Miss Pinkerton Kirjoitettu July 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2009 Tuossa minun yhdistelmä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay Kirjoitettu July 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2009 Mulle tulee tällainen yhdistelmä. Pitäisi viedä kohta vähän pienennettäväksi kumpainenkin sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura! Kirjoitettu July 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2009 (muokattu) 3 yötä enää niin saan yhdistelmän käteeni Muokattu: July 22, 2009, käyttäjä: laura! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AsKiMe Kirjoitettu July 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2009 Tällanen tulee mulle....Pelkistetty, mun makuun oleva :-X Aikasin jo hankittu, mutta kun tuli sopiva eteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiko Kirjoitettu July 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2009 Heippa!Olipa kiva nähdä muidenkin sormusyhdistelmiä ja lukea niihin liittyviä juttuja. Aika pitkälti jokaisella oli omanlaisensa "parivaljakko", niin kuin pitääkin olla. Ja kauniita olivatkin Itselläni kihla on perusmallia, sileä puolipyöreä keltakultainen ilman kiviä tms. Vihkisormus käytiin valitsemassa tänään ja se on tällainen (Jukka Ailion mallistoa):Googletuksella huomasin, että joku oli kirjoittanut samasta sormuksesta jonnekin tänne foorumiin, mutta Googlen osuma ei mennyt itse viestiin enkä löytänyt sitä täältä muutenkaan. Kyseinen henkilö oli ainakin kirjoittanut, ettei saanut liitettyä kuvaa sormuksesta viestiinsä. Olisi kiva tietää, päädyitkö sormukseen ja mitä olet tykännyt siitä -Tiina- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
¤Sophia¤ Kirjoitettu July 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2009 Mun rakkaat, jotka pääsevät syyskuussa virallisesti sormeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlene Kirjoitettu August 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2009 Tässä minun kaunis yhdessä rakkaan kihlan kanssa. Älkää välittäkö huonoista kynsistä, nakeista tai surkeasta kuvanlaadusta! Ihan perusrinkulathan nuo ovat, mutta niin paljon tykkään, ettei mitään rajaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annick Kirjoitettu August 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2009 Tassa minun unelma sormukseni kaytossa - sain mita halusin Eli paasin 5th Avenuen Tiffanylle valkkaamaan!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cissus Kirjoitettu August 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2009 Tässäpä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapinmorsian Kirjoitettu August 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2009 tässä minun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
serythia Kirjoitettu August 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2009 Poistin nuo kuvat tuolta edellisestä viestistä ja laitan tähän uudet, vähemmän tilaa vievät, mutta parempilaatuiset kuvat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtis Kirjoitettu August 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2009 (muokattu) Tämmöset mulla, ihan erilaiset kuin olin aatellu, mutta tuntuu omalta. Kihlan halusin kultasena perinteen mukaan, mutta käytän enimmäkseen hopea koruja joten passeli kaikkeen, muutama tuttu harmitellu kun ei ole tullut tehneeksi samoin. Sandbergin kihla (kuvassa päällimmäisenä) ja Tillanderin vihkisormus. Tälleen päin näyttää parhaalta, normaalisti se ei valu noin:) Miehellä millin leveämpi kihla, kuin omani.-Kuvassa lisäksi prinssini jota pussasin; elämä on karua. Muokattu: August 20, 2009, käyttäjä: tähtis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meimei Kirjoitettu August 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2009 (muokattu) Mun lopullinen yhdistelmä:Tuli vähän pieni kuva, mutta kuvassa siis 3mm leveä keltakultainen kihla, jossa neliönmallisessa istutuksessa timsku, vihki 4mm leveä keltakultainen rivari, jossa 11 pientä kiveä, sekä valkokultainen reuna, välissä menee "urat" Muokattu: August 20, 2009, käyttäjä: meimei Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
einju Kirjoitettu September 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2009 Vihdoin sain aikaiseksi ottaa sormuksista kunnollisia kuvia. Tällaiset siis minulla: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamomilla Kirjoitettu September 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2009 Tässä oma yhdistelmäni. Todella tyytyväinen olen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taaperoinen Kirjoitettu October 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2009 tässäpä nämä <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu October 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2009 Tässä nämä, kapeammasta sormuksesta teetetään valkokultainen versio vihkiksi (nyt hopeinen pikkuisella timantilla) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demma Kirjoitettu October 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2009 Meidän sormukset näyttää tälläisille Molemmat on ruostumatonta terästä ja kummallekaan tuskin tulee vihkisormuksia ollenkaan.. Nuo riittää meille (jos vaan sulho saa pidettyä omansa tallessa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jepa280810 Kirjoitettu October 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2009 Tässä mun yhdistelmä. Kihla on sormessa ollut jo yli 5 vuotta, mutta vielä joudun odottelemaan, että saan seuraksi ihanan vihkini... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkm2010 Kirjoitettu November 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2009 Minulla valkokultaiset, kihlassa 3 pientä timanttia ja tulevassa vihkissä 4 timanttia ja safiiri Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliina80 Kirjoitettu November 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2009 Nyt on vihkikin ostettu Eli kihla tuo rivari, vihki solitaire Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu December 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2009 ostin tänään vihkisormuksen ja sormukseni näyttävät tältä. kolmitimanttinen on siis vihki ja yksitimanttinen kihla (likainen ja naarmuuntunut) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliina80 Kirjoitettu December 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2009 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eikku82 Kirjoitettu December 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2009 Tässä mun yhdistelmä, valkokultaa. Kihlassa timantti 0,15 princess ja vihkissä 1x0,42 ct ja 16x0,02 ct. Teetettiin Tampereella Andreasenilla ja olimme todella tyytyväisiä lopputulokseen. Mahtava palvelu, kun asioi Jussi Andreasenin kanssa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuksutar Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 (muokattu) Tänään hankittu vihkisormus...musta timantti...toisessa kihlan kanssa Muokattu: December 28, 2009, käyttäjä: Tuksutar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts