June 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2012 Tässä minun ihana yhdistelmäni!Kovin on naarmuinen tuo kihlani (titaanisormus), mutta juuri nyt paraikaa se on kiillotettavana ja en malta odottaa, että saan sen ja tuon valkokultaisen vihkisormuksen sormeeni parin viikon päästä. <3Alempi siis 3mm leveä titaanisormus ja ylempi kohinoorin valkokultainen 2mm leveä timanttisormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pampuliina Kirjoitettu June 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2012 Jee, vihdoinkin saan liittää tänne oman kuvani!Ihanuudet kotiutui tänään, tykkään hirveästi tästä kokonaisuudesta.Keskellä on (naarmuinen) 3mm palladiumkihla ja reunoilla 2mm 14K keltakultaiset rivitimanttisormukset yht 0,30ct. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Avanda Kirjoitettu June 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2012 ^Ihana setti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shere Khan Kirjoitettu June 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2012 Ruskan yhdistelmä on todella hieno. Myös pampuliinan sormukset (jostain kumman syystä ) miellyttävät! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syystaika Kirjoitettu June 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2012 Tämmöiset ihanuudet minulle syksyllä. Kihla on ihan perus 3 mm valkokultainen, vihkiksi valikoitui keltakultaa niin tuo valkoisen kellertyminen ei niin haittaa.. Ja pallosormi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dulu Kirjoitettu July 7, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2012 Tässä meikäläisen simppeli kihla-vihkiyhdistelmä. Vihkin saan sormeeni parin kuukauden päästä Kihlasormus on tuo kapeampi (2mm, valkokultaa). Leveämpi siis vihkisormus (5mm, palladium) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SatuF Kirjoitettu July 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2012 Siinäpä minun ihanuuteni. Kihlana puolipyöreä valkokultainen sormus. Vihkinä viiden timantin flakka valkokultainen sormus, johon on juotettu kiinni samanlainen puolipyöreä valkokultainen mikä kihlakin on.Vielä vähän reilu kuukausi, ja saan ihanuuden sormeeni <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanjaana Kirjoitettu July 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2012 Tässä minun yhdistelmäni. Melkein vuosi pitää odottaa, että saan vihkin sormeeni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiri Kirjoitettu July 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2012 Vihki on Kultasepät Andreasenin tulppaani flanders-hiotuilla timangeilla. Kihla on kavennettu Kalevalan Oodi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fionaQ Kirjoitettu July 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2012 Payla tosi upea tuo sinun vihkisormus:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaarina Kirjoitettu July 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2012 ihana tämä andreasen! Tosin olen puolueellinen koska oma vihkini on sama malli briljanteilla kihla samoin kivetön 4.5mm valkokultasormus. Saako kysyä minkä kokoiset kivet sormuksessasi on? Minulla 0,31 + 2*0,15 ja 2*0,10. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiri Kirjoitettu July 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2012 Payla tosi upea tuo sinun vihkisormus:)Kiitos. Saako kysyä minkä kokoiset kivet sormuksessasi on? Minulla 0,31 + 2*0,15 ja 2*0,10.Saa toki. Minulla on: 0.30 + 2*0.158 + 2*0.05. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindaw Kirjoitettu July 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2012 Marraskuussa saan tämän yhdistelmän käyttööni. Ylemmän kihlan reunimmaiset timantit ovat 0,23 ct ja keskimmäinen 0,26 ct, väri on Top Wesselton ja laatu VVS1. Alempi vihki on 3 mm paksu ja puolipyöreä valkokultainen sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyllä2012 Kirjoitettu July 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2012 (muokattu) . Muokattu: August 17, 2012, käyttäjä: syksyllä2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Haidi Kirjoitettu July 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2012 Tässä olisi minun, jonka saan tosin sormeeni vasta ensi vuoden syyskuussa Aivan upeat nämä Sternellin sormukset! Saako udella mistä tällaisia ihanuuksia löytyy? Kuinka paksut sormukset ovat?Haidi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sklirva Kirjoitettu July 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2012 poistettu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelargonia Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Vihki on Kultasepät Andreasenin tulppaani flanders-hiotuilla timangeilla. Kihla on kavennettu Kalevalan Oodi. Aivan ihana vihki sinulla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aivansama Kirjoitettu July 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumenvalkea Kirjoitettu July 30, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2012 (muokattu) Lindawilla on aivan upea kihlasormus. Sopii hyvin yhteen yksinkertaisemman vihkisormuksen kanssa Tuo Andreasin tulppaani on aivan upea, ja se olikin ensimmäinen sormus johon ihastuin, kun rupesimme sulhasen kanssa häitä järjestelemään Kuitenkin nyt kun näen sormuksen oikeassa koossaan ihan oikean ihmisen kädessä, niin täytyy sanoa, ettei tuollainen minun sormeeni sopisi ollenkaan. On liian ison näköinen näihin pikku kätösiin Itse ostin kesätorilta vihkisormuksen yhdessä sulhasen kanssa. Sormuksessa yksi akvamariini-kivi. Sormus on kuulemma uniikki-kappale. Pidin erityisesti sen yksinkertaisuudesta, mutta se on silti kovin kaunis.Kuvaa laitan tänne sitten kun saan sen ensiviikon lauantaina Muokattu: July 30, 2012, käyttäjä: Lumenvalkea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts