sugarhearts Kirjoitettu November 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2005 Kyllä molemmille sormukset... ei kivaa jos morsian saa uuden sormuksen ja sitten sulhanen ei :'(tietty pitäähän siinä aina miettiä sitä tilannetta ja aina kuunnella mitä toinenkin haluaa. Meillä se menee niin että musta olis kiva jos miehellä olisi molemmat sormukset, mutta itse :-Xrakkaani haluaisi että hankkisimme vähän leveämmän uuden sormuksen johon tulisi molemmat kaiverrukset :No häihin vielä aikaa niin aikaa miettiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RouvaV Kirjoitettu December 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2005 Meillä mieskin halusi vihkisormuksen eli siis molemmilla nyt kaksi sormusta. Hän perusteli sitä sillä että ko en muita koruja oikeen ole ni haluu sit edes toisenkin sormuksen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu December 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2005 Oonkohan mä vastannut tähän jo... No, tuleepa toisen kerran jos olen.Meillä miehelle tuli vihkisormus. Kihlana sillä on tavallinen keltakultainen puolipyöreä ja vihkinä siihen viereen tuli tasan puolet em. sormusta ohuempi puolipyöreä valkokultainen. Ensi elokuussa 1. häävuosipäivänä mä ostan vielä kolmannen sormuksen, toisen samanlaisen kuin vihkisormuksen kihlan toiselle puolelle. Näin meillä miehen kanssa on samantapaiset sormukset - mulla on keltakultaisen kihlan molemmin puolin ohuet valkokultaiset. Mun sormukset tosin ovat flakat, miehellä puolipyöreät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sini77 Kirjoitettu December 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2005 Yksi sormus kuulemma ehdottomasti. Ei siis uutta sormusta, mutta hääpäivän päivämäärä kaiverretaan kihlaan. Mulla ei tästä sen kummempaa mielipidettä ole, mutta sulholla näköjään on, ja hyvä niin. Mulle toki parit dimangit vielä kelpaa mainiosti ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eshter Kirjoitettu December 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2005 Tuli nyt vaan mieleen, ollaan oltu naimisissa vajaa vuosi. Se, että meillä molemmilla on kaksi sormusta ja ne on samanlaiset (paitsi mulla vihkissä kivi), jotenkin lisäävät vielä yhteenkuuluvuuden tunnetta. Harvase päivä ihailemme toistemme sormuksia tai ainakin katsomme ja jotenkin kommentoimme niitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesimarja Kirjoitettu December 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2005 Meille tulee molemmille vain yhdet sormukset: vihkisormukset. Hups, olinkin vastannut tähän jo aiemmin. :-[ Mutta tulipahan ainakin kaikille selväksi. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annamaria_85 Kirjoitettu December 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2005 Olenkohan liian vanhoillinen ja piilosovinisti kun en voi kuvitellakaan miehelläni vihkisormusta. Ehkä se on joistakin sovinismia ja naisten sortamista, mutta toisaalta minä en haluaisi mieheni näyttävän koreilevalta, kun hän ei muutenkaan ole korutyyppiä. Toisaalta en pidä itsekään liioista timanteista, joten vihkisormuksen tulee olla _todella_ yksinkertainen. Kävinkin tänään jo ihastelemassa moisia, ja löysin yhden aivan ihanan, joka sopisi täydellisesti kihlan kanssa yhteen. Näin kerran töissä asiakkaan (miehen) jolla oli kaksi sormusta - sekä vihki- että kihlasormus, ja se näytti kieltämättä omituiselta. Kai minä olen liian tottunut siihen perinteiseen malliin... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest satuhaat Kirjoitettu December 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2005 Meillä mies haluaa kaksi sormusta, ja ihan mielelläni minä ostan!!!Itseasiassa tein tilauksen jo pari päivää sitten, ja niin ylpeä ostoksestani. Kihlat ovat valkokultaa kelta kulta reunoilla, vihkisormus on sitten samasta mallistosta ja saman levynen, mutta keltakultapannalla ja valkokulta reunoilla ja lisäksi istutin siihen pienen timantin .Nykyään on kuulema kaksi sormusta miehelläkin aika yleistä. Jo pari vuotta sitten asiakaspalvelu työssä huomasin aika monella miehellä kihlan vieressä vihkisormuksen ja (naiset olivat valinneet kauniita sormuspareja) ne näytti tosi kivoilta!!!! [smiley=thumbsup.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jepulis78(Guest) Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Saattaapa olla olen tähän jo vastaillutkin, mutta.. Meillä minä teetän oman vihkisormukseni sulhasen kihlasormuksesta ja yhdestä toisesta vanhasta sormuksestani jota en ole tullut käyttäneeksi. Sulhanen puolestaan saa meidän perheessä uuden sormuksen hääpäivänä. Minusta tässäkään ei voi olla mitään sääntöä sen suhteen miten "tulee" tehdä. Minua ainakin harmittaa kun sulhanen jotenkin jää näissä jutuissa usein "taka-alalle" ja morsian on se joka saa kaiken uuden ja kalliin. Meillä siis satsataan myös sulkkiin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiore Kirjoitettu December 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2005 Tulee vihkisormus. Kihla on 5,5mm leveä Kalevala Korun suora valkokultainen sormus ja vihkiksi tulee vastaava keltakultainen 3,5mm leveänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malena Kirjoitettu December 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2005 Liitynpä kerhoon: luulin, että meillä oltaisiin jotenkin erilaisia, kun kumpikin todennäköisesti saa kaksi sormusta. Tai sitten molemmille jää vain kihlasormus, mikäli kivoja vihkikoruja ei löydy. Sulho vastusti ajatusta, että vain minä saisin toisenkin sormuksen, koska se näyttäisi kuulemma vähän siltä, kuin minut olisi ostettu vaimoksi. : Asiasta voi olla montaa mieltä, mutta olin ihan tyytyväinen perusteluun. Sitäpaitsi, kaksi rinkulaa näyttää varmaan yhtä hyvältä tai huonolta kummankin kätösessä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shuttle Kirjoitettu January 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2006 Meille tulee molemmille uudet sormukset. Kihloina olleet Tillanderin valkokultaiset "kantikkaat" sormukset (ei siis puolipyöreät), ja nyt niiden rinnalle tulevat keltakultaiset sormukset. Sulholle tulee aivan samanlainen kuin oli kihlanakin, tosin 1mm kapeampi ja tosiaan keltakultainen. Oma sormukseni on vielä kaupassa, mutta keltakultaista haeskellaan.Kultaseppä ehdotti, että jos miestä alkavat ahdistamaan kaksi erillistä sormusta, voi ne aivan helposti sulattaa yhteen, niin että näyttävät edelleen kahdelta eri sormukselta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Olen varmaan jo aiemminkin vastannut tähän, mutta menköön....Tässä kuvassa taaempana sulhon sormuksetMolemmat sulhon sormukset tynnyrimallia & 3.5 mm leveitä, 14 k valkokultaa. Vihkissään 1x0.02 ct briljantti. Ja sulho on tykännyt kovasti, vaikkei muuten koruihmisiä olekaan Ja ihan itse on sormuksensa valinnut Musta naisellisuus miehellä koostuu vallan muusta kuin kahdesta sormuksesta vasemmassa nimettömässä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eloq06 Kirjoitettu January 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2006 Meillä miehelle riittää pelkkä kihlasormus, kun se on niin leveä, että tulisi ahdasta kahden sormuksen kanssa. Vihkipäivä täytyy kuitenkin varmaan kaiverruttaa kihlaan. Itselleni hankin toki vihkisormuksen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest isiklik Kirjoitettu February 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2006 Meille tulee molemmille kaksi sormusta. Mies itse tahtoo kaksi ja se sopii minullekkin paremmin kuin hyvin. Asiasta kun kysyin, oli vastaus: "Nö hö. Tottakai tahon kaks, eihän sitä muuten tiiä, että naimisissa ollaan." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samikki Kirjoitettu February 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2006 Aivan hyvin miehen kihlasormukseen voi, jos mahtuu, kaiverruttaa lisäykseksi hääpäivämäärän. Aluksi mekin mietimme sitä vaihtoehtoa, mutta mies sitten halusi erillisen vihkisormuksen, ja aikoo pitää molempia rinnakkain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nunnu Kirjoitettu February 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2006 Nyt on tää tyttö ihan pihalla.. :-? Aina oon luullu että vain naisella vihkisormus..Ja ilmeisesti siis näinkin voi olla, mutta pitääkö munkin sitte laittaa sormus miehelle kirkossa va häh?? : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obesiteetti Kirjoitettu February 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2006 No ei sun PAKKO ole ;D Mutta toiset miehet haluavat myös vihkisormuksen toiset taas ei. Tämä on taas näitä asioita kun ei ole oikeata tai väärää tapaa toimia, vaan ihan siltä kuin itsestä tuntuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnett Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Haluaisin miehelle myös vihkin, mutta jos kihla on jo leveä, niin tuskin sitten. Kaksi samanlaista juotettuina yhteen olisi kaunista, mutta ei jos molempien leveys on 6 mm. Se on mielestäni liikaa omalle ukkeliinille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mii- Kirjoitettu February 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2006 Hermeliini: Minusta kapea sormus voi olla todella hyvän näköinen leveän rinnalla. Eli miehellesi voisi hyvinkin ajatella jotain kapeaa sormusta hänen leveän kihlan seuraksi... jos hän vaan itse haluaa vihkin, siis Mutta olen kanssasi samaa mieltä että kaksi leveää voisi olla liikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JK Kirjoitettu March 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2006 Mä yritin ehdottaa, että voisin ostaa sulholle vihisormuksen, mutta ei itse sitä halua. Hän totesi, että tuo 4mm riittää hyvin niin ei tule liian paksu. Laitatetaan kihlaan siis vaan uusi pinta, nämä meidän valkokultaiset kun ovat jo aika naarmuiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anniinah Kirjoitettu March 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2006 Meillä mietinnässä... Toisaalta perustelut siitä, että eihän sitä muuten tiedä, että ollaan naimisissa, kuulostaa jotenkin hassulta... Tärkeintähän on kuitenkin se luottamus ja se, että itse tietää, missä mennään... Nehän on vaan sormukset ja ne saa pois kuka tahansa koska tahansa..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Rory- Kirjoitettu March 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2006 Meil tulee miehelle suvun perintösormus. 24k kultaa. Sanoi pitävänsä myös kihlasormuksen, mut en usko et sormeen vierekkäin mahtuvat. Kai sen voi vaikka oikeaan nimettömään laittaa (olen nähny muutamilla miehillä näin olevan...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ella Kirjoitettu March 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2006 Meillä ei miehelle tule, kihla kuulemma riittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
werty Kirjoitettu March 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2006 Me ostimme molemmille vihkisormukset. Ensin oli tarkoitus, että juotetaan sulhon kihlaan vain uudet reunat jotta tulisi vähän vaihtelua vanhaan kihlaan, mutta se ei ollut mahdollista niin otimme sitten myös sulholle uuden sormuksen. Vanha kihla menee sitten kai laatikkoon, mutta ompas sulhollakin nyt merkki vihkimisestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts