Nellisi Kirjoitettu April 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2011 Tässä minun yhdistelmäni, jonka saan reilun 2 kuukauden päästä lopullisesti sormeeni Samassa kuvassa myös miehen sormus! Itselläni Kalevalakorun filigraani timantilla ja miehellä Kalevalakorun Huurre. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auppis Kirjoitettu April 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2011 Minun :Alempi on kihla ja allianssi on vihki. Tänään neljä kuukautta siihen, että vihki pääsee sormeen. *vaikka allekirjoittanut laskeekin melkein minuuteissa aika tuohon* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikee Kirjoitettu April 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2011 Minun tuleva kaksikko Ei enää pitkä aika Kivet on princess hiotut että säihke ei ole briljantin luokkaa, mutta kelpaa mulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tinde Kirjoitettu May 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2011 Tässä kuva omasta kihlasormuksesta. Juuri etsin itsekin vihkisormusta, ja olen kallistumassa mustiin timantteihin. Blogissa kuvia eri vaihtoehdoista. Vinkkejä ja mielipiteitä otetaan ilolla vastaan http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/05/girls-best-friend.htmlTinde Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest myy81 Kirjoitettu May 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2011 (muokattu) Onnistuin sähläämään ja poistamaan kuvan sormuksistani tuolla aikaisemmin ketjusta . Jostain syystä en pääse muokkaamaan alkuperäistä viestiä, joten tässä uudet kuvat. Ensin kihlaja vihki Muokattu: May 10, 2011, käyttäjä: myy81 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Absinthe Kirjoitettu June 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2011 Tässä on vihki, jonka mies kävi eilen hakemassa. Kävin hyväksymässä sen ennen sitä, kun ilmoittivat sormuksen saapuneen. Pelkäsin rubiinin olevan pinkki, mutta se onkin juuri sopivan punainen. Tykkään ihan hirveesti tuosta, se on just oikeanlainen mummosormus. Kihlasta en sen kanssa ota edes kuvaa, kun istuu niin huonosti ja kihla on muutenkin varmaan kokoa liian suuri. Ostetaan tälle kaveriksi varmaan sellainen peruskapea valkokultainen. Entinen on liian leveä.Eli rubiini, valkokultaa ja epämääräinen luku pieniä timantteja (enpä ole laskenut, rubiini löytyy, olen tyytyväinen ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimsi Kirjoitettu June 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2011 (muokattu) Tällaiset ihanuudet me saadaan ensi viikolla käyttöön! Päällimmäisestä miun vihki + kihla, ja alimmaisena sulhasen rouhea titaanisormus. Mun vihki on ostettu käytettynä ja sillä on ikää yli 80 vuotta, miehen sormus on teetetty tuolla Korus Designissa. Muokattu: June 3, 2011, käyttäjä: Mimsi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maria0810 Kirjoitettu June 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2011 http://aijaa.com/v.php?i=007898168430.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vieras Kirjoitettu June 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2011 Tässä minun yhdistelmä. Vihki (ylempi) on Hel-korun ja ainut mikä mielestäni kävi kihlan kanssa. Ja mikä parasta, ei ollut hinnalla pilattu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottalia Kirjoitettu July 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2011 Tässä mun valkokultainen yhdistelmä jonka saan viikon päästä käyttööni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pieni Kirjoitettu July 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2011 Tässä minun kihla-vihki-yhdistelmä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norppaaa Kirjoitettu July 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2011 Tuleva yhdistelmäni.. Myöhemmin testattuani huomasin, että istuvuus ja näyttävyys parempi, kun vaihdan sormukset sitten toiseen järjestykseen Eli tässä kuvassa alempi kihla, ylempi vihki. Täytyy sitten alttarin jälkeen vaihtaa järjestys toiseksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2xmami Kirjoitettu July 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2011 tässä minun yhdistelmä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyyssönen Kirjoitettu July 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2011 Tässä mun sormukset! 1-vuotis hääpäivänä sain vielä kolmannen sormuksen mut siit yhdistelmäst mul ei oo nyt kuvaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
brideTB Kirjoitettu August 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2011 (muokattu) Omani Kihla puoliksi keltakultaa, puoliksi valkokultaa, timantteja 11x0.01 ja vihki Kohinoorin valkokultainen rinkula jossa timantteja 7x0.03 Muokattu: August 13, 2011, käyttäjä: brideTB Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mel Kirjoitettu August 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2011 Tässä meidän sormukset. Mattapintaiset kihlat teetetty toiveidemme mukaan Lahdessa Henry Viljasella, ja vihkisormus niin ikään tehtiin oman ajatukseni mukaan Tampereella Kultasepät Andreasenilla. Kaikissa materiaalina palladium. Ja olen tykännyt niin maan kauhiasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu August 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2011 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu August 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2011 (muokattu) Linkki päikkyyni, sieltä löytyy kuva tulevasta yhdistelmästä. Muokattu: August 16, 2011, käyttäjä: MattiS Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mömmis Kirjoitettu August 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2011 Tässä mun yhdistelmä: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
medde Kirjoitettu August 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2011 Tässä mun yhdistelmä Kihla on valmismallistosta valkokultaa ja 0,02ct timantilla. Vihki on teetetty, runko valkokultaa ja reunoilla yht. 24x 0,01ct timskut ja keskellä 0,05 ct timsku. Tykkään näistä niiiin paljon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maalaismuikki Kirjoitettu August 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2011 Tässä minun tuleva yhdistelmä. En millään malttais olla hypistelemättä tuota vihkiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Miimos Kirjoitettu September 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2011 (muokattu) Tässä minun. Alempi on kihla ja ylempi on vihki. Vihkin timantti: 0,08ct w/vs baquette. Molemmat sormukset titaania. Muoks, laitoin pienemmän kuvan... Muokattu: September 21, 2011, käyttäjä: ~Miimos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
stomp Kirjoitettu October 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2011 Minun ihanat sormukseni, vihki on enoni minulle tekemä.Rannekoru on huomenlahjani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu October 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2011 (muokattu) Miun vihkit (kihla siirtyy oikeaan käteen) Lisää kuvia löytyy täältä! Muokattu: October 21, 2011, käyttäjä: Kitty* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sternell Kirjoitettu October 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2011 Tässä olisi minun, jonka saan tosin sormeeni vasta ensi vuoden syyskuussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts