Miriamele Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Se nyt on ihan makuasia, pääasia että pitää sormusta! Ja ei se hinnasta ole kiinni, katso vaikka näitä:www.tunteella.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu January 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2010 Kyselin tätä asiaa mieheltä silloin kuin häistä päätettiin ja hän ilmoitti ettei halua toista sormusta eikä myöskään uutta sormusta kihlan tilalle. Mielipide ei ole muuttunut, joten näin mennään meillä siis. Mies ei ole kovin innokas korujen käyttäjä. Käyttää kyllä kultaista kaulaketjua joskus, mutta muuten ei kihlasormuksen lisäksi muita koruja. Ellei sitten solmioneulaa ja kalvosinnappeja lasketa koruiksi, mutta nekin on tietysti käytössä vain juhlissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane2010 Kirjoitettu February 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2010 Meillä mies halusi uuden sormuksen niin vihkiksi ostettiin valkokultainen sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mai2010 Kirjoitettu February 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2010 Meillä miehen kihlasormuksessa on jo noin 5 normaalikokoisen sormuksen kullat, ettei toista taida mahtua. Olin aivan siinä uskossa, ettei sulhanen välttämättä halua kihlasormustakaan ollenkaan, kun ei ole mikään korujen käyttäjä. Niin eipä mitä, nyt on 7 mm leveä 1,5 mm paksu jötikkä, jossa on jo valmiiksi kaiverrettuna hääpäiväkin . Oon ehotellu, että vuosien mittaan voi tuohon upottaa sitten vaikka millä mitalla kiviä vähän lisää näköä antamaan. Kultaseppä lupas kunnostuksen ja kiillotuksen ennen hääpäivää samaan hintaan, mutta tuskin tarvii käyttää, kun kihlasormusten valmistumisesta hääpäivään on vaan pari kuukautta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drotten Kirjoitettu February 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2010 (muokattu) Meillä mies saa ekan sormuksensa vihkimisen yhteydessä, itse halusi näin. Vähät siitä kun kihlausaika on kuitenkin suht lyhyt, 10kk. Ja pidin kyllä hänen perustelustaan, nimittäin hänelle se on avioliitto joka merkitsee ja kihlaus vaan "semmoinen mikä tapahtuu siinä ennen", joten siksi hän tahtoi sormuksenkin ikään kuin naimisiinmenon merkiksi vasta. Itse tietenkin halusin kaksi sormusta, koruista kun kovasti tykkään! Muokattu: February 26, 2010, käyttäjä: Drotten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruskamorsian10 Kirjoitettu March 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2010 Meillä sulholle tulee oikeaan nimettömään vihkisormus, vasemmassa on kihla. Tämä on ikään kuin kompromissi, kun hän on ortodoksi, ja he perinteisesti pitävät oikeassa nimettömässä sormusta. Kihloihin mennessä oli kuitenkin kiva, että sormus tulee molemmilla samaan sormeen, niin päädyimme tähän ratkaisuun. Molemmille siis tulee vihkisormukset! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nox Kirjoitettu March 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2010 Miehelle tulee vihkiksi Lapponian leveämpi Lapinkihla. Kihla siirtyy pöytälaatikkoon. Olen tosi tyytyväinen, että mies ihastui tähän sormukseen, koska olen itse tosi Lapponia-fani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titvi Kirjoitettu March 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2010 Sulholle hankittiin Kalevalan Räisälän sormus vihkiksi, keltakultaisena. Sopii hyvin yksinkertaisen sileän kihlan viereen.Kalevala koru Räisälän sormus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morssiin 2010 Kirjoitettu March 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2010 ihana kuulla että muittenkin sulhot ovat hankkineet itselleen myös vihkisormuksen. ite ku oon koko ajan ollu siin uskos et morsian saa kihlan lisäks vihkisormuksen ja miehelle kaiverrettaan jo olevaan kihlaan myös vihkipäivä. ja olin ensin lenttää persseelleen ku isäntä sano et hän hankkii kans vihkisormuksen kihlan rinnalle. mut se onki näköjää varsin ylleistä nykyään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinkku Kirjoitettu March 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2010 (muokattu) Meillä miehellekkin tulee vihkisormus. Täällä Englannissa on tapana ettei miehelle tule kihlasormusta, vaan pelkkä vihkisormus, mutta minun sulhoni halusi kihlasormuksenkin Sulhon kihla siirtyy joko toiseen sormeen, kaulaketjuun tai pöytälaatikkoon talteen sillä molemmat sormukset eivät mahdu samaan sormeen. Minä pidän oman kihlani ja viereen tulee vihki Muokattu: March 19, 2010, käyttäjä: tinkerbell4x Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venluus Kirjoitettu March 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2010 Teetin sulhaselle valkokultaisen kihlasormuksen rinnalle keltakultaisen vihkisormuksen. Ne juotettiin yhteen pari päivää ennen häitä ja kultaseppä teki sormuksiin vielä kivat uurteet. Tuli tosi hieno ja sulhanenkin tykkäsi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santsie Kirjoitettu March 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2010 Meillä tulee miehelle sekä vihki että kihla. Vihki teetetään miehen isän vanhasta vihkisormuksesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguli Kirjoitettu April 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2010 Mä haluaisin sulholle uuden ja paljon leveämmän sormuksen, mutta hän saa nyt kuitenkin tyytyä kihlasormukseen. Ostetaan uus ja hienompi sitten, kun häähumu on hälvennyt ja laskuista selvitty Harmittaa, että ostettiin halvin valkokultarinkula kihlaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimsi Kirjoitettu April 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2010 Meilläkin sulho haluaa vihkisormuksen, ja kihla siirtyy sitten pöytälaatikkoon tai muuhun talteen Kahta sormusta ei kuitenkaan halua käyttää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mammuska Kirjoitettu April 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2010 Meilläkin sulho haluaa vihkin. Vielä ei ole tietoa että minkälainen ostetaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu May 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2010 Miehelle tulee vihkiksi Lapponian leveämpi Lapinkihla. Kihla siirtyy pöytälaatikkoon. Olen tosi tyytyväinen, että mies ihastui tähän sormukseen, koska olen itse tosi Lapponia-fani. Miehelle tulee tuo sama (ja kihla pääsee säilytykseen), mutta valkokultaisena Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu May 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2010 (muokattu) Vastasinkin tuolla aiemmin, että miehelle tulee vihkisormus. Hänellä ei ole kihlaa. Olemme kiertäneet kaikki Turun kultasepänliikkeet ja kahlanneet netin läpi. Vihdoin hänelle löytyi mieluinen sormus. Eli tälläinen: Muokattu: May 21, 2010, käyttäjä: rizie Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinelmä Kirjoitettu June 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2010 ^onpa kivan erilainen mitä nuo materiaalit on?meillä todennäköisesti mies pärjäilee kihlasormuksella. periaatteessa kummankin mielestä olisi kivaa olla myös vihki, mutta käytännössä voisi olla hiukan hankalaa, kun mies jo nyt kihlan kanssa välistä valittelee, että ahdistaa kun sormet joskus on vähän turvoksissa. suurempikaan ei silti voisi olla, koska normaalitilassa pakkaa olla löysä. pitäis olla erikseen kesä- ja talvisormukset kattotaan nyt, mihin päädytään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu June 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2010 (muokattu) ^ ja ^^Tuo musta osa on titaania, keskellä 18ct:n keltakultaa. Ja timantti on .15ct Muokattu: June 29, 2010, käyttäjä: rizie Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinelmä Kirjoitettu June 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2010 enpä ookaan ajatellu että titaania olis mustaakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soopa Kirjoitettu June 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2010 Meillekin sulholle tulee mustaa titaania, tosin harmailla reunuksilla (tietenkään muista nyt mitä materiaalia se onkaan), saman valmistajan ku riziellä. Edward Mirell <3 Itelle taas vihki mustaa titaania yhdellä prinsesahiotulla timangilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu July 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2010 ^Edward Mirellin sormukset ovat kyllä kauniita. Toinen vaihtoehto miehelle olisi ollut juuri tuo teidän valitsema sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kohta naimisiin Kirjoitettu July 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2010 "Mellä tulee miehelle kanssa uus sormus vanhan viereen. Oli ihan selvää, että näin tehdään. 78-vuotias mummini ihmetteli, että mitenkäs te nyt miehellekkin sormusta, mutta totesi sitten, että niin, no meneehän sekin naimisiin... Ja siinähän juuri asian ydin! "Meillä kans miehelle tulee sormeen vihkisormus kihlan viereen. Itse halusi toisenkin sormuksen. On vain aika vaikea löytää kihloihin sopivia sormuksia kun on valko-keltakultainen kihlasormus molemmilla ja tod harvinaiset. Yhdessä liikkeessä olen pk-seudulla vain törmänny näihin kihloihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyuko Kirjoitettu July 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2010 Meillä ei miekkosella ole kihlaa, eli hälle tulee sitten pelkkä vihki. Ja kun hän ei sitä sormessa kuitenkaan pidä (ei ole koruihmisiä), niin tilasin hälle sitten volframista valmistetun sormuksen joka pujotetaan avaimenperäksi hääjuhlan jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
waimo-09 Kirjoitettu July 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2010 Meillä tuli miehelle uusi sormus, Romanssin kaksivärinen kihla. Hällä oli aiemmin tavallinen keltakultarinkula, mutta opiskelijaelämän päätyttyä oli sen verran varaa, että voitiin hankkia hänelle hänen haaveilemansa sormus. Kihla on tallella ja käytössä asennushommissa yms. sormusta kuluttavassa puuhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts