Guest Nanam Kirjoitettu April 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2009 (muokattu) Tässäpä se lupaamani sormuskuva, kun ovat sormessa. Muokattu: April 4, 2009, käyttäjä: Nanam Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natasha Kirjoitettu April 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2009 (muokattu) Tässä minun jo jonkin aikaa sormessa olleena. Vaikeaa saada kunnon kuvaa. Muokattu: April 5, 2009, käyttäjä: Natasha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuitu Kirjoitettu April 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2009 (muokattu) Tässä mun tuleva yhdistelmäAlempi miehen itsekseen ostama kihla, ei siis itse valitsema mutta sitäkin rakkaampi.. Muokattu: April 6, 2009, käyttäjä: Tuitu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnu76 Kirjoitettu April 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2009 Allekirjoittaneen sormukset. Alempi sormuksista on vihki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellis 080809 Kirjoitettu April 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2009 (muokattu) Tässäpä olisi minun yhdistelmä, vihki kotiutui eilen kultasepältä. Pitihän sitä heti vähän testailla Koittakaa olla välittämättä heijastuvasta kamerasta ja kolhuisesta kihlasta Muokattu: April 8, 2009, käyttäjä: Jellis 080809 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana84 Kirjoitettu April 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2009 Tällainen yhdistelmä löytyy omasta räpylästä ensi vuoden helmikuussa: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sipe70 Kirjoitettu April 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2009 Tässä minun ihanuus vihdoin kotona Kihla on pari numeroa liian iso, joten nuo eivät vielä oikein istu hyvin yhdessä...täytyy käydä pienennyttämässä ennen vihkimistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S&J Kirjoitettu April 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2009 Minulle tulee tällainen sormus:Se on Tillanderin malli 553 (Timanttijoki). Tätä mallia saa useammassa eri timantti koossa, mutta luulen, että minulle tulee juuri tämä kuvassa oleva malli (5x0,05 timantit) Haluan tämän sormuksen siksi, että minun kihlani on juuri samanlainen kuin tämä, mutta ilman timantteja. Tosin meillä lopullisen sormuksen ulkonäön tulee päättämään sulhanen, joka hankkiin sormuksen perinteisesti ihan omilla rahoillaan (ei mene siis hääbudjetista). Katsotaan miten käy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oanna Kirjoitettu April 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2009 Tässä mun murulaiseni . Hiukan nyt harmittaa että pyysin pienentämään noita sivukiviä mutta varmaan ne saa vielä vaihdettua isompiin kun joskus taas rikastutaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söpötikru Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 Minun ja miehekkeeni kihlat alla. Vihkisormukseksi minulle tulee kolmirivinen pavésormus ja miehelle valkokultainen flakka, jossa reunaistutettuna kuusi timanttia. Kuvan yhdistelmistä pääsemme postaamaan toivottavasti kesä- / heinäkuussa, kun sormukset toimitetaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taiga Kirjoitettu April 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2009 Tässäpä mun... Vihkiä pitää malttaa säilyttää rasiassaan vielä vajaat viisi kuukautta. Kihla on siis tuo alin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinzezza Kirjoitettu May 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2009 Kuva minulle tulevasta yhdistelmästä: Alempi kihla Kultajousen Prinsess mallistoa ja Vihki Laatukorulta. Vihkin saan elokuussa sormeeni Pahoittelut huonosta kuvan laadusta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamsu Kirjoitettu May 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2009 (muokattu) Minulla on tuo Sandbergin yksikivinen kihla, ja seuraksi olen kaavaillut sellaista missä olisi useampi kivi... Eli suurinpiiretein tämän tyylinen yhdistelmä: Muokattu: May 4, 2009, käyttäjä: Bamsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti Etsivä Kirjoitettu May 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2009 Tässä minun yhdistelmäni On melko tavallinen, mutta ihastuin sormukseen heti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu May 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2009 Tässä mun sormukset: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
stikku Kirjoitettu May 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2009 (muokattu) tässä minun sormukseni , vihki on teetetty, kihla Silvánin mallistosta. Vähän kesti ennen kuin sain kuvan tänne asti, joten ei noi rinkulat kiillä enää niin kuin uutena Muokattu: May 22, 2009, käyttäjä: stikku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mey Kirjoitettu May 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2009 Huonoja kuvia omasta juuri kotiutuneesta yhdistelmästä:Kihla valkokultaa, perusmalli.Vihkisormus valko- ja keltakultaa, kolme timanttia (0.07 ct, VS Wess., briljanttihionta)Tässä vielä sekä minun että sulhon vihkit rasiassa: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandyk Kirjoitettu June 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2009 (muokattu) Tässä sormukseni, joka on valmistunut tänään. Sormuksen on suunnitellut minä ja sulhaseni ja valmistanut Mika Tarkkanen. Hienoa työtä!I it!!!muoks. kihlana siis sileä 4mm flakka valkokultasormus. Kuvaan ne myöhemmin yhdessä Muokattu: June 3, 2009, käyttäjä: Sandyk Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Kirjoitettu June 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2009 Tässäpä oma tuleva yhdistelmä. Tuleva vihki on tuo kivellinen, lähempänä kämmentä. Näyttää nätimmältä noin päin, vaikka alun perin ajattelinkin, että olisivat toisinpäin. Enää kuukausi aikaa kun saan pitää tuota koko ajan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu June 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2009 vihdoinkin! kalleudet saatiin tänään kotiin ja meinas taju lähtee kun ne on niin ihanat! tässä mun toinen......tässä toinen......tässä ne molemmat sormessa......ja tässä vielä puolisoni oma... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
toadstool Kirjoitettu June 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2009 (muokattu) tässä minun setti. kihlaa ei tosin ole vielä kiillotettu.. Muokattu: June 18, 2009, käyttäjä: toadstool Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neitikesaheina Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 Montaa viestiä en ookaan vielä postannut, mutta oon niin onnessani omasta kihla-vihkisormus kombinaatiosta, että haluan jakaa sen koko maailman kanssa:)Kihla on Kalevala ja vihki Sandbergin mallistoa. Reilu viikko niin saan pitää sitä ihan pysyvästi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suvi09 Kirjoitettu July 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2009 (muokattu) Mun :-X Muokattu: August 9, 2009, käyttäjä: suvi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu July 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2009 Titaanisormukset, vihkissä 14x0,025 princess :-X Yksinkertaista ja kaunista, ja juuri tarpeeksi kimallusta mun makuun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincentcat Kirjoitettu July 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2009 (muokattu) Tässä minun nakkisormen sormukset ... Tykkään! Muokattu: July 11, 2009, käyttäjä: Vincentcat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts