Sabsu Kirjoitettu May 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2007 Meille ei tule miehelle sormusta, kihlasormus on leveä ja näyttävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiita Kirjoitettu May 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2007 Meillä oli alunperin tarkoitus että sormus ostetaan vain minulle, eli morsiolle. Mietin asiaa pitkään, kun miehehni sormus on totaalisesti naarmuuntunut ja käytössä kulahtanut. Halvatkin nuo kihlat silloin ostaessa olivat. No nyt sitten päätin, että mieheni yllätykseksi ostan "huomenlahjaksi" miehelle uuden sormuksen, jossa on sitten sekä kihla-että vihkipäivä kaiverrettuna. Sormus on samaa tyyliä kun edellinenkin, mutta hieman paksumpi ja siinä on myös hitunen valkokultaa kuten minun vihkisormuksessani. Vanha kihla saa mennä sitten ö-mappiin Hei filia84! Meillä tulee molemmille vihkisormus, sulhaselle samasta syystä, kuin sinunkin sulhasellesi eli käytössä kulunut. Oma mielipiteeni sormusten antamisesta ja sormeen laittamisesta on minulle henkilökohtaisesti tärkeää tapahtua kirkossa/vihkimisen yhteydessä. Silloinhan pappi "siunaa" sormukset avioliiton merkiksi. Niin tai mikäli haluaa voivat vihkipari lausua toisilleen sormusvalat. Mutta hieno ajatus huomenlahjaksi miehelle, kun tuntuu muutenkin vaikealta keksiä miehelle huomenlahjaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessi Kirjoitettu May 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2007 Ei halua toista sormusta. Lupasi harkita asiaa sitten, kun nykyinen sormus on kulunut puhki...ehkä jonain vuosipäivänä vuosin yllättää hänet uudella sormuksella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smurfette3000 Kirjoitettu June 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2007 Me mietittiin ensin Mieheni kanssa, että hänelle sopisi massiivisempi sormus (mutta tasainen miehen fyysisen työn vuoksi) ja sitten pitäisi pelkkää vihkisormusta. Sormusostoksilla kävikin sitten niin, että mikään massiivisempi ei tuntunut sopivalta ja valittiin kihlasormuksen pariksi samanlainen vihkisormukseksi. Ne tulevat olemaan sitten vierekkäin. Mies oli ilmeisesti seuraillut sormustrendejä , sillä sanoi nähneensä moniakin miehiä, joilla on kaksi sormusta, eli se ei ollut ollenkaan vieras ajatus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egmadith Kirjoitettu June 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2007 Meillä sulho on se joka arkisin käyttää sormuksia (itse en työni takia voi), joten hänellekkin hankitaan (omasta toivomuksestaan) vihkisormus; yksinkertainen valkokultainen. Itse olin alunperin sitä mieltä, että kihlaankin voi kaiverruttaa vihkipäivän... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian-2010 Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 Tarkoitus olis et vain mulle tulee vihkisormus, sulholle kaiverretaan kihlaan hääpäivä lisää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fröken Strand Kirjoitettu June 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2007 Sulhon kihlasormus on sen verran leveä hänen nakkisormiinsa, että saa nähdä löydämmekö mitään. Alkuun mies oli ajatusta vastaan, mutta ilmeisesti propagandani on toiminut, sillä satuhäitä katsoessamme sulho totesi "höh, tuolle sulhaselle ei tullut ollenkaan vihkisormusta - outoa". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
otsooni Kirjoitettu July 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2007 Käytiin hankkimassa miehelle sormus, koska meillä ei ole kihloja, niin tulee nyt sitten molemmille sormukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
linnea78 Kirjoitettu July 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2007 Miehelle tulee vain kihlasormus, joka teetettiin ja onkin miehelle (ja myös minulle) mieleinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mar1kki Kirjoitettu July 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2007 Meille molemmille tulee vihkisormukset ja kihlat väistyy joko toiseen sormeen tai rasiaan.Mies haluaa ehdottomasti vihkisormuksen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
liirumlaarum Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Meille tulee molemmille sekä kihla- että vihkisormukset, yhdessä suunnitellut ;DSellaiset joita voi pitää joko yhdessä tai erikseen, asun ja mielen mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Green Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Tuli muuten aivan yhtäkkiä mieleen että Alias-sarjassa Arvin Sloanella oli sekä kihla- että vihkisormus! En kyllä muissa asioissa ottaisi ko. miehestä mallia . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nti Grey Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Me ollaan kullan kanssa mietitty tällaista järjestelyä:Miehelle tilattiin tänään upea kihlasormus joka jää ainokaiseksi. Nam! Hänelle vihkisormusta ei enää erikseen tule. Minäkin haluan vain yhden sormuksen lopullisesti sormeeni, joten ajatuksena olisi käyttää tämän vuoden ennen naimisiinmenoa äitini vanhaa vihkisormusta kihlasormuksenani. Se on ollut minulla toisessa kädessä jo vuosia ja se on pieni ja rakas. Naimisiin mentäessä hankin sitten oman vihkisormukseni. Ja se jää ainoaksi sormukseksi nimettömääni. Kaiverruksetkin meidän sormuksiin tulisi vasta tässä vaiheessa ja niihin vain hääpäivä eli ei kihlajaispäivää lainkaan. Plus tietty joku söpö teksti... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czescu Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 Minulle tulee ainakin vihkisormus ja kihlasormus pistetään jonnekin laatikon perälle. Haluan ehdottomasti pienellä timantilla varustetun kaksivärisen vihkisormuksen vähän mitäänsanomattoman kihlasormukseni tilalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikonen Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Kyllä meilläkin mies saa uuden sormuksen, juuri sellaisen kun haluaa, eli sentin levyisen kultasormuksen. Pitää sitten kihlasormusta töissä, jos niin leveä sormus haittaa työntekoa käsillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu July 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2007 meillä sulho saa uuden sormuksen, koska se kihlasormus on varmaan kapeintamallia mitä saa, eli täysin samanlainen kuin omani, ja tuolloin kun menimme kihloihin halusin kapean sormuksen, siron siis. itselläni se näyttää edelleen hyvätlä. mutta mihelläni on suuremmat sormet, ja se on aivan liian kapean näköinen. lisäksi mies itse haluaa uuden. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tumppu Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Me ei haluttu investoida kihloihin; niissä ajatus on tärkein Vihkisormukset teetetään kummallekin ja kihlasormukset siirtyvät muistojen laatikkoon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tricy Kirjoitettu August 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2007 Mun sulholle tulee vihkisormus, koska se kihla on jokseenkin kärsinyt ja pyöreän muodon sijaan lähinnä soikea. Siitä ei olla puhuttu, että aikooko oikoa tuon sormuksen ja käyttää sitä vihkisormuksen kanssa, vai tuleeko vihkisormuksessa olemaan sormusta "molempien sormusten" edestä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catti Kirjoitettu September 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2007 Isäntäni on sen verran tuota sormus asiaa miettinyt ennen kosimista että hommasi itselleen kunnon sormuksen jo silloin ettei tarvitse enää vihkisomusta! Ei ole ukkoni muutenkaan erityisesti kiinnostunut koruista, joten tämä käy meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu September 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2007 Molemmilla kihlat, molemmilla vihkit. Näin on mietitty ja näin tulee tapahtumaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miitu78 Kirjoitettu September 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2007 mun miehelle teetetään tuon mallinen mut leveys tulee 7-8mm. oisko kellää kuvaa tuon levysestä sormuksesta miehellä sormessa ku ei vielä tiedetä miltä se tulee näyttämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Päívís Kirjoitettu September 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2007 miitu78Mun miehen kihla on 8 mm, tosin siihen juotettiin valkokultainen vihkisormus viereen joten kokonaisuus on leveydeltään n. 11,5 mm mutta ehkä saat tästä vähän käsitystä? Päívís Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miitu78 Kirjoitettu September 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2007 Kiitos Päivis! Mies on varmasti mielissään, kun laitoit kuvan! Häntä kun pisti vähän jännittämään, että miltä sormessa tuon paksunen näyttää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miitu78 Kirjoitettu September 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2007 paljonkohan tuommonen 8mm sormus painaa? mun miehen sormuksen tekoon on varattu 15g kultaa, eikai siihen ihan niin paljon mee...mut massivinen siitä on tarkoitus tehdä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Päívís Kirjoitettu September 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2007 Painosta en osaa sanoa mitään. :-/ Eikä meillä ole niin tarkkaa vaakaakaan jotta pääsisi punnitsemaan.muoks. Piti vielä sanoa, että mun mielestä leveä, massiivinen sormus miehen sormessa on . Päívís Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts