sarakka Kirjoitettu May 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2005 Olis kiva naha sormusyhdistelmia omissa sormissa tai jos ei omissa ni sitte vaan kuvina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Utti Kirjoitettu May 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2005 Kas tässä tuoreen rouvan sormukset; molemmat on OZ-GALLERIASTA helsingistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu June 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2005 Tässä mun kaverit, tosin aika huono kuva mutta kuitenkin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puustinen Kirjoitettu September 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2005 Tässä omani. molemmat ovat valkokultaa. kihla on 4 mm leveä ja siinä on 0.07ct:n wvs timantti. vihki on 7 mm leveä ja siinä on 13 wvs-timanttia yhteensä 0.18ct. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu February 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2006 Tässä vielä meidän tuoreet sormukset tositoimissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathi Kirjoitettu February 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2006 Toissa päivänä otettu kuva. Älkää kiinnittäkö kuiviin, nakkisormiini tai kynsiini huomiota. Kynnet pääsee ma hoitoon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskis Kirjoitettu March 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2006 Tässä mun vielä epävirallinen yhdistelmä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest memmuska Kirjoitettu May 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2006 Tässä minun, kuukauden sormessa komeillut, yhdistelmäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hempura Kirjoitettu May 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2006 Tässäpä minun sormukset Vielä pitäis pikkuisen vajaa 2 kk odottaa, että saa tuon yhdistelmän sormeen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ennu. Kirjoitettu June 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2006 Tässä vihki rasiassa...... ja tässä kihlan kanssa....... ja tässä molemmat sormessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpookyandKira Kirjoitettu July 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2006 Aivan liian iso kuva minun sormuksista: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanja.78 Kirjoitettu July 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2006 Tässä minun sormestani löytyvä yhdistelmä. Oli hääpäivänä nakit niin turvoksissa, että ei meinannu sulho saada sormusta sormeen ja olin poistanu kihlankin sormesta vihkimisen ajaksi. Nyt ne taas mahtuu molemmat, mutta oli vähän noloa juhlissa näytellä, että tässä on vihki ja kihlasormus onkin täällä toisessa sormessa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teaz Kirjoitettu July 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2006 Tässä on minun yhdistelmäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muruli Kirjoitettu August 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2006 Tässä mun yhdistelmäni: Tuo alempi paksumpi on siis kihla. Ylempi vihki on noin puolet kapeampi, mikä vähän aluksi mietitytti, voiko se olla noin paljon pienempi. Molemmat kuitenkin ihastuimme siihen sormuksena välittömästi; minä jo kuvan nähtyäni ja mies sitten kultasepänliikkeessä. Nyt olen niin rakastunut molempiin, että kumpaakaan en vaihtaisi mihinkään toiseen. Ovat siis 18 K:n kultaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mebu Kirjoitettu August 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2006 Tossa meidän sormukset.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
evrika Kirjoitettu August 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2006 En mä tiä oonko mä joku ihmee tavis tai vähä kuiva ku mulle tulee vaa tommoinen sormus. Sillä en ole hirvee innostunut mistäää timanteista. Vaikkakin ovat kauniitamutta en osaa itselle kuvitella semmosii.mun sormushttp://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/sormukset/1561 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonspe Kirjoitettu August 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2006 Laitetaanpa tännekin kuva kokonaisuudesta, jonka saan sormeeni 25.11.2006Molemmat sormukset ovat Kalevala Korun mallistoa: kihla 4145 ja vihki 4345 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hei!(Guest) Kirjoitettu January 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2007 Pukkaampas tämän vielä tännekin, vaikka jo olen sen johonkin pistänytkin. Niin tyytyväinen tähän olen. Ylempänä oleva vihki on uunituore tuunattu perintösormus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowflaky Kirjoitettu February 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmeli Kirjoitettu March 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2007 Tässä oma yhdistelmäni, kihla ihan sileä kultarinkula, vihkissä 5 briljant-hiontaista timantteja, keskimmäinen 0,20 ct, seuraavat 0,10 ct ja reunimmaiset 0,05 ct. (Kuvassa taitaa olla tosin toisena miehen rinkula..) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Hemuli- Kirjoitettu March 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2007 Minulle tulee tallainen yhdistelma:Tuo ylempi trilogy-sormus on siis kihlani, sen viereen teetettiin hieman kaartuva silea sormus vihkiksi - tosin paadyin valitsemaan siihenkin kolme pienta timanttia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu May 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maerlyn Kirjoitettu August 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2007 Tässäpä minun! 18K valkokultaa (molemmat), vihkissä 5 vaaleanpunaista safiiria. Tarkkasilmäisimmät voivat bongata sulhon nimen kaiverruksesta Sormessa:Rasiassa:Ja pöydällä (näyttävät tosin keltakultaisilta tässä...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiisu Kirjoitettu August 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2007 Josko nyt näkyisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mardinia Kirjoitettu November 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2007 Tässä sitten minun rakas yhdistelmä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts