Nightfall Kirjoitettu July 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2009 mutta edelleen mun mielestä myös miehellä saisi olla kaksi sormusta (mikä on harvinaista), koska eihän muuten tiedä onko joku jo naimisissa vai kihloissa! siis muuten kun kysymällä OT, mutta kenen se pitäis tietää (ja miksi)?Hmm varmaan siks et muut tietää kyseisen henkilön olevan varattua kamaa. No mutta eikös nyt yksi sormuskin kerro jo siitä että varattu mies (tai nainen) on kyseessä...?Perinteisesti kai Suomessa ei miehillä kahta sormusta ole ollut (eikä käsittääkseni monessa muussakaan kulttuurissa). Yksi sormus on myös minun miehelläni - nimittäin vihkisormus, ja sama homma minulla, emme halunneet lainkaan kihlasormuksia. Ja jos joku random-tyyppi nyt luulee että olemme "vain" kihloissa niin oevoe ja evvk Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina^ Kirjoitettu July 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2009 Niin siis mun miehellekkin tulee vain yksi sormus. Ei halua pitää kihlasormusta enää tahdon sanan jälkeen, vaan pitää vaan uutta vihkisormustaan sitten. Mä heitin vaan veikkauksena ton et haluu muiden näkevän et on varattua kamaa. Eli siis en tiedä "oikeaa" vastausta miksi jotkut haluavat miehen pitävän kahta sormusta. Mulle on ihan sama, sais pitää kahta jos haluu ja jos ei haluu pitää ku yhtä niin sekin ok. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikki Kirjoitettu July 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2009 mun sulhoni sanoi heti että hän tahtoo sitten myös vihkin.ja nyt onkin sitten hankittuna samanmoinen valkokultainen rinkula kuin kihlakin ja näyttää oikein kivalta yhdessä. (mä vähän pelkäsin että jos se näyttää jotenkin hmm.. liian koristeelliselta tai "neitimäiseltä" niin sitten häntä olis alkanut harmittaan.. mutta se näyttikin yllätyksekseni oikein okein hyvältä ja aivan miesmäiseltäkin ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay Kirjoitettu July 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2009 Meilläkin halusi mies vihkisormuksen, joten hänelle hankittiin Kalevalan metsäpirtti valkokultaisena. En tiedä, mitä kihlalle tehdään vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu July 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2009 (muokattu) Tässä miehen vihkisormus. Keskelle on istutettu musta timantti. Minunkin sormus tuli sittenkuvaan mukaan... Muokattu: August 1, 2009, käyttäjä: miumiu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadis Kirjoitettu July 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2009 ^upeat sormukset! ja ihanaa, kun miehen sormus on noinkin näyttävä ja persoonallinen! tykkään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu August 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2009 ^^ Hienot sormukset sekä sinulla että miehelläsi, miumiu! Meillä avolle piti tulla kaksi sormusta, mutta ei sitten löydetty mieluisaa joka olisi sopinut suht leveän valkokultaisen kihlan kanssa olematta liian iso, pieni, tavallinen tai koristeellinen. Päätettiin sitten hankkia kokonaan uusi vähän persoonallisempi vihki ja myydä vanha kihla pois (=ratkaistiin "mitäs me sillä kihlalla sitten tehdään?"-ongelma). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu August 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2009 aadasofia & Via: me kiitämme kehuista! Miehen vaatimus sormukselle oli erilaisuus ja ehdottomasti timantti/timantteja..Ja tuossa kuvassa sormus näyttää kaposelta, mutta on aika leveä. Ollaan kyllä 110% tyytyväisiä sormukseen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu August 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2009 Meillä miehelle tulee tällainen valkokultainen flakka kahdella mustalla timantilla (ei löytynyt kuvaa sormuksesta yksinään..): Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venluus Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Mies haluaisi kihlojen lisäksi vihkisormuksen myös itselleen. Varmaan ihan yksinkertaisen keltakultaisen hankin sille valkokultaisen kihlan rinnalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nox Kirjoitettu September 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2009 Mun miehelle tulee vihkisormus, koska taloudellisista syistä hänellä on nyt kihlana "vanha" (siis jo kerran käytetty) sormus. Käytetty sormus ei minua häiritse, mutta minusta on silti hienoa, että hänellekin tulee upea uniikki sormus. Häiden jälkeen aiomme molemmat käyttää vain yhtä sormusta - mies siitä syystä, ettei halua käyttää vanhaa ja minä siitä syystä, että en tykkää pitää kahta sormusta ja vihki on vielä sen mallinen, ettei siihen toista mahdu (mulla kihla siirtynee oikeaan käteen). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Olen kysellyt mutta ei (ainakaan vielä) ole osoittanut kiinnostusta. Serkun miehellä on ja yhdistelmä on kyllä tosi kiva hänellä mun mies käyttää muutenkin niin paljon sormuksia et ehkä toi yks nimettömässä on hällä selkeempi.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaikkis Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Sulkille jää tuo 5mm platinaflakka ainokaiseksi. Kehtasi muuten aluksi väittää että kusetan, kun sanoin että naiset yleensä käyttää kahta sormusta, ja mulle ainakin hankitaan vihki! Murrr. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vmh Kirjoitettu September 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2009 Sulkille jää tuo 5mm platinaflakka ainokaiseksi. Kehtasi muuten aluksi väittää että kusetan, kun sanoin että naiset yleensä käyttää kahta sormusta, ja mulle ainakin hankitaan vihki! Murrr.Mua nauratti kun luin tän, mutta eipä naurattanut eilen illalla enää. Mun mieskin nimittäin ihan vakavalla naamalla oli hämmästynyt, kun sanoin, että oon käyny vähä katteleen noita vihkisormuksia itelle. Se oikeasti luuli, ettei kihlojen lisäksi oo tapana laittaa muita sormuksia. No, ei me sille laitetakaan, mut kyllä mä haluun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu November 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2009 Nox: Mitä tarkoitat jo kerran käytetyllä sormuksella?? Me otamme molemmit vihkisormukset kihlojen lisäksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anski_ Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Kysyin mieheltäni haluaako hän uuden vihkisormuksen, ja ei kuulemma halua. Eli kihlaan kaiverretaan sitten hääpäivämäärä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nox Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Nox: Mitä tarkoitat jo kerran käytetyllä sormuksella?? Me otamme molemmit vihkisormukset kihlojen lisäksi.No sitä, että mies on ollut kihloissa jo aiemmin. Rahapulassamme kaivoimme sormuksen naftaliinista ja kaiverrutimme sen uudestaan. Mulle asia oli ihan sama - sehän on vain pala metallia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
talviaamu Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 Mies halusi uuden vihkisormuksen, ja kihla...no, se on jossain hyvässä jemmassa ilmeisesti.Kihlasormus oli siis ihan se "perussormus" keltakultaisena, vihkiksi mies sai haluamansa yhdistelmän kelta- ja valkokultaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu November 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2009 Meillä mies otti myös kelta- valkokultasen vihkin kolmella pienellä timantilla:) Meinaa pitää sen normaalin keltakultakihlan rinnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ne-Na Kirjoitettu November 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2009 Meille miehelle tulee vihkiksi tämäKihlat jätetään molemmat pois tai minä siirrän oikeaan käteen. Ostettiin joskus budjetti kihlat jotka on hopeiset ja päätettiin että naimisiin mennessä sitten hankitaan molemmille uudet sormukset (minulle 2). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Minä olisin halunnut sulholle toisen sormuksen, mutta tiukkaan sävyyn tuli häneltä vastaus ettei miehet pidä kahta sormusta, että näin meillä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Eowyn Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Mun miehelle tulee vain yksi sormus. On nyt kihlana ja muuttuu myös vihkiksi ensi kesänä. Sormukseen on kaiverrettu nyt mun nimi ja kesällä sitten lisätään hääpäivämäärä.. En usko, että olisi mahtunut myös kihlapäivämäärä, joten minunkin kihlassa on vain mieheni nimi. Muistetaan kuitenkin hyvin kihlapäivä, kun on samalla meidän 10v vuosipäivä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 me ostettii silloin kihla jo sillä ajatuksella ettei enään erikseen vihkiä tulla ostamaan. Kalevalan metsäpirtti valkokultaisena. Mielestäni hyvännäköinen sormus myös nuorelle sulhaselle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Meillä ei miehelle tule kun yksi sormus, se mikä ostettiin kihlaksi. Mies ei muutenkaan ole mikään korujen käyttäjä niin ihan hyvä kun yhtä käyttää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Olen kysellyt mutta ei (ainakaan vielä) ole osoittanut kiinnostusta. Serkun miehellä on ja yhdistelmä on kyllä tosi kiva hänellä mun mies käyttää muutenkin niin paljon sormuksia et ehkä toi yks nimettömässä on hällä selkeempi..No nyt sitä kiinnostusta sitten jo löytyykin katotaan mikä tilanne on kesällä.. Käytetään molemmat tälläkin hetkellä kahta sormusta, mummoille vähän ihmettelemistä ne toiset sormukset vaihtuis näillä näkymin sitten vihkisormuksiin kun mennään naimisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts